äsken eka kerta

the boy

no ikää on 13 ja tytöllä 13......

eli mitä tapahtui ,tapahtui vasta 15 min. sitten.
Olin tyttöystäväni luona ja hänen vanhemmat eivät olleet kotona,me istuttiin sohvalla kattomass telkkua kunnes se sano ett mennäänkö saunaan,eka vähn hätäännnyin mutta suostuin.Se lämitti saunan ja me mentiin sinne.Ku oltiin siellä niin hetken pystyin olemaan "kunolla" mut ei auttanu...se nous niin vitun kivikovaks ja sitä ei voinu piillottaa.tyttö huomas sen heti ja nauro vähä ja tuli mua lähemmäks.se otti kulista kiinni ja alko hitaasti runkkaan sitä.
Hyväilin sen pieniä pyöreitä rintoja,se meni polvillen ja otti kyrvän suuhun,laukesin ja siiryttiin suihkuun jossa aloin nuolemaan sen pillua.hitaasti työnsin kieleni sisälle ja nuolin sitä...sitten siirryttiin sängylle jolloin hän otti kortsun esiin ja laittoi sen kullin päälle.Hän meni makamaan seälleen ja levitti haarojaan menin ensin siihen hieromaan hänta ja samalla vähäsen aina sisään olin nyt kokonann sisällä ja aloin toistaa liikettä hitaasti monta kertaa hän sai orgasmin ja siirryin hänen vierelleen sutelemaan häntä.Maettiin siinä hetken ja katsoin kelloa vittu !kello on 1 yöllä ..ajattelin ensiksi että ei se mitään ,mut vanhempani ovat sellaisia että jos olen poissa pari tuntia likaa niin he huolestuvat...eli juoksin kotiin aivan iloisena vanhemmat ja muut nukkuivat menin koneelle ja loin kirjoittelemaan tätä... eli tässä mun tarina ....

13

12451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ambulanssikuski

      vau siinäpä vasta nopeaa toimintaa muistan itsekkin ensimmäisen kertani mutta yksi juttu pahentaa asiaa hän kenen kanssa olin ensimmäistä kertaa niin....... hän on nyt sairaanhoitajana samassa sairaalassa kuin minä olen ambulanssikuskina se muistuu mieleen väkisinkin kun hän on samassa sairaalassa töissä kuin minäkin

      • the boy

        aika paha ;)


      • Angiej

        Ensinnäkin, 13 vuotiaat ovat aivan liian nuoria harrastamaan seksiä. Toisesksi 13 vuotias ei voi saada orgasmia, ainakaan tyttö. Ellei sitten ole käynyt aikasemmin puuhissa.. Puhuttiin just kavereidn kanssa siitä, miten nykyään menetetään neitsyys liian aikaisin ja siitä ollaan niin ylpeitä. Etkö itsekin ole nyt aika ylpee kun poikuus on viety kun tulit tänne sitä oikein hehkuttamaan? Voi saatana...


      • Tyttö90
        Angiej kirjoitti:

        Ensinnäkin, 13 vuotiaat ovat aivan liian nuoria harrastamaan seksiä. Toisesksi 13 vuotias ei voi saada orgasmia, ainakaan tyttö. Ellei sitten ole käynyt aikasemmin puuhissa.. Puhuttiin just kavereidn kanssa siitä, miten nykyään menetetään neitsyys liian aikaisin ja siitä ollaan niin ylpeitä. Etkö itsekin ole nyt aika ylpee kun poikuus on viety kun tulit tänne sitä oikein hehkuttamaan? Voi saatana...

        13-vuotias voi saada orkun!Mä oon 13w tyttö ja kun mä oon masturboinu mä oon saanu orkkuja ja se on aivan ihanaaaaa.... Mun mielestä se ei oo mitenkään iästä kii millon on valmis...!
        Toi tarina on kyllä ihan uskottava luulisin..


    • joo

      sitten heräsit haaveunestasi käsi pikkusiskon potassa muuten hyvä fetissi

      • just joo..

        niinpä niin.. ton ikäsillä.. eihä silloi sul oo varmaa kiveksetkää laskeutunu.. aika rajulta kuulosti, joten mä en tod. usko sua ja sun juttujas... toi on just tyypillistä kuvitteluu ts. itsetyydytystä tollaselle murrosikäselle nappulalle..uskoo ken tahtoo..


    • THE LAW!

      KANNATTAA TARKISTAA KIRJOITUS ENNEN JULKAISUA!

      • the boy

        te ootte perseestä !he he joo ette ite saanu tossa iässä pillua ett on pakko mollata sellasii jotka itteänne parempia ,ite ootte vittu vaan eläny haaveunessa vitun mulkut...


      • Huolestunut
        the boy kirjoitti:

        te ootte perseestä !he he joo ette ite saanu tossa iässä pillua ett on pakko mollata sellasii jotka itteänne parempia ,ite ootte vittu vaan eläny haaveunessa vitun mulkut...

        Sinun kannattaisi vähentää huomattavasti masturbointia, se näyttää vaikuttavan "aivo"toimintaasi.


      • Nuppi
        Huolestunut kirjoitti:

        Sinun kannattaisi vähentää huomattavasti masturbointia, se näyttää vaikuttavan "aivo"toimintaasi.

        Psykologi kertoi mullekin, etä mun jatkuva masturbointi on vähentäny ÄO:ta huomattavasti, ainakin 40 pojoa. Onneksi selkäranka ei sentään ihan vielä ole sulanu kun 45 %:sesti...

        Nuppi


      • kölli

        Pitikö sun tääkin keskustelu tulla pilaamaan?!
        NÄKÖJÄÄN! Jätä jo tää suomi24 rauhaan!


    • vanha kusipää

      Mikä tämänkin jutun tarkoitus on? viihdyttää meitä? jokainen joka on joskus saanut pillua tietää ettei tämä tarina ole tosi.
      kirjoittaja on todennäköisesti jo parhaassa keski-iässä ja yrittää kirjoitus virheillä luoda uskottavuutta.
      jos kerran näkee vaivaa tällaisten kirjoittamiseen niin tekisi sitten kunnolla.
      Uskottavuus: 0
      Mielenkiintoisuus: 0

      • Alias

        ...naurattaa ihan vitusti! hehehhheeheee!!!!!
        toinen sanoo sitä toinen tätä ja missään ei ole mitään järkeä!! hahahh! vittu ettekste tajua mitä te teette!!???
        munamonkelit vittu ootte järkeviä!!(?)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe