onnelliseksi. Ei hän varmastikaan sitä ollut tarkoittanut niin..Otan vastaan hyvällä omalla tunnolla ne ihanat säteet, koska olen huomannut, kuinka hän on alkanut loistaa. Hän sädehtii edessäni ja se saa näyttämään hänet entistä kauniimmalta. Jos nämä eivät ole onnentunteita, mitä ne ovat sitten? Tunnen olevani onnellinen, mutta en OLE siinä tilassa, jota kutsutaan ONNEKSI.
Vastaukset 6
- itse(n)
voinut saman kirjoittaa noin suunnilleen. Hänenkin hymynsä tekee hänet erityisen hyvännäköiseksi katsella.
- sitä sellaista
kaunista onnea. Onnea:)
- Olet kokenut
samaa ja uskot, että löydät sen aina uudelleen, vaikka välillä menettäisitkin..? Se on sellaista tervettä itseluottamusta:)
- noin se on.
Olet kokenut kirjoitti:
samaa ja uskot, että löydät sen aina uudelleen, vaikka välillä menettäisitkin..? Se on sellaista tervettä itseluottamusta:)
Kyllä se tunne aina löytyy ja tulee takaisin. Aidot tunteet tapaa tehdä niin:) ja se kuuluu elämään, että joskus kadottaa sen tunteen, mutta voi uskoa siihen että se taas löytyy.
- laitettava jotakin...
Huomaan sinut joka ikisen kerran, kun olemme samassa paikassa. Usein olen surullinen nähdessäni sinut, mutta onneksi välillä, kuten eilen, on niitä mukaviakin iltoja. "Olin kiinnostunut" oli alle sen, mitä oikeasti mietin, mutta sinä varmaan tiedät sen.
Hmm... Jos edes pieniä hetkiä, jolloin puhumme jotakin, tulee, en voi olla kovin onneton. - kerrassaan
ihana viesti ja ihania tunteita =)
Voihan se olla että hän ajattelee susta samoinlailla! Jos olette lähesiä olette varmaan aika söpöjä. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261496Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421324Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109804Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja120761- 62695
- 53681
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144549Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt286519- 6515