Olen vaihtamassa koneeseeni prossua nyt seisoo AMD 64 Athloni (XP)2600 kellotus on 1910 MHz.
Aion asentaa semmoisen Amd 64 5200 /jopa 6000 X2.mitä minun pitäisi asentaa / vaihtaa?
olen asentamassa ainakin lisätuuletinta.
kestääkö kone sellasen rääkin jos on joku 5200 tai 6000 x2:nen? Vastatkaa tarviin apua!
Olen vaihtamassa koneeseen prossua (auttakaa)
3
566
Vastaukset
- 09099090
että hankit kokonaan uuden koneen.
Joutuisit muuten ostamaan ainakin uuden emon. AMD 64 vai Athlon XP.Varsinkin jos on XP ei tuplaydintä voi laittaa.
Vanhempikantaisen s939:n kyseessä ollessa ei ehkä myöskään kannata päivittää vaan hankkia suosiolla uusi emolevy jne....
Jos taas kyseessä AM2 kantainen emolevy niin mikään ei estä laittamasta tuplaydintä mikäli emolevy sitä tukee.
Minkäli emolevyltä se tuki löytyy sen "rääkin" se kyllä kestää.Hieman eri asia on sitten jos alkaa ylikellottamaan sitä prosessoria.
Lisätuuletinta..itselle..koneeseen?
Ilmeisesti tarvitset apua.Vastaus oli jo parempi kuin kysymys.Itseasiassa minulle jäi hieman epäselväksi tuo kysymys.
Jos kysyisit uudestaan.
Muotoile kysymys vaikka näin.
-Emolevy(tarkka malli)
-Prosessori(tarkka malli)
-Mikä lisätuuletin
-Mikähän tuo rääkki on,tarkoittaako kenties asennuksen aikana mahdollista vasaran paukuttelua vai jotain muuta?
-Apua yritin antaa parhaani mukaan mikäli se avun tarve liittyy tuohon prosessorin vaihtoon.- niin voisit
saada jopa vastauksen...
aja jokin koneen kokoonpanon selvittävä ohjelma esim. everest
ja pistä emon ja prossun tiedot tänee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.736394- 1445893
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4933745Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202159- 401415
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4071378- 741215
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471054Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110972Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56970