toinen ihminen

tekee minut

onnelliseksi. Ei hän varmastikaan sitä ollut tarkoittanut niin..Otan vastaan hyvällä omalla tunnolla ne ihanat säteet, koska olen huomannut, kuinka hän on alkanut loistaa. Hän sädehtii edessäni ja se saa näyttämään hänet entistä kauniimmalta. Jos nämä eivät ole onnentunteita, mitä ne ovat sitten? Tunnen olevani onnellinen, mutta en OLE siinä tilassa, jota kutsutaan ONNEKSI.

6

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse(n)

voinut saman kirjoittaa noin suunnilleen. Hänenkin hymynsä tekee hänet erityisen hyvännäköiseksi katsella.

• sitä sellaista

kaunista onnea. Onnea:)

• Olet kokenut

samaa ja uskot, että löydät sen aina uudelleen, vaikka välillä menettäisitkin..? Se on sellaista tervettä itseluottamusta:)

• noin se on.
        Olet kokenut kirjoitti:

samaa ja uskot, että löydät sen aina uudelleen, vaikka välillä menettäisitkin..? Se on sellaista tervettä itseluottamusta:)

Kyllä se tunne aina löytyy ja tulee takaisin. Aidot tunteet tapaa tehdä niin:) ja se kuuluu elämään, että joskus kadottaa sen tunteen, mutta voi uskoa siihen että se taas löytyy.

• laitettava jotakin...

Huomaan sinut joka ikisen kerran, kun olemme samassa paikassa. Usein olen surullinen nähdessäni sinut, mutta onneksi välillä, kuten eilen, on niitä mukaviakin iltoja. "Olin kiinnostunut" oli alle sen, mitä oikeasti mietin, mutta sinä varmaan tiedät sen.

Hmm... Jos edes pieniä hetkiä, jolloin puhumme jotakin, tulee, en voi olla kovin onneton.

• kerrassaan

ihana viesti ja ihania tunteita =)
      Voihan se olla että hän ajattelee susta samoinlailla! Jos olette lähesiä olette varmaan aika söpöjä. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe