Onko onnistuneen näköisiä 'elintasosiipiä' osunut kenenkään silmään.. Tai muita hyviä ideoita kuinka -70 luvulla tehdyn muuta taloa matalamman siiven joka ei ole seinienkään osalta 'linjassa' muun talon kanssa saisi istumaan taloon - maan tasalle ja uusi tilalle?
mansardikattoiseen laajennus
4
812
Vastaukset
- Raksan reunalta
Laajennuksen sovittaminen vanhaan taloon vaatii hyvää suunnittelua.
Tuleeko siitä hyvää millään, riippuu tietysti tapauksesta.
Purkaminen on rankka ratkaisu, jota en suosittelisi ihan ensimmäisenä
testaamatta muita vaihtoehtoja.
Se, että matalamman laajennuksen seinät eivät ole linjassa vanhan talon seinien
kanssa, ei välttämättä ole ollenkaan pahasta. Siltä osin peli ei ole menetetty. - yhdistys?
Luulisi mansardikattoyhdistyksellä olevan jotain ohjeita laajentamisesta.
- Zabadak
Ei löydy netistä semmoista yhdistystä.
Taitaa olla samanlainen yhdistys kuin aikoinaan Usbekistanin ystävät...
Kolme opiskelijapoikaa joi usbekistanilaista viiniä ;)
Nojoo, onhan sitä elämää netin ulkopuolellakin.
Olisi kyllä kiinnostanut katsoa, miten Mansardikattoyhdistyksen maailma makaa.
- raggar
Kävisikö päinsä talon pidennys yhden kamarimitan verran siten, että katto jatkuisi samanlaisena...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769