LIHAN SYÖJÄ

007

HEI, SAAKO JAPANISSA RAVINTOLASSA LIHA RUOKIA KUN JAPANI ON KUULUISA KALASTA JA YM MERENANTIMISTA?MINKÄ HINTASTA JA JOKU VINKKI MAJOTUKSEN SUHTEEN?

6

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasae

Tottakai Japanista saa liharuokia kaikkea väliltä 100 jenin tarjouspossunliha-Mäkkäri-purilainen ja todella kalliiseen mutta kuulemma erittäin maukkaaseen (en ole itse maistanut, kun en syö lihaa) Koben pihviin. Koben lehmille juotetaan olutta ja niitä hierotaan, joten pihvi on kuulemma superrapea. Eli kaikkea väliltä 100-30 000 jeniä on tarjolla.

Majoituksesta: Japani on 2000 km pitkä. Joten mistähän päin tuota majoitusvinkkiä tarvitsisi olla?

• rahaa vai ei

Kuule,Japani on Suomen hintatasoinen paikka eli siihen malliin on hyvä varautua.Ja Japanissa on todellakin muutakin syötävää kuin sushit.Käy sitten McDonaldissa,jos ei paikallinen food kiinnosta esi ramen-ruoat,hyviä.Ja hotellit ovat hyvia,vaikka hintavia,kokeile kapselihotellia tai majataloa.

• on yhdyssana

jos et satu tietämään,yleisivistystä...

• Hokkaido Shusshin

Tämä aloittajan tekstihän on vähälahjaisen teinin kirjoittamaa. Hupaisa on tuo viimeinen lause. (MINKÄ HINTASTA JA JOKU VINKKI MAJOTUKSEN SUHTEEN?) Ei uskoisi Suomen koululaisten pärjäävän Pisa-tutkimuksen mukaisesti, kun näin ala-arvoista kyhäelmäkirjoitusta suoltavat.

• matkaaja--

Kyllä siellä ihan liharuokiakin saa. Ravintoloita on joka nurkassa ja menut ovat kattavat.

Tuo toinen kysymys on melko laaja. Onkohan hakusessa hotellia ja majataloa?

Hotelleita saa suht edullisesti, kun vertaa esim. Helsingin hintoihin. Tässä muutamia linkkejä:

http://www.japanhotel.net/
      http://www.asiarooms.com/japan/index.html

Itse olen käyttänyt AsiaRoomsia ja homma toimii.

Ryokanit ovat sitten halvempia ja enemmän down-to-earth paikkoja, missä näkee muitakin ihmisiä jne, eli jos pidät paljon omasta rauhasta, niin hotelli voisi olla sinun vaihtoehto.
      Tässä hyväksi todettu Ryokan.

http://www.andon.co.jp/

• Joka junaan

Jotenkin hellyyttävä aloitus; LIHAN SYÖJÄ. Tulee mieleen lehmän olevan 'kasvin syöjä' ja suden olevan lähinnä 'lihan syöjä'. Ihminen on 'seka syöjä'. Tietysti lihansyöjä on yhdyssana, mutta tuo 'lihan syöjä' -käsitteestä tulee vielä mieleen jokin määrätty lihapala. No, huolensa kaikilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe