Jatkoaika.com arvioi objektiivisessa Mestiksen kausiennakossa SaPKon aivan sarjataulukon häntäpäähän. Olen itse aivan samaa mieltä. Kosolti hupia on luvassa, kun "pässit" (synonyymi sanalle idiootit) luistelevat kentälle.
SaPKon lähes ainoaksi vahvuudeksi luettiin kotihalli, kun taas vierashalleissa pelit eivät suju lainkaan. Onko tähän syynä se, että vain kotihallissa irstas homoilu onnistuu, mutta vierashalleissa moinen on ankarasti kiellettyä?
Mitä voimme sanoa joukkueesta, joka latautuu peliin irstaalla homostelulla?
SaPKon sijoitus
16
418
Vastaukset
- Osccccaria taas homostuttaa
Homot ne vaan mielessä koko ajan Osccccarilla. Mitä voimmekaan päätellä tästä Osccccarista, joka yrittää epätoivoisesti pysyä aiheessa (jääkiekko), mutta homoeroottiset fantasiat tuppaa väkisin tekstiin mukaan?
- Kiekko-42
Osccccarhan vain todisti objektiivisesti sen, minkä kaikki tietävät todeksi.
- Kiekko-42, IFK:n fani - Jokerit jyrää
Kiekko-42 kirjoitti:
Osccccarhan vain todisti objektiivisesti sen, minkä kaikki tietävät todeksi.
- Kiekko-42, IFK:n faniJa sinä todistit objektiivisesti kommentillasi sen, minkä kaikki tietää ifk-faneista.
- Oscccar
Jokerit jyrää kirjoitti:
Ja sinä todistit objektiivisesti kommentillasi sen, minkä kaikki tietää ifk-faneista.
Myönnän että haukun SaPKolaisia, syy on se etten pidä heidän väkivaltaisesta pelityylistään.
Minun kaltaiseni hinttipoju haluaa nähdä että miehet halailevat kentällä kiihkeästi ilman verenvuodatusta, SaPKon peleissä valuu aina veri vastustajista.
Yleensä katson HeKin, KooKoon ja Sportin pelejä koska ne ovat eroottisia tapahtumia. - Heinolassa jyrää....
Oscccar kirjoitti:
Myönnän että haukun SaPKolaisia, syy on se etten pidä heidän väkivaltaisesta pelityylistään.
Minun kaltaiseni hinttipoju haluaa nähdä että miehet halailevat kentällä kiihkeästi ilman verenvuodatusta, SaPKon peleissä valuu aina veri vastustajista.
Yleensä katson HeKin, KooKoon ja Sportin pelejä koska ne ovat eroottisia tapahtumia.Taas nolaa itseään! Vemputtele sinä vain Jussi, onneton yksinäinen pelle
- Rohkea poika!
Oscccar kirjoitti:
Yleensä katson HeKin, KooKoon ja Sportin pelejä koska ne ovat eroottisia tapahtumia. Rohkea poika! kirjoitti:
Rekattu nimmari on sininen, feikillä onneton musta ja piste perässä.
Yritä parempaa, nolo pelle.- Jokerit vie!
SavoRULES kirjoitti:
Yritä parempaa, nolo pelle.Ei tuo idiootti mitään ymmärrä, varmaan Vaasasta kotoisin.
Hauska muuten katsoa kun viet näitä pösilöitä 100-0!!!! - Heinolassa jyrää....
Jokerit vie! kirjoitti:
Ei tuo idiootti mitään ymmärrä, varmaan Vaasasta kotoisin.
Hauska muuten katsoa kun viet näitä pösilöitä 100-0!!!!Se on tuo itsekehu vähän huono asia...no eihän sua kukaan muu kehukaan....
- Ihan miten vaan : D
SavoRULES kirjoitti:
Yritä parempaa, nolo pelle.Kyllä sä itse olet sen kirjoittanut...voi voi tai sitten sun hyvä kamu? Suurin pelle täällä olet sinä...heh heh...ethän sä tiedä kiekosta mitään...varmaan hävettää muita SaPKon kannattajia noi sun juttus...
Heinolassa jyrää.... kirjoitti:
Se on tuo itsekehu vähän huono asia...no eihän sua kukaan muu kehukaan....
Kyllä on pojulla taas harhainen päivä. Taitaa kyykkijää ottaa pattiin taas tämä ylivoimaisuuteni ja SaPKon loistava joukkue.
Ihan miten vaan : D kirjoitti:
Kyllä sä itse olet sen kirjoittanut...voi voi tai sitten sun hyvä kamu? Suurin pelle täällä olet sinä...heh heh...ethän sä tiedä kiekosta mitään...varmaan hävettää muita SaPKon kannattajia noi sun juttus...
...että kyllä se on sinun sukusi joka tässä sinua häpeää.
Et osaa kirjoittaa mitään järkevää, höhöttelet ja ehettelet kun et muuhun kykene, ressukka.
Meilläpäin sinun kaltaisillesi inisijäjunteille survotaan halko pe**eeseen ja lähetetään Siperiaan.- Heinolassa jyrää...
SavoRULES kirjoitti:
...että kyllä se on sinun sukusi joka tässä sinua häpeää.
Et osaa kirjoittaa mitään järkevää, höhöttelet ja ehettelet kun et muuhun kykene, ressukka.
Meilläpäin sinun kaltaisillesi inisijäjunteille survotaan halko pe**eeseen ja lähetetään Siperiaan.Sinä et pärjää edes ruotsalaiselle naiselle HAH!
Kyllä se metsän keskellä asuminen on tehnyt sut aivan aivottomaksi, lue niitä vanhoja Jalluja kun et koskaan naista saa, pelle! - Heinolassa jyrää... ; DDDD
SavoRULES kirjoitti:
Kyllä on pojulla taas harhainen päivä. Taitaa kyykkijää ottaa pattiin taas tämä ylivoimaisuuteni ja SaPKon loistava joukkue.
Hermot menemään, no se oli tiedossa kun on tuollainen rääpäle. SaPKo ei tule pärjäämään, keskittykää siihen että edes pysytte Mestiksessä vatipää!
...tulee olemaan parempi kuin 11.
Jatkoaikalaiset osoittivat taas tyhmyytensä.- KHermes
..sijoitus tulee olemaan parempi kuin Sportin! Eli turha mennä jännittämään ensi kaudella Vaasan jäähalliin niitä pelejä. Sport on ja tulee aina olemaan yksinkertaisesti feikki, rahalla ostettu joukkue jossa nuoret ei saa peliaikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431071No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall194921Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14680
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21670Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29663- 37663
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603