Olen 162cm ja painan 116kg. Olen käyttänyt sairauteeni n. 10 vuoden aikana psyykelääkkeitä, joiden sivuvaikutuksena on painon nousu. Miten taistella tätä vastaan? Painonnousun olen saanut pysähtymään ahkeralla lenkkeilyllä, mutta laskemaan se ei ole ruvennut.
Täytyy kait hyväksyä läskini. Mulle kävi onnekkaasti, että olen seurustellut muutaman kuukauden. Mies on hoikka ja lihaksikas. Ollaan tieten huvittava näky yhdessä. Mutta me ollaan niin rakastuneita, että! Tämä osoittaa vain sen, että ei kaikille ole ulkokuori tärkein, vaan sisäinen ihminen.
Täytyy kait hyväksyä läskini. Mulle kävi onnekkaasti, että olen seurustellut muutaman kuukauden. Mies on hoikka ja lihaksikas. Ollaan tieten huvittava näky yhdessä. Mutta me ollaan niin rakastuneita, että! Tämä osoittaa vain sen, että ei kaikille ole ulkokuori tärkein, vaan sisäinen ihminen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
sinulle merkitystä?
Olen itsekin toistakymmentä vuotta käyttänyt psykoosinestolääkkeitä, pituuteni on sama kuin sinun ja painoni oli parhaimmilaan 95 kiloa. Olen saanut kovalla työllä ja ruokavaliolla 10 kiloa pois, mutta edelleenkin kärsin painostani. Kais e sitten on lopulta hyväksyttävä, pääasia, että mieli ei ole masentunut. Siihen auttaa liikunta ja terveellinen elämä muutenkin.
varmaan lääkkeestä. Tunnen kaksi henkilöä, jotka ovat olleet todella hoikkia mutta lihoneet erittäin huomattavasti masennuslääkityksen aloittaessaan (sama lääke molemmilla!) ja paino on lähtenyt pois vasta kun lääkitys on lopetettu tai vaihdettu toiseen.
minulla itsellä Efexor Debot 150 mg. Olen syönyt 8 kk ja painoa tullut n. 10 kg lisää.