Keikkakuvia

Micra.

22

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komeita kuvia ! NAM!
      Kiitti paljon " Micra" ! :D

    • Ellu vaan

      Ihan charmikas mies.

    • yhtä kamala

      Ihan oman-näköisensä eli karsee ukkeli.

    • Kiitos! Hienoja, Tapsa on komea!

      Katsokaahan sunnuntaina 8.9 mtv3 kello 12.10-12.40 salatut elämät siinä on puhetta Tapani Kansasta muistaaksein kahden lauseen verran,kun Elina ja Seppo on... se jakso tuli perjantai iltana ja nyt tulee uusintana sunnuntaina.

      • wanharouwa

        Muistaakseni siinä sanottiin, että kyllä Seppo nyt aina Tapani Kansan voittaa. Kyse taisi olla ulkonäöstä :)


      • vihne...

        Ei voi olla totta! Että ihan kahden lauseen verran ;D kuinka ihmeessä voit mokomasta innostua?


      • musadiggari

        Eipähän tuo ole yhtään hassumman näköinen yli viiskybänen heppu. Eikä ole mikään ns.omenamahakaan, kuten suomalaiset keski-ikäiset miehet monasti.
        ( on muuten pitkät kintut miehellä. Ei ole mikään persjalkainen tyyppi)


      • Poppana1
        vihne... kirjoitti:

        Ei voi olla totta! Että ihan kahden lauseen verran ;D kuinka ihmeessä voit mokomasta innostua?

        Eipähän sinun tarvitsekkaan innostua. Minä aion kyllä katsella huomenna Salkkarit uusintana. Jäikin juuri nuo perjantain ja torstainkin jaksot näkemättä, mutta nyt ne näkee kätevästi huomenna.


      • ja Tapsukka
        Poppana1 kirjoitti:

        Eipähän sinun tarvitsekkaan innostua. Minä aion kyllä katsella huomenna Salkkarit uusintana. Jäikin juuri nuo perjantain ja torstainkin jaksot näkemättä, mutta nyt ne näkee kätevästi huomenna.

        No on sullakin maku, Salkkarit on täyttä P****a ja Tapsukka on siinä piste iin päällä.


      • Kiitti tiedosta Uralin! :)
        Täytyykin katsoa huomenna se perjantain jakso tarkkana, kuin porkkana :)

        ( Olispa muuten aika kiva, jos Tapsa joskus piipahtais Salkkareissa ,silleen että "näyttelis" ihan vaan omaa itseään. Jos en ihan väärin muista, niin mun mielestä joskushan Salkkareissa on jotain julkkiksia silleen ns.vierailijoina näyttäytynyt.)


      • Justiinax kirjoitti:

        Kiitti tiedosta Uralin! :)
        Täytyykin katsoa huomenna se perjantain jakso tarkkana, kuin porkkana :)

        ( Olispa muuten aika kiva, jos Tapsa joskus piipahtais Salkkareissa ,silleen että "näyttelis" ihan vaan omaa itseään. Jos en ihan väärin muista, niin mun mielestä joskushan Salkkareissa on jotain julkkiksia silleen ns.vierailijoina näyttäytynyt.)

        Olen seurannut noin 200 jaksoa tuosta sarjasta, jäi katsomatta jaksosta 1 jaksoon 1200 paitsi nyt katsoin kesällä uusintana 160 jaksoa, osat 600-800 jotain siltä väliltä.

        Tuli niin yllätyksenä se Tapani Kansasta puheet perjantain jaksossa, et aloin miettimään kai liikaa, koska näin Tapsasta unta yöllä.

        Kyllä minullekin sopii, et Tapsa vierailisi sarjassa, vaikka tulisi kahville sinne Kentauriin. Taidan kirjoittaa sarjan käsikirjoittajalle ja esittää toiveen.


      • uralin kirjoitti:

        Olen seurannut noin 200 jaksoa tuosta sarjasta, jäi katsomatta jaksosta 1 jaksoon 1200 paitsi nyt katsoin kesällä uusintana 160 jaksoa, osat 600-800 jotain siltä väliltä.

        Tuli niin yllätyksenä se Tapani Kansasta puheet perjantain jaksossa, et aloin miettimään kai liikaa, koska näin Tapsasta unta yöllä.

        Kyllä minullekin sopii, et Tapsa vierailisi sarjassa, vaikka tulisi kahville sinne Kentauriin. Taidan kirjoittaa sarjan käsikirjoittajalle ja esittää toiveen.

        > Kyllä minullekin sopii, et Tapsa vierailisi sarjassa, vaikka tulisi kahville sinne Kentauriin. Taidan kirjoittaa sarjan käsikirjoittajalle ja esittää toiveen. <

        Hyvä ajatus Uralin! :D Ilman muuta kannattaa lähettää silel käsikirjoittajalle toivomus :)


    • kiitos olitpa saanut tapsasta hyviä kuvia. tuli oilein hhyvä olo kun katseli niitä. tapsa oli niin hyväntuulisen ja hyvävoipasen oloinen.

      • Poppana1

        Juuri niin. Ihania kuvia !


      • Opran
        Poppana1 kirjoitti:

        Juuri niin. Ihania kuvia !

        Hienoja kuvia. Tapsa on ikäistään nuoremman näköinen. Kuka-39 syntynyt on noin hyvin säilynyt? Eino Grön on saman ikäinen ja Tapsaa vanhemman oloinen, vaikka on kunnostaan pitänyt huolta.


      • wanharouwa
        Opran kirjoitti:

        Hienoja kuvia. Tapsa on ikäistään nuoremman näköinen. Kuka-39 syntynyt on noin hyvin säilynyt? Eino Grön on saman ikäinen ja Tapsaa vanhemman oloinen, vaikka on kunnostaan pitänyt huolta.

        Otit sitten harhautuskikka kolmosen käyttöön!

        Grönin Eikka on syntynyt -39. Kun taas TK on syntynyt -49.

        Eli mitäpä jos odottaisimme 10 vuotta ja katsoisimme Eikan nykykuvaa ja TK:n senhetkistä kuvaa ja vertailisimme vasta sitten.


      • Jivejalka

        Tapsa on loistavassa vedossa. Se näkyy ja kuuluu, että hän nauttii laulamisesta ja esiintymisestä kovasti ja tekee sen työnsä täydellä sydänmellä.
        Kelpaa paitsi kuunnella, niin myös katsella. Tyylikäs mies.


      • särkynyt sydän
        Jivejalka kirjoitti:

        Tapsa on loistavassa vedossa. Se näkyy ja kuuluu, että hän nauttii laulamisesta ja esiintymisestä kovasti ja tekee sen työnsä täydellä sydänmellä.
        Kelpaa paitsi kuunnella, niin myös katsella. Tyylikäs mies.

        Mitä väliä sillä on miltä näyttää, ei Badding ollut kuin pieni rääppöö, mutta laulu kulki ja ääni oli kuin enkelillä.Vituttaa tuollainen ulkoisen olemuksen palvominen.
        Jos laulajalla ei ole mitään muuta kuin koreat kuoret,niin ei sillä pitkälle pötkitä.Tapani on miehen näköinen ja se riittäköön muillekin ,kun se kerran hänellekkin riittää.


      • ???
        särkynyt sydän kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on miltä näyttää, ei Badding ollut kuin pieni rääppöö, mutta laulu kulki ja ääni oli kuin enkelillä.Vituttaa tuollainen ulkoisen olemuksen palvominen.
        Jos laulajalla ei ole mitään muuta kuin koreat kuoret,niin ei sillä pitkälle pötkitä.Tapani on miehen näköinen ja se riittäköön muillekin ,kun se kerran hänellekkin riittää.

        Hahhaa...vai että kuin enkelillä. No, kuka tykkää, mut minä en pidä Baddingin mäkättävästä äänestä. Enkelit ei mäkätä.


      • Opran
        wanharouwa kirjoitti:

        Otit sitten harhautuskikka kolmosen käyttöön!

        Grönin Eikka on syntynyt -39. Kun taas TK on syntynyt -49.

        Eli mitäpä jos odottaisimme 10 vuotta ja katsoisimme Eikan nykykuvaa ja TK:n senhetkistä kuvaa ja vertailisimme vasta sitten.

        En tahallani väittänyt Tapsan syntyneen 1939. Ajattelin, että Tapsa olisi joku 62-63 vuotiaan näköinen, mutta jos hän on syntynyt-49 hän onkin ikäistään viisi vuotta vanhemman näköinen. Vedän sanani takaisin.


      • wanharouwa
        ??? kirjoitti:

        Hahhaa...vai että kuin enkelillä. No, kuka tykkää, mut minä en pidä Baddingin mäkättävästä äänestä. Enkelit ei mäkätä.

        Badding oli muuten hyvin muuntautumiskykyinen laulaja. Joissakin lauluissa hän todellakin "määki", mutta kyllä hänestä myös lähti aivan uskomaton ääni, täysin ristiriidassa hänen hyvin hentoisen ja pikkuisen olemuksensa kanssa. Parhaimmillaan todellakin aivan enkelimäinen ääni :)


    • Nipsus

      Mister karisma!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe