Eli oisko tietoo mimmonen näyttö on lg L225WSSF?
halpa ainakin (250e)ja kontrasti 3000:1
Ihmettelen ku ei myydä melkee missään vaik on niin hyvät ominaisuudet ja halpa..et oisko kellää tietoo et mimmonen näyttö on kyseessä?
LG 22"
7
1214
Vastaukset
- on sellainen
vika, että siitä puuttuu kaikki säädot ja se on käyttöjärkestelmäriippuvainen.
- mitäs meinaat?
Hmm..mitä säätöi meinaat?
Toimii varmaanki windows xp:llä?vai mitä meinaat järjestelmäriippuvuudella?
Eikä näkynyt tuollaista.Eikä edes tuolla:
http://nordic.lge.com/fi/proddivergent.do?categoryId=050107&modelCategoryId=&parentId=0501- se täs hämääki
Se mua täs eniten epäilyttääki ku sitä ei melkee missään ole paitsi gigantis.
se täs hämääki kirjoitti:
Se mua täs eniten epäilyttääki ku sitä ei melkee missään ole paitsi gigantis.
Giganttihan on ainakin joskus mainostanut:Jos jostain löydät tuotteen halvemmalla Gigantti maksaa erotuksen.Siinäpä se miksei myydä samaa mitä muualla.Gigantin tuotteita onkin usein vaikkea verrata hinnan puolesta kuin muutenkaan muualla myytäviin koska muualta ei samaa edes saa.
Itse laittaisin 22" wide näyttöön 50€ lisää ja sillä saa luultavasti parempilaatuisen.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60573
Vaikken HP:n ystävä olekaan täytyy myöntää että läheltä on liipannut etten kyseistä näyttöä ole sortunut ostamaan.
Lisää HP 2207 näytöstä keskustelun loppupäässä.
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285- hyvä...
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Giganttihan on ainakin joskus mainostanut:Jos jostain löydät tuotteen halvemmalla Gigantti maksaa erotuksen.Siinäpä se miksei myydä samaa mitä muualla.Gigantin tuotteita onkin usein vaikkea verrata hinnan puolesta kuin muutenkaan muualla myytäviin koska muualta ei samaa edes saa.
Itse laittaisin 22" wide näyttöön 50€ lisää ja sillä saa luultavasti parempilaatuisen.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60573
Vaikken HP:n ystävä olekaan täytyy myöntää että läheltä on liipannut etten kyseistä näyttöä ole sortunut ostamaan.
Lisää HP 2207 näytöstä keskustelun loppupäässä.
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285joo no voisin oikeestaa odottaa vähä et hinnat laskis ja ostaa sitte vaikka tommonen hp tai sitte ku sitä lg tuotetta on jossai gigantti liikkeessä ni käyn kattoo miltä se näyttää..
- FS 22" wide
Itsellä kotona tosin FS 22" wide.
Työpaikalla LG 22" näytöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540