Olen vaihtamassa koneeseeni prossua nyt seisoo AMD 64 Athloni (XP)2600 kellotus on 1910 MHz.
Aion asentaa semmoisen Amd 64 5200 /jopa 6000 X2.mitä minun pitäisi asentaa / vaihtaa?
olen asentamassa ainakin lisätuuletinta.
kestääkö kone sellasen rääkin jos on joku 5200 tai 6000 x2:nen? Vastatkaa tarviin apua!
Olen vaihtamassa koneeseen prossua (auttakaa)
3
620
Vastaukset
- 09099090
että hankit kokonaan uuden koneen.
Joutuisit muuten ostamaan ainakin uuden emon. AMD 64 vai Athlon XP.Varsinkin jos on XP ei tuplaydintä voi laittaa.
Vanhempikantaisen s939:n kyseessä ollessa ei ehkä myöskään kannata päivittää vaan hankkia suosiolla uusi emolevy jne....
Jos taas kyseessä AM2 kantainen emolevy niin mikään ei estä laittamasta tuplaydintä mikäli emolevy sitä tukee.
Minkäli emolevyltä se tuki löytyy sen "rääkin" se kyllä kestää.Hieman eri asia on sitten jos alkaa ylikellottamaan sitä prosessoria.
Lisätuuletinta..itselle..koneeseen?
Ilmeisesti tarvitset apua.Vastaus oli jo parempi kuin kysymys.Itseasiassa minulle jäi hieman epäselväksi tuo kysymys.
Jos kysyisit uudestaan.
Muotoile kysymys vaikka näin.
-Emolevy(tarkka malli)
-Prosessori(tarkka malli)
-Mikä lisätuuletin
-Mikähän tuo rääkki on,tarkoittaako kenties asennuksen aikana mahdollista vasaran paukuttelua vai jotain muuta?
-Apua yritin antaa parhaani mukaan mikäli se avun tarve liittyy tuohon prosessorin vaihtoon.- niin voisit
saada jopa vastauksen...
aja jokin koneen kokoonpanon selvittävä ohjelma esim. everest
ja pistä emon ja prossun tiedot tänee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540