musiikin-tunnilla

*marje*

Kävelin torstain musiikin tunnille hieman allapäin,koska meidän opettaja on todella rasittava ihminen ja mä olin aina ensimmäisenä sen valituksen kohteena. Tiina,paras ystäväni käveli mun vieressä selittäen sitä miten kyllästynyt se on sen jätkäkaveriin.

Kun olimme päässeet portaat ylös luokan ovelle,
Tiina tökkäsi mua kylkeen ja supatti:
"Voi luoja Marje,kato miten söpö jätkä,tommosen kun sais..."
Kyseinen jätkä oli todellakin söpö,sillä oli mustat hiukset,jotka se oli ajanut siiliksi,
sillä kasvoi lyhyt parta ja silmät oli aivan tummanruskeat. Mies katseli meidän luokkaa ja sanoi:
"Ootteko te se 9.d-luokka?"
"juu,ollaanhan me"
"no hienoa,mä oon teidän sijainen tänään,
teiän opettaja on kuumeessa,sitä samaa flunssaa varmaan mitä koko koulussa on"

Tiina alkoi supattaa mun korvaan jotain aivan hämärää,enkä mä saanut muuta siitä selvää kun sanat:"aivan ihana,sijainen,jotain vaihtelua,mikäköhän sen ikä on?"
Mä mumisin sille takaisin että "turpa kiinni...se vielä huomaa"

Mies esittäytyi Harriksi,mutta sanoi että tunnettiin paremmin Harkkona,se kertoi että oli itse käynyt tätä koulua 5 vuotta sitten,
mä laskin päässäni että sen täytyi olla n.20 vuotta.

Tunnin alussa se jakoi meille monisteet,jotka oli täynnä erilaisia tehtäviä musiikin-teoriasta,
mä tuskailin samantien oman paperini kanssa,
musiikin-teoria ei ollut ikinä ollut mun vahva puoleni. Noin puolessa välissä tuntia se kierteli katsomassa miten me oltiin saatu monisteita tehtyä,mä en ollut saanut mitään muuta raapustettua kuin yksinkertaisimmat asiat ylös.
Harkko katseli mun monistetta vähän aikaa "kuule Marje,käviskö sulle,jos sä jäisit välitunniksi tänne,nimittäin tämä moniste on aika sekavaa",mä änkytin sille äkkiä,että kyllä se sopii.

Kellon soidessa ulos,mä mietin hetken livistäivinkö muiden mukana luokasta,mutta ajattelin ettei se ehkä kuitenkaan kannattaisi. Harkko tuli istumaan viereiselle pulpetille,sille millä Tiina yleensä istuu.
"no,mä en kyllä itekään osaa tätä niin hyvin,
mutta kyllä kai mä jotain pystyn auttamaan",se sanoi ja hymyili. Kun Harkko selitti jotain nuottikuvioista ja muista mitkä mua ei pahemmin kiinnostanut,mä huomasin yhtäkkiä,että se laittoi käden mun reidelleni. Hetken mä mietin että se saattoi olla vahinko,mutta yleensä jos se olisi vahinko se ei pitäisi kättään noin kauan mun reidellä. Hetkessä mä huomasin ettei se todellakaan ollut vahinko,sillä sen käsi siirtyi hieman ylemmäs ja enemmän mun jalkojen väliin,
mulla oli päällä sininen toppi ja vähän polvista alemmas ulottuva hame,ja se oli aika ohut,niin että mä tunsin sen käden selkeästi. Harkko kertoi jostain nuottikäännöksistä ja sen sormet hieroi hitaasti mun klitorista,mä henkäisin hiljaa,ja Harkko katsoi mua yllättyneen näköisenä,aivan kun ei tietäisi miksi mä henkäisin "ei kai nämä jutut näin vaikeita oo? Mut jos ne on niin mitäs sanoisit,jos jäisit koulun jälkeen harjottelemaan?"
"eiköhän se käy,mä pääsen jo yhdeltä muutenkin"...
mä vastasin ja samaa aikaa kuulin kun kello soi seuraavalle tunnille "mun varmaan pitää mennä nyt"
Harkko kurottautui hitaasti mua kohti ja suuteli suoraan suulle,"teepä niin..."

Mä kävelin ulos luokasta täysin pyörällä päästäni ja huomasin että Tiina oli odottanut mua ulkopuolella,
"mikäs sulle tuli?"...
"mmh,ei mikään"

Äidinkielen tunnilla mä istuin täysin poissa-
olevana ja katsoin aina välillä kelloa,se oli 5 vaja 1,pian loppuisi tunti,sitten kello soi.Mä nappasin laukkuni ja säntäsin ovesta ulos.
"Hei,Marje,minne sä juokset,etkö tuukaan samaa matkaa kotiin?"
"Ai...unohdinko mä kertoa,me mennään käymään keskustassa mun siskon kanssa,en mä mene ollenkaan kotiin ennen sitä"
"okei,ei sitten mitään,soitellaan ja nähdään,
viimeistään koulussa"

Mä heitin sille valheen,koska en jaksanut selittäää juuri nyt sille pitkää selontekoa tapahtuneesta.

Avasin musiikin-luokan oven,
"Moi",Harkko sanoi,"kiva että tulit"
Me istuttiin taas vierekkäisille pulpeteille ja se selitti suunnilleen samoja asioita.Sen kädet kiertyi mun ympärille,ja se sanoi "sulla on kauniit silmät,tiesitkö?"
Mä yritin vastata sille jotain mutta mun suusta tuli vaan änkyttämistä.

Se suuteli mua jälleen ja sitten se käveli laittamaan luokan oven lukkoon. Se tarttui mua lanteilta ja nosti istumaan opettajan pöydälle.
"Pieni kysymys" se sanoi "onko sulla koskaan ollut ketään aiemmin tätä?"
"On mulla ollut" Mä vastasin.
"Ja se johti vakavampaan?"
"Kyllä,se johti vakavampaan" Mulle tuli kiusaantunut olo,kun joku melko tuntematon alkaa kyselemään yksityis-asioista. Ikään kuin se olisi aavistanut sen ja sanoi "sori,ei ollut tarkotus udella"
"Ei se mitään,et sä udellut"

Se hymyili ja suuteli taas. Mä tunsin kuinka sen kädet alkoi rullata mun hametta ylemmäs. Ja jotenkin vaistomaisesti mä aloin avaamaan sen paidan-nappeja,kun mä olin saanut napit auki mä riisuin sen paidan pois ja aloin avaamaan housun-nappeja,samaan aikaan se veti mun toppia pois päältä,avasi rintaliivien hakaset ja suuteli hellästi mun nännejä,mä kiihotuin todella paljon ja huomasin haluavani sitä aivan mielettömästi.
Se nosti sen pään mun huulille ja veti mut seisomaan sen eteen. Mä valutin mun hameen pois päältäni,ja toivoin että se olisi tyytyväinen näkemäänsä.

Mä jatkoin sen nappien avaamista ja se suuteli mua jälleen. Mä painauduin ihan kiinni siihen ja huomasin hetkessä että sillä seisoi ja hyvin.
Se polvistui mun jalkojen juureen ja veti mun mustat alushousut alas,sen jälkeen mä istuin pulpetille ja se levitti mun haarat auki ja alkoi nuolemaan mua,mä meinasin kuolla siihen paikkaan,
se tuntui aivan uskomattoman hyvältä.

Mä pidin sen päästä kiinni ja painoin sitä hellästi enemmän kiinni muhun,pian se nousi ja veti kalunsa esiin,ei mikään huononkokoinen,mä mietin mielessäni,se otti hennosti mun päästä kiinni ja mä menin polvilleni sen eteen.
Mä aloin ottamaan siltä suihin,imin sen kalua ja välillä vetelin esinahkaa edes-takaisin,se hengitti raskaasti.
"Aah,älä vaan lopeta,voi luoja sä tunnut hyvältä,
juuri noin,joo ime vaan,sä tunnut niin hyvältä Marje,mmh,noin,just noin,jatka vaan,jatka"
Mä kiihotuin sen sanoista ja imin lujempaa,samaa aikaa mä hieroin omaa klitoristani ja Harkko hiveli mua niskasta.
"Ooh,joo noin,ime Marje,älä lopeta. Ei saatana kun tuntuu hyvältä,sä kyllä osaat,Aah mä tuun just,ihan pian...ooh mmh,jatka vaan.OOH ÄLÄ LOPETA,VOI HELVETTI,MÄ TUUN AAAAAAAAHHHH!!!
Se laukes mun suuhuni ja mä koitin niellä sen mälliä,kuin se olisi jokin suuri palkinto,mitä ei saisi heittää hukkaan,siltä tuli kuitenkin niin paljon spermaa,että osa lensi mun suupielistä lattialle,kun kaikki oli tullut,mä imin vielä hitaasti viimisetkin tipat.

Sen kalu oli ihan pian taas yhtä hyvässä kunnossa ja se istutti mut jälleen takasin pulpetille,
sen jälkeen se tuli hitaasti mun sisään,
se ei tullut aluksi loppuun saakka,vaan pani mua hitaasti vähän kerrallaan.
"Ei helvetti,tuu jo sisään,mä kuolen muuten"
Se nauro ja tuli musta kokonaan ulos,"mitä,et kai sä vaan ole vähän hermostunut?"

Mä virnuilin sille takaisin ja sen jälkeen se tuli taas hitaasti sisään,yhtäkkiä se painoi ihan pohjaan asti,ja mä olin niin yllättynyt että meinasin kiljasta.

Sen jälkeen se aloitti nussimaan mua aivan täysillä,mä uikutin ja mua sattui,mutta mä pidin siitä kivusta,se kiihotti aivan valtavasti.
"Ooh,ihanaa,jatka...sä yletät niin pitkälle.
Joo nussi vaan,voi helvetti että tuntuu hyvältä,
mhh,kovempaa,pane kovempaa" Ja se kovensi tahtia ja puristeli mun rintoja samalla,mulla alkoi levitä kylmät väreet ympäri kehoa.

"OOh,mä tuun ihan pian",mä ähisin,"kovempaa vielä kovempaa,tuntuu niin hyvältä,niin helvetin hyvältä,joo nussi vaan,Aaaah,joo vielä vähän joo,OOOOOHHHH,EI VITTU,TUNTUU HYVÄLTÄ VOI SAATANA,
MMMMMHH"mä vapisin sen käsissä,ja mä tunsin miten se jäykistyi ja sen kasvoille nousi kiristynyt ilme,OOH,SÄ OOT IHANA,VOI VITTU SÄ OOT KIREE,NIIN TIUKKA AAAAAAHH,OOH,MÄ TUUN,MMMHHH,mä tunsin kuinka sen spermat lensi mun sisälle ja Harkko rentoutui,se nosti mut ylös ja istui pulpetille,mä istuin sen syliin,kasvot siihen päin ja hieroin hitaasti klitoristani sen kalua vasten.

Sen kasvoille ilmestyi härnäävän kiinnostunut katse.
"Mitä?",mä kysyin.
"Äh,ei mitään,typerä idea vaan",se vastasi hengästyneenä.
"Eikun ihan totta,mitä?"Mä tivasin.
"Noh,me ollaan nyt oltu jokasessa suunnassa,paitsi..."
"Jaa jaa,vai niin?" Mä vastasin huomaten kiinnostuvani ajatuksesta,vaikken ikinä ollut ollut anaaliseksiä kenenkään kanssa.
"Niin,no siis mä tajusin etten mä voi,sä oot liian nuori,tai siis älä käsitä väärin..."
"Entä jos mä haluan sitä?"
"Mitä,oletko sä tosissas"
"Juujuu"
"En mä tiedä,sä olet kuitenkin aika nuori..."
"MÄ HALUAN SITÄ,usko nyt"
"Varmasti?",Harkko kysyi.
"Varmasti",mä vastasin,sen jälkeen mä nousin ja vedin sen ylös,"usko pois"
"no,olisko sulla jotain voidetta? Se auttais huomattavasti."
Mä kaivoin repusta kosteusvoiteen ja kysyin käviskö se. Harkko vastasi että se kävisi aivan hyvin.

Mä nojauduin vasten pulpettia ja tunsin kuinka Harkko levitti kylmää ainetta mun peballe.
Sen jälkeen mä tunsin kuinka jotain painautui mua vasten ja Harkko laittoi kätensä mun selälle ja ikäänkuin kutitti mua ristiselän kohdalta.
Aluksi mä luulin ettei koko hommasta tulisi mitään,mutta yhtäkkiä Harkko työntyi mun sisään ja mä tunsin että se meni syvälle,se huoahti hiljaa mennessään sisälle.

Mä vaikersin,koska tunne oli täysin uusi ja satutti jollain tavalla.
Oltuaan hetken paikoillaan Harkko alkoi työntyä mussa edes-takaisin,mä vikisin hiljaa ja huomasin että halusin enemmän ja aloin painella itseäni Harkkoa päin nopeampaan tahtiin,se tuntui aivan uskomattoman hyvältä...pian me jo nussittiin aivan täysillä ja mä kuulin kuinka Harkon hengitys alkoi mennä raskaammaksi ja työnnöt koveni ja muuttui voimakkaammiksi,se kiihotti mua vielä enemmän ja mä tunsin kuinka orgasmi otti mut valtaansa,Harkko piti mua tiukasti kiinni lanteilta ja jäykistyi ja mä tunsin kuinka jotain lämmintä lensi mun sisääni ja valui reisiä pitkin lattialle.

Harkon hengitys alkoi tasaantua pikkuhiljaa,
mä huomasin kellon olevan jo puoli kolme.

"Mun pitää varmaan alkaa lähteä" mä sopersin.
Harkko suuteli mua äärettömän hellästi ja vastasi:
"Tä täytyy ottaa joskus uusiksi"
Mä vastasin olevani täysin samaa mieltä,se kertoi olevansa töissä täällä useamminkin sijaisena ja me sovittiin että kun nähdään käytävällä niin sovitaan vähän tarkemmin asioista.

Mä istuin sen sylissä ja me tasattiin hengityksiämme hetken ja mä ajattelin että tämä puolitoista tuntia oli ollut kymmenen kertaa hyödyllisempää kuin mikään musiikin-tunti koskaan.

9

6698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sometimes..

      Siis tää oli tosi hyvä.. oikeesti minä kiihotuin niin monta kertaa, et huh huh! :D
      Jatka samaan malliin :)

    • andersson

      Todella kiihottavaa!Kirjoita ihmeessä lisää!

    • Daneon

      perseestä, kerrassan avutonta, ottaisit mallia...

      • joo

        oikeesti se oli kyllä hyvä novelli!!!


    • klinkku

      muuten oli nautittava novelli mutta kun Harkko laukesi niin nopein aikavälein et tuntu vähän feikilt

    • Frosti

      Ja sitten Marje sai HIV:in, sairastui aidsiin ja kuoli. Harkolla oli kalu paskassa ja hän sai viisi vuotta vankeutta ala-ikäiseen sekaantumisesta ja raiskauksesta. Pilkun jälkeen tulee väli. Yhdynnässä pitää käyttää kondomia. Millä tavalla toi nyt oli hyödyllisempää? Jos osaisit musiikin teoriaa se auttaisi sua sun jatko-opinnoissasi. Housunappi ja paidannappi on yhdyssana. Kasva lapsi aikuiseksi.

      • *marje*

        ...ellei miellyttänyt...voivoi...
        Ja (ihan pakko laittaa nyt)
        "Housunappi ja paidannappi on yhdyssana. Kasva lapsi aikuiseksi"...Housunnappi...kahdellä n:llä..
        (sori,mut oli vaan pakko laittaa)


      • TTY

        "Paidannappi" ei ole yhdyssana vaan kirjoitusvirhe, koska kyseessä on kaksi sanaa jotka on kirjoitettu yhteen.


    • muo

      vähän hyvä! dänkke! jatka samaa mallii. tosi kiihottavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe