eli miten saan selvitettyä paljon mulla on keskusmuistia tietsikassa?
keskusmuistia??
6
407
Vastaukset
- näin:
> suorita
> dxdiag - juk
näkee vähän muutakin:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html- dfdsfdssfd
sfsfdsfd
fs
olet selvittänyt paljonko sitä keskusmuistia on.
Mietit varmaan paljonkohan sitä pitäisi olla.
Seuraava kysymys voisikin olla:Paljonko keskusmuistia pitää olla?
Vastaan tuohon jo ennen kysymystä koska se kuitenkin jossain vaiheessa tulee.
Vastaus:Omien käyttötarpeiden mukaan.
Kevyellä käyttöjärjestelmällä ja ilman palomuuria/virustorjuntaa(tarkoittaa ei nettiyhteyttä)jos konetta käytetään tekstinkäsittelyyn 256-512MB on varmaa jo ihan riittävästi.
Jos tehokone on kytketty nettiin ja sillä vielä pelaillaan niitä nykyaikaisia 3D nettiräiskintäpelejä olen huomannut että 1Gb muistia on auttamattomasti liian vähän.
Eli tässä tapauksessa 2GB.Suuruudenhullut ostavat jopa 4GB.Mikäs siinä muistihan on halpaa.- ,min. 2 gb
visassa se vä'hintää 2Gb ja mielellään enemmän ja uudet pelit vaatii uuden koneen muutenkin.
- control panel
siis wn xp ssä... control panel -> system
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914