Tänään Italian GP:ssä Monzan legendaarisella moottoriradalla Suomen Kimi Räikkönen saavutti urallaan ns. "erään rajapyykin". Kimillä on nyt tasan yhtä monta F1:ssä saavutettua MM-pistettä, kuin mitä Mika Häkkinen ehti kerätä koko uransa aikana Formuloissa. Kummallakin on nimittäin 420 saavutettua MM- pistettä, ja seuraavassa kisassahan Kimi tekee sitten suomalaista F1-historiaa laittamalla tuon Häkkisen ennätyksen kokonaan uusiksi. Näin Kimistä tulee menestynein suomalainen F1- kuljettaja saavutettujen MM-pisteiden valossa ;)
Kimillä ja Mikalla yhtä monta MM-pistettä
rami.,-
2
436
Vastaukset
- pisteillä ei ole merkitystä
Kimistä ei kuitenkaan tule koskaan maailmanmesteria.
- minä-76
tulipas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249