mikäs teillä on se paras himmin biisi???
itellä on "for you" Rankkaa hidasta. Venus doomit tms ei oikein iske.
HIM:in paras biisi??
10
839
Vastaukset
- Elyce
Greatest Lovesongs Vol. 666:n biisit on kyllä suosikkejani, samoin Love Metalin biisit... Ehkä ainakin viimeaikoina suurimpana lempparina on kuitenkin ollut Borellus :)
- tiititas.
Pretending ja Your Sweet 666 on kyllä HIM:in parhaita, mutta noikin vaan murto-osa niistä.
Venus Doomilta se mitä kuulin Bleed Wellistä oli aivan mahtava ja akustiset versiot todella iskee~- borje
"hitaat" ja sacrament.Myös nää uudet esikunnellut ovat hyviä :)
- Sokkinarmi
Mahdoton sanoa parasta biisiä, koska bändillä on
vain joko erinomaisia tai käsittämättömän hyviä biisejä. Albumeista ainakin Venus Doom on paras,
ainakin tällä hetkellä muutaman päivän kuuntelun perusteella. - him 2
On niin monta, passions killing floor, kiss of dawn, killing loneliness, beautiful, join me, the funeral of hearts, buried alive by love, when love and death embrace... and so on.
- My Infernal Majesty
Ehdottomasti vielä tekemättä. Tuskinpa tulee koskaan tehtyäkään.
- himcr
Mun suosikit on
For you,
Your sweet six six six,
ja The Sacrament (disrhythm remix) - ovat
kolmen kärki taitaa olla:
your sweet sixsixsix, for you ja gone with the sin.- heartless666
Cyanide Sun
Under the Rose
The Path
In Joy And Sorrow
Gone With The Sin
It's All Tears
nuo.
- ei-fani
Tämä on varmaan niiden joukossa yleisin valinta jotka ei tunne kunnolla kuin bändin varsinaiset hittibiisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622293- 2032169
- 711796
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061090- 951059