Ketä suosittelette Kuopiossa kissanne lääkäriksi? Haluaisin vain vertailun vuoksi ja syitä miksi käytätte eläintänne jossain tietyssä paikassa. Itse aikoinaan käytin Rakissa ja Katissa Paavon luona kissanpentua,joka oli hyvin sairas, mutta Paavon ansiosta kissa pelastui.Olen vain niin paljon kuullut huonoakin sanottavaa sieltä, etten nyt tiedä mitä tekisin..Entäs jos tulee akuutti hätä, minne viette?
Kuopion eläinlääkärit
3
708
Vastaukset
- Kuopiosta myös
Ei kannata kuunnella selän takana puhumista, panettelua, juoruilua MINKÄÄN asian suhteen. Jos olet kerran saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua, usko itseäsi äläkä hyppää sillalta alas jos naapurin isot pojat käskee. Olen soittanut Paavolle koiran akuutin vaivan takia ja sain todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua huumorilla höystettynä!
- monen vuoden kokemus
Käytin lemmikkejäni Kuopiossa yli kymmenen vuoden ajan aina Haralla (Erkki Hara) jos vaan pystyin, hän taitaa toimia edelleen siellä Kuopion Eläinlääkärikeskuksessa Jynkässä.
Rakki ja Katti oli muuten hyvä, mutta en pitänyt siitä että siellä yksi lääkäri hoitaa useampaa eläintä yhtäaikaa. Viimeksi se lääkäri hoiti kissaani ja jotain koiraa samaan aikaan samassa huoneessa sinkoillen edestakaisin eläinten välillä. Alkoi hieman huolestuttaa hygieniataso, sekä lääkärin keskittymiskyvykkyys..- zxcvbnm
Hara ei taida enää pitää vastaanottoa, mutta Jynkässä on muitakin hyviä kissalääkäreitä, kuten Pekka ja Jenni. Ei minulla kyllä mistään muustakaan ell-asemasta pahaa sanottavaa ole. Ystävät kertoivat, että myös Jalkasen Liisa Pallokadulta on hoitanut heidän vanhaa kissaansa asiantuntevasti ja kunnioittavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894