LIHAN SYÖJÄ

007

HEI, SAAKO JAPANISSA RAVINTOLASSA LIHA RUOKIA KUN JAPANI ON KUULUISA KALASTA JA YM MERENANTIMISTA?MINKÄ HINTASTA JA JOKU VINKKI MAJOTUKSEN SUHTEEN?

6

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasae

      Tottakai Japanista saa liharuokia kaikkea väliltä 100 jenin tarjouspossunliha-Mäkkäri-purilainen ja todella kalliiseen mutta kuulemma erittäin maukkaaseen (en ole itse maistanut, kun en syö lihaa) Koben pihviin. Koben lehmille juotetaan olutta ja niitä hierotaan, joten pihvi on kuulemma superrapea. Eli kaikkea väliltä 100-30 000 jeniä on tarjolla.

      Majoituksesta: Japani on 2000 km pitkä. Joten mistähän päin tuota majoitusvinkkiä tarvitsisi olla?

    • rahaa vai ei

      Kuule,Japani on Suomen hintatasoinen paikka eli siihen malliin on hyvä varautua.Ja Japanissa on todellakin muutakin syötävää kuin sushit.Käy sitten McDonaldissa,jos ei paikallinen food kiinnosta esi ramen-ruoat,hyviä.Ja hotellit ovat hyvia,vaikka hintavia,kokeile kapselihotellia tai majataloa.

    • on yhdyssana

      jos et satu tietämään,yleisivistystä...

    • Hokkaido Shusshin

      Tämä aloittajan tekstihän on vähälahjaisen teinin kirjoittamaa. Hupaisa on tuo viimeinen lause. (MINKÄ HINTASTA JA JOKU VINKKI MAJOTUKSEN SUHTEEN?) Ei uskoisi Suomen koululaisten pärjäävän Pisa-tutkimuksen mukaisesti, kun näin ala-arvoista kyhäelmäkirjoitusta suoltavat.

    • matkaaja--

      Kyllä siellä ihan liharuokiakin saa. Ravintoloita on joka nurkassa ja menut ovat kattavat.

      Tuo toinen kysymys on melko laaja. Onkohan hakusessa hotellia ja majataloa?

      Hotelleita saa suht edullisesti, kun vertaa esim. Helsingin hintoihin. Tässä muutamia linkkejä:

      http://www.japanhotel.net/
      http://www.asiarooms.com/japan/index.html

      Itse olen käyttänyt AsiaRoomsia ja homma toimii.

      Ryokanit ovat sitten halvempia ja enemmän down-to-earth paikkoja, missä näkee muitakin ihmisiä jne, eli jos pidät paljon omasta rauhasta, niin hotelli voisi olla sinun vaihtoehto.
      Tässä hyväksi todettu Ryokan.

      http://www.andon.co.jp/

    • Joka junaan

      Jotenkin hellyyttävä aloitus; LIHAN SYÖJÄ. Tulee mieleen lehmän olevan 'kasvin syöjä' ja suden olevan lähinnä 'lihan syöjä'. Ihminen on 'seka syöjä'. Tietysti lihansyöjä on yhdyssana, mutta tuo 'lihan syöjä' -käsitteestä tulee vielä mieleen jokin määrätty lihapala. No, huolensa kaikilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe