Pienenä poikana

Iso pikkupoika

Olen 18-vuotias kundi, ja minun ensimmäinen seksikokemus tapahtui kun oli 7 tai 8 vuotta. Koulun jälkeen lähdin kävelemään kotia kohti meidän luokkalaisen tytön kanssa. Ei minulla ollut seksistä silloin mitään tietoa, mutta tytöllä selvästi oli. Käveltiin tiheän pusikon keskelle (oikoreitti, nääs), jossa tyttö ehdotti että saan koskea sen pimppaa jos näytän sille pippelini. En suostunut (?!), mutta suostuin pussaamaan tyttöä, ja sitten hierottiin toisiamme vaatteiden päältä.
Jokin aika myöhemmin tyttö pyysi päästä käymään luonani, ja sanoin että okei. Tyttö tuli, ja jostain syystä nyt minulla oli herännyt kiinnostus tyttöjen anatomiaan. Niinpä näytin pippelini tytölle, ja hän puolestaan minulle pimppinsä. Siinä sitten ihmeteltiin ja kosketeltiin toisiamme, kunnes keksittiin koittaa laittaa ne yhteen. Nehän kävivät yhteen kuin miekka ja tuppi, ja taisi siinä jonkinnäköistä orgasmiakin olla mukana, koska tätä toimintaa jatkettiin sitten pidemmänkin aikaa, useita kertoja viikossa. Vanhempien kirjahyllystä pihistetystä seksioppaasta tiirasimme erilaisia asentoja joita sitten kokeiltiin. Hän jopa imi pippeliäni, ja minä nuolin hänen pimppaansa. Hauskinta kaikista oli, kun naimisen jälkeen pippelini tarttui kiinni tytön klitorikseen... "Ne pussaa!"... :)
Sitten eräänä päivänä näin televisiossa jonkun keskusteluohjelman, jossa "Magic" Johnson kertoi HIV:stään ja miten sen oli saanut. Minä heti säikähtämään, että yhdynnästä saa HIVin, ja siihen loppuivat tämän pojan seksit. Seuraavaa kertaa ei ole tullut... Kakkospesälle (paljaiden rintojen hyväily ja petting pikkuhousujen läpi) olen päässyt, mutta ei muuta. Sellaista. Kommenttia?

15

19332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *mie

      no olipas tarina... ;) olikos puoletkaan tosta totta.... ?? :/

      • Iso pikkupoika

        ...täyttä totta. Ei ole pakko uskoa jos ei tahdo. Näin kävi, ja jälkeenpäin ajatellen... no, arvaatte varmaan että ottaa päähän. Miten muka olisin siitä tytöstä HIVin saanut? Tyhmä minäää...


      • Ice
        Iso pikkupoika kirjoitti:

        ...täyttä totta. Ei ole pakko uskoa jos ei tahdo. Näin kävi, ja jälkeenpäin ajatellen... no, arvaatte varmaan että ottaa päähän. Miten muka olisin siitä tytöstä HIVin saanut? Tyhmä minäää...

        Jos toi oli totta, niin sä kyllä menetit aika nuorena neitsyytesi, kyllähän toi tietty tottakin voisi olla, mutta kuitenkin vähän epäilyttävältä kuulostaa ja siinä jäi aika monta kohtaa hämäräksi. Oletko ollut siihen tyttöön enää sen jälkeen yhteydessä? Aloitteko seurustelemaan isompina tai jotain?


      • Realisti
        Ice kirjoitti:

        Jos toi oli totta, niin sä kyllä menetit aika nuorena neitsyytesi, kyllähän toi tietty tottakin voisi olla, mutta kuitenkin vähän epäilyttävältä kuulostaa ja siinä jäi aika monta kohtaa hämäräksi. Oletko ollut siihen tyttöön enää sen jälkeen yhteydessä? Aloitteko seurustelemaan isompina tai jotain?

        Täällä kirjoitaessa on se hyvä puoli, että voi antaa mielikuvituksen laukata eikä tarvitse todistella mitään. Tuokin tarina oli tosi uskottava...NOT !!!!!!!!!!!!!!!!


    • rakm

      no ei me nyt niin tyhmiä olla, että toi paskapuhe uskottaisiin.

      kyllä joo muakin kiinnostaa miten pippeli voi jäädä klitorikseen kiinni! et tosiaan taida tietää mitään tyttöjen anatomiasta. mee kotiis kasvamaan, daiju.

      toi on niin saatanan paska juttu että se ei kiinnosta oikeesti ketään, ja ne on kyllä aika helposti huijattavissa jotka ton uskoo.

      joo joo katoitte seksioppaasta asentoja?
      oot tainnu katella liikaa porukoittes seksioppaita kun susta on tullut tommonen.

      millään 7 tai 8 vuotiaalla tytöllä ei oo mitään tietoa mistään seksistä, varsinkaan jos on vielä kasvatettu niínkuin lapset kymmenen vuottakin sitten, eli konservatiivisesti.

      vittu että sulla on paskat jutut.
      vittu että sä oot ylipäätäänsä tyhmä.

      • Iso pikkupoika

        Kuten sanoin, ei ole pakko uskoa, mutta totta on koko juttu. Minä vaan ajattelin kertoa tämän jutun tänne, kun kerran tänne voi näitä juttuja kirjoittaa. Ei minun tarvitse teille mitään todistaa, kerroinpahan vaan. Voisinhan minä antaa tietysti omani ja tytön nimen, mutta mitä hyötyä siitä olisi?
        En ole tosiaankaan mikään daiju, ja olen tälläkin hetkellä kotona, joten en oikein voi "mennä" kotiin... Olen 18-vuotias, juuri ylioppilaaksi päässyt. Minkäs ikäinen itse olet, joko olet täyttänyt kaksitoista?
        Se kiinnijäämisjuttu oli tällainen: penis jäi terskan kärjestä kiinni klitoriksen kärkeen niiden välisen kosteuden ansiosta, vähän niinkuin imukuppi. Ei se tietenkään mitenkään pitkäksi aikaa jumiin jäänyt...
        Ja sen jälkeen kun lopetimme nämä seksileikit, en juurikaan ollut enää tekemisissä tytön kanssa. Koulussa tapasimme aina, mutta tyttö muutti sitten paikkakunnalta pois pari vuotta myöhemmin. Olen hänet kerran nähnyt kaupungilla, mutta en mennyt puhumaan. Mitä minä sanoisin? "Hei, olen se jätkä jonka kanssa nait kahdeksanvuotiaana..." Just joo, siitähän se riemastuisi.
        Anyway, hyvät kesät kaikille!


      • Realisti
        Iso pikkupoika kirjoitti:

        Kuten sanoin, ei ole pakko uskoa, mutta totta on koko juttu. Minä vaan ajattelin kertoa tämän jutun tänne, kun kerran tänne voi näitä juttuja kirjoittaa. Ei minun tarvitse teille mitään todistaa, kerroinpahan vaan. Voisinhan minä antaa tietysti omani ja tytön nimen, mutta mitä hyötyä siitä olisi?
        En ole tosiaankaan mikään daiju, ja olen tälläkin hetkellä kotona, joten en oikein voi "mennä" kotiin... Olen 18-vuotias, juuri ylioppilaaksi päässyt. Minkäs ikäinen itse olet, joko olet täyttänyt kaksitoista?
        Se kiinnijäämisjuttu oli tällainen: penis jäi terskan kärjestä kiinni klitoriksen kärkeen niiden välisen kosteuden ansiosta, vähän niinkuin imukuppi. Ei se tietenkään mitenkään pitkäksi aikaa jumiin jäänyt...
        Ja sen jälkeen kun lopetimme nämä seksileikit, en juurikaan ollut enää tekemisissä tytön kanssa. Koulussa tapasimme aina, mutta tyttö muutti sitten paikkakunnalta pois pari vuotta myöhemmin. Olen hänet kerran nähnyt kaupungilla, mutta en mennyt puhumaan. Mitä minä sanoisin? "Hei, olen se jätkä jonka kanssa nait kahdeksanvuotiaana..." Just joo, siitähän se riemastuisi.
        Anyway, hyvät kesät kaikille!

        Uskotaan, uskotaan....NOT !!! Ja mitä ikään tulee, niin sanotaan vaikka niin, että tästä iästä mm. Suomen ainoa macholaulaja on kestohitinkin tehnyt.


      • Vanha
        Realisti kirjoitti:

        Uskotaan, uskotaan....NOT !!! Ja mitä ikään tulee, niin sanotaan vaikka niin, että tästä iästä mm. Suomen ainoa macholaulaja on kestohitinkin tehnyt.

        Minulla on vastaavia kokemuksia kolmen tai neljän tytön kanssa - ja juuri tuossa iässä. En tosin osannut naida, eikä harrastettu edes suuseksiä, kun seksioppaita ei minun nuoruudessani ollut ainakaan lasten saatavilla. Tietysti olisi naitu, jos olisi osattu. Tarkkaan kumminkin lääkärileikeissä tutkittiin paikat.

        Muutamaa vuotta myöhemmin kuulin, että kymmenvuotiaat koulutoverini olivat naineet oikeasti, ja niin minäkin pääsin 12-vuotiaana kokeilemaan. Vieläkään en tiedä, miksi se jäi kertaan, mutta niin vain kävi, vaikka ihan oikean orgasmin sainkin, ja nautin suunnattomasti. Tietysti säikähdin orgasmiani, kun en ollut aikaisemmin lauennut. Opin siis ensin naimaan, ja vasta sitten runkkaamaan. Seuraava kerta tulikin vasta yhdeksäntoistavuotiaana monen kuukauden seurustelun jälkeen.

        En ymmärrä, mikä alkuperäisessä jutussa oli uskomatonta. Minusta ihan normaaleja lääkärileikkejä, joita olen luullut kaikkien lasten harrastavan.


    • Bo!

      mä oon ite kokenu ton kanssa mut imijä ei ollu naapurintyttö vaan naapurinpoika!

    • Katja

      Minä uskon, että tämä on totta, sillä itselleni on käynyt lähes näin. Paitsi, että minä olin itse neljä ja poika oli seitsemän. Minä en tiennyt asiasta muuta kuin pari vuotta sitten. Tämä poika, Toni, oli pitänyt sitä jonain leikkinä, kun oli nähnyt vanhempansa makuukammarihommissa. Mekin harrastimme seksiä varmaan joka päivä, minä autuaan tietämättömänä "leikin" todellisesta merkityksestä, ja poika saattoi tietää hyvinkin, mitä oli tekemässä.. No, sinne meni se neitsyys, eipä ole paljon kehuttavaa tuleville poikaystäville.

    • miga

      kävipäs minullekin samalla tavalla. mutta 5 vuotiaana...

    • Anonyymi

      Olin kolmetoista ja kalu seisoi herkästi, usein runkkasin vessassa, sisko sanoi joskus täällä haisee tunkkaiselta ja hymyili sisko Mira oli yli viisitoista vuotta vakoilin siskoa kun vain pystyin sain uutta voimaa runkaamiseen. Kerran oli sukulaisia ja jouduin siskon kanssa samaan huoneeseen nukkumaan, olin lattialla. Sisko laitteli lakanoita katsoin alhaalta yöpaidan sisään pillun huulet näkyi selvästi ohuiden pikku kousujen alta, sisko varmaan huomasi kun seisoi ihan päällä välillä, katsoin kun nännit näkyi tappina yöpaidan alta. Kuuli ääniä kun vanhemmat kilisteli keittiössä sisko sanoi eikö nuo nuku katsoi sängeunalta alas nauroi sulla seisoo ja kurkotti ja koski, aivan selvästi puristeli vähän. Sisko kävi vessassa kuulin kun äiti sanoi ettekö vielä nuku, sisko tuli ja pani oven lukkoon astui taas ylitseni hitaasti paljas pillu näin selvästi. Viereisetä huoneesta kuului sedän vaimon ääni, ei nyt kuuluu selvästi, sisko nauroi ja avasi komeron oven, kuultiin selvästi kun Marita huokaili onpa taas kova Miraako ajattelet näin miten katsoit sitä senkin perverssi.
      Maattiin vierekkäin sängyllä kuunnellen Mira katsoi minua on se perverssi, kuiskasin ei ihme sulla on nätit tissit Mira pukkasi sinä kans perverssi ja nauroi hiljaa, kunneltiin lisää, Marita kuiskas ajattele Miraa kun imen, sinähän halkeat, Mira kääntyi eikö olekkin jännää, punasteli ja koski kaluun sullahan on iso ja jatkoi hyväilyä kuiskas ajattele Maritaa sen isot rinnat ja kaikki. Mira meni peiton alle puhalteli kaluun tunsin ilmavirtauksen ote kveni ja tunsin suun kalula ei lopettanut imi syvällle imi ja nuoli työnsin pois mutta heitti käteni ja imi laukesin voimalla yski vähän ja suukotti kalua, nousija kuiskas ensi kerran oli jännittävää, nyt uskallin koskea siskoon siirtyi seljälleen, imin rintoja isko kiemurteli haluissaan koskin pikkareihin sisko nosti kuminauhaa koskin ensi kerta pilluun opetti kättäni miten kosken pillu oli märkä liikutin kättä ja hieroin mistä käski äkkiä tarrautu käteen ja vapisi päästi pieniä ääniä. Makoiltiin kuiskas jos et kerro saat uudelleenkin kuiskasin saanko nuolla hymyili saat jos olet hiljaa kuunnellaan Marita huokaili nyyyt nyyt ja kuultin kun vikisi sanoi sultahan tuli missä paperia ja äkkiä, naurettiin Mira kuiskas on ne kiimasia.
      Meni aikaa ja oltii kuin mitään ei ole tapahtunut. Käytiin koulua ja tuntui että sisko on unohtanut koko asian. Isä ja äiti lähti sedän luo, melkein heti Mira käveli yöpuvussa eikä mitää muuta päällä, katsoin jänteviä pakaroita kun varsin kyykisteli olohuoneessa, tuli viereen, haluttaako ja puristeli aluhousuissa olevaa kalua kuiskas ethän ole runkannut sanoin en ole, sanoi hiljaa älä suutu tule.
      Mentiin vanhempien sänkyyn levitteli käsiä täällä on tilaa katsoin kun pillu näkyi kun helmat nousi otin jaloista kiinni ja nuolin Mira sanoi nuole vaan tuntuu hyvältä koskin sormella ja nuolin Mira pyysi tule tule ja ohjasi kalua sisään nahka siirtyi kovassa kalussa taakse kävi vähän kipeää sitten tuntui lämmin liukas pillu veti kokonaan sisään sanoi sain pillerit aikaa sitten naitiin vimmalla sisko liljahteli nyt vapaasti kuiskas nyyyt ja jäykistyi laukesin ensi kerran sisään Mira silitteli oliko ensi kerta sanoin oli ja oli hyvää. Olin siskon kainalossa sanoin ei tullut verta sisko silitteli ei enää tule, kysyin miksi. Et sitten kerro, kerroin tädille että käytän pillerejä ja lupasi ei kerro äidille, muistatko kun pyysivät koiraa katsomaan menin sinne Maritaa ei näkynyt oli kuulema tyttökaverin luona ihmettelin miksi piti tulla kun setä on paikalla, olin kamarissa setä tuli hyväili heti kädellään kysyi saako tuntui niin hyvältä että annoin hybäillä kädet tuli heti rinnoille olin vähän ylpeä kun hyväili ja kehui hieroi nännejä ja laittoi käden housuihin huokailin vain kosketuksesta, kuiskas tuntui lutkalta annoin hieroa kostuin kovasti setä nousi et usko kuinka iso se oli nousi vaan ja työntyi sisään aluksi kirveli sitten nautin huusin kuin nukee senalla mutta halusin pidin jaloilla kiinni en halunnut että irtoaa kun sain tai olin tulossa setä laukesi ensikerran tunsin kuinka se tuntuu kiljuin ja puristin jaloilla, setä nain vielä kadesti. Aamulla Marita tuli kysyi onko koira ollut ulkona ja vei ulos, Marita tiesi että setä nai minua hymyili ja laittoi ruokaa.
      Sisko hyväili kalua kuiskas tule taas naittin taas loppuun asti , yöllä sisko antoi takaa se oli ensi kerta minulle näin miten pillu on tiukasti kiinni kysyin paniko setä takaa kuiski pani pani ihanaa pane paukuitn nopeaan Mira huusi ja alkoi laskeutua panin vielä kun oli vatsallaan ulisi ja pyysi sisään laskin sisään tunsin kuinka pillu supisteli.
      sisko on ollut paras nainen mitä minulla on ollut. Nyt olen 20v ja seurustelen silti kun tilanne salli panen siskoa kumpikin haluaa hurjana

      • Anonyymi

        Olis upeaa panna häntä kimpassa
        M41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis upeaa panna häntä kimpassa
        M41

        Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa

        Miten tuo spede sää mää ja bää vaan toistaa itseään buaahaa buaahaaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe