Saako nykyään matkustamoon ottaa vain yhden käsimatkatavaran, eikä siis käsilaukkua ollenkaan sen lisäksi? En löytänyt Blue1:n sivuilta täsmällistä vastausta tähän.
käsimatkatavarat
4
1597
Vastaukset
- bluuone
vvv
- ....
Onko kellään kokemusta miten nykyään toimitaan? Varsinkin kun on noita tarjouskampanja lentoja ollut paljon tässä syksyllä. Minäkään en löytänyt Blue1:n sivuilta vastausta, saako matkustamoon viedä käsimatkatavaralaukun JA käsilaukun. Minkähän kokoista käsilaukkua tarkoitetaan? Tarkoittaako 8kg:n painorajoitus vain isompaa käsimatkalaukkua, vai punnitaanko yhdessä? Vai punnitaanko edes?
Itse olen lähdössä Pariisiin kahden käsimatkatavaralaukun kanssa (isompi laukku käsilaukku) ja olen kuullut että jotkut lentoyhtiöt perivät maksua toisesta laukusta.. - Sipi3
.... kirjoitti:
Onko kellään kokemusta miten nykyään toimitaan? Varsinkin kun on noita tarjouskampanja lentoja ollut paljon tässä syksyllä. Minäkään en löytänyt Blue1:n sivuilta vastausta, saako matkustamoon viedä käsimatkatavaralaukun JA käsilaukun. Minkähän kokoista käsilaukkua tarkoitetaan? Tarkoittaako 8kg:n painorajoitus vain isompaa käsimatkalaukkua, vai punnitaanko yhdessä? Vai punnitaanko edes?
Itse olen lähdössä Pariisiin kahden käsimatkatavaralaukun kanssa (isompi laukku käsilaukku) ja olen kuullut että jotkut lentoyhtiöt perivät maksua toisesta laukusta..Kokemuksia aika monesta lentoyhtiöstä on ja en ole muualla törmännyt siihen, että saa olla vain ehdottomasti yksi käsimatkatavara kuin Ryanairilla. Just tulin SAS:lla, 8 kg laukku käsilaukku sai olla eikä niitä kukaan punninnut.
- Adrk
.... kirjoitti:
Itse olen lähdössä Pariisiin kahden käsimatkatavaralaukun kanssa (isompi laukku käsilaukku) ja olen kuullut että jotkut lentoyhtiöt perivät maksua toisesta laukusta..Turvatarkastuksen puolesta matkalaukun lisäksi saa viedä juurikin yhden pienen esineen, esim. käsilaukun. Blue1:n viralliset säännöt ovat kuitenkin tiukempia ja laukkuja saisi periaatteessa olla vain yksi. Käytännössä ovat Blue1:lla yleensä joustaneet, mutta erityisesto jos lento on pienellä Avro-koneella (jossa erittäin pienet matkustamotilat), ovat sitten portilla määränneet osan sääntöjä rikkovista (kahta laukkua pitävistä) jättämään yhden [mieluummin sen isomman] laukun kuljetettavaksi ruumaan sillä verukkeella, että matkustamo on täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918