seuraava levy tulee olemaan se u2 levy. levy jota me kaikki ollaan odotettu viimiset 30 vuotta ja se tulee olemaan palkinto meidän faneille ja meille ittellemme.
levyllä on pari biisiä mun isästä, joka oli töissä postissa ja kuunteli ooperaa (voi kun olisin tuntenyt hänet paremmin). sit pari biisiä mä sävelsin krapulassa ihan tosta noin vaan 5 min. musta parhaat biisit syntyy 5 min. ja ei niitä tarvii alkaa hiomaan sen kummemmin, kuhan vaan nauhottaa ja otta pari kyymmentä ottoa niin se on sit siinä. yx piisi on nimeltään murusia pöydällä, se tulee olemaan ihan priden veronen biisi.
sit yx biisi on jumalasta, kun mitään vaatimatonta enään keksinyt ,niin käänsin tän jutun päälaelleen ja kirjotin sit biisin jumalasta ja itse asiassa mä' en riko raamattua kun kirjotin biisin jumalasta koska mä laulan sen niin sitä ei ole kielletty.
joo ja sit yx biisi on kuin sundaypladisunday, sen nimi on rakkautta, ruahaa tai turpaan vaan... siinä mä soitan rumpuja, se on tosi hyvä kappale.
kaiken kaiikkiaan tää tulee olemaan se levy, kaiikien aikojen paras u2 levy, kaikki palaset vaan loksahti kohdalleen tällä kertaa. en tiiä mistä se johtu, mutta meillä oli daniel lanuaa ja brian eno kirjottaan biisejä ja soittaa bongoibongo rumpuija ja kitaroita kanssa ja sit meillä oli se hollanitlainen ottaa valokuvia kun me oltiin marokossa ja ne kuvat on meidän levyllä.
kaiken kaikkian mä voin sanoo että tää levy rokkaa enemmän kuin mikään aijempi u2 levy, tää levy on meijän eka rock levy. esim biisi evoluution kehitys oppi kertoo mun alaasteen aikasesta luokkakaverista jolla oli pakko-oire liikua kuin sipanssi ja se biisi saa edgen aina itkemään kun mä laulan sitä, edge on sellanen viiksekäs tyttö.
joo mä vaan ihmettelen että miten mä ossan tehä vaan vuosi vuodelta parempia levy kait mä oon jotenkin nero sit, ja vaatimaton kanssa oman työn suhteen.
bono seuraavasta levystä
3
283
Vastaukset
- pono
Kuinkas sattuikaan, bono on samaan aikaan sattumalta vieraana Jay Leno showssa ja Conan 0 Brienissa. Maailmankiertuekin tulossa, Walmart, Talousmarkka ja Lidl sponssaavat. Varma tieto.
- ei näin
U2:sta Popmart-kiertueella, vaikka sellainen käsitys sitkeästi elääkin. Yhtye ainoastaan piti levynjulkistustilaisuuden kyseisen tavaratalon naisten alusvaateosastolla.
- olisivat ottaneet sponnssit...
ei näin kirjoitti:
U2:sta Popmart-kiertueella, vaikka sellainen käsitys sitkeästi elääkin. Yhtye ainoastaan piti levynjulkistustilaisuuden kyseisen tavaratalon naisten alusvaateosastolla.
ei olis tarvinnut nuolla (suudella =kiss ass) kenenkään persettä. Nyttemmin bändi on kyllä rahastanut vaikka millä medioilla ja dvd formaateilla tylsillä best of levyillä, kun ei ole enään uusissa biiseissä kehumista, niin vanhoilla tekeleillä sitten sitä rahaa saa. Tasasesti on laskenut ahchtung babystä biisien laatu alaspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727143
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes672906- 562208
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671395Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990