Hei. Minkäköhänlainen CRT-näyttö kannattaisi ostaa kun käyttötarkoitus on pelaaminen. Kokoa sillä saa varmaan olla jotain 21-22 tuumaa. En tiedä mitään CRT-näytöistä, joten apu olisi tarpeen.
Hyvä CRT-näyttö pelaamiseen?
5
820
Vastaukset
- Semmosta
Osta. Ei kuvaputkia enää edes myydä missään ja litut kaikessa paljon parempia ja halvempia. Jos luulit että littu häntii pelatessa niin ei yhtään, mutta kuva paljon parempi ja hienomman näköinenkin.
- jdwe
Juuri Samsungin 226BW TFT-näytön, mutta en sopeudu tähän kuvaputken jälkeen. Tai ehkä se vain vie aikansa... Ajattelin laittaa kulmapöydän toiselle sivulle TFT:n, niiren ja näppiksen nettiselailua ym. työpöytäkäyttöä varten ja toiselle sivulle CRT:n ja ratin polkimet pelikäyttöä varten.
Vähän näitä CRT näyttöjä katselin ja Sonyn Trinitron näytöt vaikuttivat hyviltä. Ainakin Sony G520 -näytöllä olisi hyväkin saatavuus. Onkohan hyvä. Joku oli myymässä myös Sony F520-mallia. Onkohan parempi kun tuo toinen? - pelaa
jdwe kirjoitti:
Juuri Samsungin 226BW TFT-näytön, mutta en sopeudu tähän kuvaputken jälkeen. Tai ehkä se vain vie aikansa... Ajattelin laittaa kulmapöydän toiselle sivulle TFT:n, niiren ja näppiksen nettiselailua ym. työpöytäkäyttöä varten ja toiselle sivulle CRT:n ja ratin polkimet pelikäyttöä varten.
Vähän näitä CRT näyttöjä katselin ja Sonyn Trinitron näytöt vaikuttivat hyviltä. Ainakin Sony G520 -näytöllä olisi hyväkin saatavuus. Onkohan hyvä. Joku oli myymässä myös Sony F520-mallia. Onkohan parempi kun tuo toinen?Tuolla Samsungilla kun se on loistava näyttö?
- jdwe
pelaa kirjoitti:
Tuolla Samsungilla kun se on loistava näyttö?
Se hyvä, mutta kuvaputki on parempi. Ja kun olen tähän asti aina kuvaputkella pelannut, en pysty TFT:llä pelaamaan. Vanha CRT alkaa olla huonossa kunnossa. Ei käytetty 21" CRT enää paljoa maksa ja pöydällä on tilaa...
- taipuu..
pelaa kirjoitti:
Tuolla Samsungilla kun se on loistava näyttö?
paremmin eri resoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078