Tarvikkeita!

veeti

Minä löysin täältä: www.confetti.fi mahtavan valikoiman erilaisia tarvikkeita joita aion käyttää Halloween juhlissa!
Superia että tämmöisiä saa suomesta kun aiemmin piti jenkkilästä asti tilata.

7

1989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -CatWoman-

      Kannattaa käydä tsekkaamassa myös punanaamiossa tai punanaamion nettisivuilla. Mitä suunnitelmia sinulla on halloween:iksi olis kiva kuulla ja saada vinkkejä

      • ei aloittaja

        Meillä vietetään lapsiperheen halloweenia muutamille ystäville perheineen.
        Tässä joitain omia suunnitelmia: Muovisäkeistä leikataan oviaukkoihin (ja ikkunoihin) hapsulliset "verhot" ja sinne itsetehtyjä hämiksiä roikkumaan ja kiipeämään. Lasipurkkeista tuikkulyhtyjä, joihin on leikattu oranssista pahvista kurpitsanaama, löytyy sivulta http://www.perhekerho.net/juhlat/halloween.htm
        Valmiina ostan hämähäkkiverkkoja, joilla somistelen olohuonetta ja keittiötä.
        Jouluvaloja käytän hyödyksi, kierrän lasten lelukäärmeeseen ja lepakkoon valot (patteritoimiset) ja ne seinille koristeeksi.
        Etsin ulkoa jonkinlaisen kuivan oksankarahkan (ison) ja sen laitan ruukkuun ja sinne roikkumaan pahvista tehtyjä pikkulepakoita ja haamuja.
        Haamuja myös koristeeksi esim. pehmolelu henkarin kanssa sideharson sisään ja naru kaulaan, silmät ja suu mustasta pahvista ja nuppineulalla kiinni. Näitä roikkumaan esim. nurkkaan tai verhopäädystä, mihin vain saa näytille aseteltua. Käytän mustaa ja oranssia paljon somistuksessa sekä myös tarjoilussa.
        Täältä löysin kivoja vinkkejä:
        http://www.piiroo.vuodatus.net/blog/category/Halloween koristeluvinkkej%E4
        http://vilijaana.vuodatus.net/blog/category/HALLOWEEN
        http://www.marthastewart.com/halloween?lnc=a489cf380e1dd010VgnVCM1000005b09a00aRCRD&rsc=leftnav_holiday_holiday
        Kivoja juttuja löytyy kun jaksaa selata ja etsiä, esim. tuolta viimeisestä linkistä löytyy rotan ja hiiren malleja jotka on aika hauskoja mustasta pahvista leikattuna jalkalistoihin ja nurkkiin koristeeksi. Näkyyköhän ne tuossa: http://www.marthastewart.com/article/black-magic-decorations?lnc=72dddfc3832ee010VgnVCM1000003d370a0aRCRD&page=2&rsc=articlecontent_crafts


      • juhlien järjestäjä
        ei aloittaja kirjoitti:

        Meillä vietetään lapsiperheen halloweenia muutamille ystäville perheineen.
        Tässä joitain omia suunnitelmia: Muovisäkeistä leikataan oviaukkoihin (ja ikkunoihin) hapsulliset "verhot" ja sinne itsetehtyjä hämiksiä roikkumaan ja kiipeämään. Lasipurkkeista tuikkulyhtyjä, joihin on leikattu oranssista pahvista kurpitsanaama, löytyy sivulta http://www.perhekerho.net/juhlat/halloween.htm
        Valmiina ostan hämähäkkiverkkoja, joilla somistelen olohuonetta ja keittiötä.
        Jouluvaloja käytän hyödyksi, kierrän lasten lelukäärmeeseen ja lepakkoon valot (patteritoimiset) ja ne seinille koristeeksi.
        Etsin ulkoa jonkinlaisen kuivan oksankarahkan (ison) ja sen laitan ruukkuun ja sinne roikkumaan pahvista tehtyjä pikkulepakoita ja haamuja.
        Haamuja myös koristeeksi esim. pehmolelu henkarin kanssa sideharson sisään ja naru kaulaan, silmät ja suu mustasta pahvista ja nuppineulalla kiinni. Näitä roikkumaan esim. nurkkaan tai verhopäädystä, mihin vain saa näytille aseteltua. Käytän mustaa ja oranssia paljon somistuksessa sekä myös tarjoilussa.
        Täältä löysin kivoja vinkkejä:
        http://www.piiroo.vuodatus.net/blog/category/Halloween koristeluvinkkej%E4
        http://vilijaana.vuodatus.net/blog/category/HALLOWEEN
        http://www.marthastewart.com/halloween?lnc=a489cf380e1dd010VgnVCM1000005b09a00aRCRD&rsc=leftnav_holiday_holiday
        Kivoja juttuja löytyy kun jaksaa selata ja etsiä, esim. tuolta viimeisestä linkistä löytyy rotan ja hiiren malleja jotka on aika hauskoja mustasta pahvista leikattuna jalkalistoihin ja nurkkiin koristeeksi. Näkyyköhän ne tuossa: http://www.marthastewart.com/article/black-magic-decorations?lnc=72dddfc3832ee010VgnVCM1000003d370a0aRCRD&page=2&rsc=articlecontent_crafts

        kiitos paljon.
        noista oli paljon apua.


    • katsopa

      Myös pilailupuodeista löytyy paljon kaikenlaista ;)

      www.pilailupuoti.fi

      • vinkkejä

        www.migu.vuodatus.net


    • Marcellooni

      katso myös www.punanaamio.fi

    • littlepumpkin

      Minä löysin halloween askarteluun kivoja juttuja täältä http://www.onnenpuu.com lähinnä kortteihin koristeita ynm. ja hauskoja kartonkeja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe