eli miten saan selvitettyä paljon mulla on keskusmuistia tietsikassa?
keskusmuistia??
6
422
Vastaukset
- näin:
> suorita
> dxdiag - juk
näkee vähän muutakin:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html- dfdsfdssfd
sfsfdsfd
fs
olet selvittänyt paljonko sitä keskusmuistia on.
Mietit varmaan paljonkohan sitä pitäisi olla.
Seuraava kysymys voisikin olla:Paljonko keskusmuistia pitää olla?
Vastaan tuohon jo ennen kysymystä koska se kuitenkin jossain vaiheessa tulee.
Vastaus:Omien käyttötarpeiden mukaan.
Kevyellä käyttöjärjestelmällä ja ilman palomuuria/virustorjuntaa(tarkoittaa ei nettiyhteyttä)jos konetta käytetään tekstinkäsittelyyn 256-512MB on varmaa jo ihan riittävästi.
Jos tehokone on kytketty nettiin ja sillä vielä pelaillaan niitä nykyaikaisia 3D nettiräiskintäpelejä olen huomannut että 1Gb muistia on auttamattomasti liian vähän.
Eli tässä tapauksessa 2GB.Suuruudenhullut ostavat jopa 4GB.Mikäs siinä muistihan on halpaa.- ,min. 2 gb
visassa se vä'hintää 2Gb ja mielellään enemmän ja uudet pelit vaatii uuden koneen muutenkin.
- control panel
siis wn xp ssä... control panel -> system
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429