LG 22"

lg......

Eli oisko tietoo mimmonen näyttö on lg L225WSSF?
halpa ainakin (250e)ja kontrasti 3000:1
Ihmettelen ku ei myydä melkee missään vaik on niin hyvät ominaisuudet ja halpa..et oisko kellää tietoo et mimmonen näyttö on kyseessä?

7

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sellainen

      vika, että siitä puuttuu kaikki säädot ja se on käyttöjärkestelmäriippuvainen.

      • mitäs meinaat?

        Hmm..mitä säätöi meinaat?
        Toimii varmaanki windows xp:llä?vai mitä meinaat järjestelmäriippuvuudella?


      • se täs hämääki

        Se mua täs eniten epäilyttääki ku sitä ei melkee missään ole paitsi gigantis.


      • se täs hämääki kirjoitti:

        Se mua täs eniten epäilyttääki ku sitä ei melkee missään ole paitsi gigantis.

        Giganttihan on ainakin joskus mainostanut:Jos jostain löydät tuotteen halvemmalla Gigantti maksaa erotuksen.Siinäpä se miksei myydä samaa mitä muualla.Gigantin tuotteita onkin usein vaikkea verrata hinnan puolesta kuin muutenkaan muualla myytäviin koska muualta ei samaa edes saa.

        Itse laittaisin 22" wide näyttöön 50€ lisää ja sillä saa luultavasti parempilaatuisen.
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60573

        Vaikken HP:n ystävä olekaan täytyy myöntää että läheltä on liipannut etten kyseistä näyttöä ole sortunut ostamaan.

        Lisää HP 2207 näytöstä keskustelun loppupäässä.
        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285


      • hyvä...
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Giganttihan on ainakin joskus mainostanut:Jos jostain löydät tuotteen halvemmalla Gigantti maksaa erotuksen.Siinäpä se miksei myydä samaa mitä muualla.Gigantin tuotteita onkin usein vaikkea verrata hinnan puolesta kuin muutenkaan muualla myytäviin koska muualta ei samaa edes saa.

        Itse laittaisin 22" wide näyttöön 50€ lisää ja sillä saa luultavasti parempilaatuisen.
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60573

        Vaikken HP:n ystävä olekaan täytyy myöntää että läheltä on liipannut etten kyseistä näyttöä ole sortunut ostamaan.

        Lisää HP 2207 näytöstä keskustelun loppupäässä.
        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285

        joo no voisin oikeestaa odottaa vähä et hinnat laskis ja ostaa sitte vaikka tommonen hp tai sitte ku sitä lg tuotetta on jossai gigantti liikkeessä ni käyn kattoo miltä se näyttää..


    • FS 22" wide

      Itsellä kotona tosin FS 22" wide.
      Työpaikalla LG 22" näytöt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe