Puhelimet Costa Blancassa

Soittaminen

Minkälainen puhelin Decameronessa tarvitaan, että sieltä voisi soittaa Suomeen? Ja tietääkö joku hinnoista?

11

7995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      Info löytyy oman puhelinyhtiösi sivuilta.

    • ¤¤¤

      Panamassa pelittää ainoastaan nelitaajuuspuhelimet! Hintoja en muista....

      • pAc0

        Nelitaajuuspuhelin tarkoittaa etta puhelin voi toimia neljalla eri taajuudella, ei siella panamassa ole kaytossa kuin yksi taajuus joka on 850 Mhz.
        Eli jos puhelimesi tukee tuota taajuutta, riittaa yksitaajuuspuhelin.

        Toki myos nelitaajuuspuhelimet toimii, mutta ei "ainoastaan" kuten tama edellinen neropatti vaitti.

        Ihmiset jotka jakavat moisia virheellisia neuvoja ovat internetin syopa ja aiheuttavat sen etta verkko on taynna mutuinformaatiota. Olisi parempi olla kirjoittamatta kuin kirjoittaa taytta holynpolya.


      • O(&%
        pAc0 kirjoitti:

        Nelitaajuuspuhelin tarkoittaa etta puhelin voi toimia neljalla eri taajuudella, ei siella panamassa ole kaytossa kuin yksi taajuus joka on 850 Mhz.
        Eli jos puhelimesi tukee tuota taajuutta, riittaa yksitaajuuspuhelin.

        Toki myos nelitaajuuspuhelimet toimii, mutta ei "ainoastaan" kuten tama edellinen neropatti vaitti.

        Ihmiset jotka jakavat moisia virheellisia neuvoja ovat internetin syopa ja aiheuttavat sen etta verkko on taynna mutuinformaatiota. Olisi parempi olla kirjoittamatta kuin kirjoittaa taytta holynpolya.

        Onpa mukavaa saada tietää olevansa yhtä paha kuin syöpä..... Kiitosta vaan! En ymmärrä teitä ihmisiä joiden täytyy aina haukkua täysin tuntemattomia ihmisiä! Netin kauttahan on niin helppo anonyyminä laukoa mitä sylki suuhun tuo...

        Panamassa käyneenä voin vain todeta, että esim. oma kolmitaajuuspuhelimeni EI toiminut, mutta miehelläni ollut nelitaajuuspuhelin toimi. Joten.... enpä omasta mielestäni hölynpölyä kirjoitellut. Mutta itse ilmeisesti tunnet olevasi ainoa ihminen maan päällä joka asioista jotain tietää. Säälittävää.....
        Onnea valitsemallasi tiellä!!


      • RaimoL
        O(&% kirjoitti:

        Onpa mukavaa saada tietää olevansa yhtä paha kuin syöpä..... Kiitosta vaan! En ymmärrä teitä ihmisiä joiden täytyy aina haukkua täysin tuntemattomia ihmisiä! Netin kauttahan on niin helppo anonyyminä laukoa mitä sylki suuhun tuo...

        Panamassa käyneenä voin vain todeta, että esim. oma kolmitaajuuspuhelimeni EI toiminut, mutta miehelläni ollut nelitaajuuspuhelin toimi. Joten.... enpä omasta mielestäni hölynpölyä kirjoitellut. Mutta itse ilmeisesti tunnet olevasi ainoa ihminen maan päällä joka asioista jotain tietää. Säälittävää.....
        Onnea valitsemallasi tiellä!!

        Ei se nelitaajuuspuhelinkaan ole varma tapaus. Minulla on sellainen mutta se ei tunnista Panamassa käytössä olevaa GSM850 taajuutta vaan 4 muuta. Nokian sivulta löytyy sellaisia malleja jotka tunnistavat tuon taajuuden. Kannattaa käydä katsomassa onko oma puhelin sellainen jotta ei sitten perillä tule yllätystä. Muista valmistajista en tiedä.

        Tuolla ketjussa aikaisemmin kirjoittanut pAc0 toteaa viisaasti "Nelitaajuuspuhelin tarkoittaa etta puhelin voi toimia neljalla eri taajuudella, ei siella panamassa ole kaytossa kuin yksi taajuus joka on 850 Mhz.
        Eli jos puhelimesi tukee tuota taajuutta, riittaa yksitaajuuspuhelin.". Olisi kiva tietää mistä sellaisen GSM850-yksitaajuuspuhelimen saa ostaa, siis muualta kuin Panamasta. Mahtaneeko Suomessa olla kaupan.


      • Nokialaiseni
        RaimoL kirjoitti:

        Ei se nelitaajuuspuhelinkaan ole varma tapaus. Minulla on sellainen mutta se ei tunnista Panamassa käytössä olevaa GSM850 taajuutta vaan 4 muuta. Nokian sivulta löytyy sellaisia malleja jotka tunnistavat tuon taajuuden. Kannattaa käydä katsomassa onko oma puhelin sellainen jotta ei sitten perillä tule yllätystä. Muista valmistajista en tiedä.

        Tuolla ketjussa aikaisemmin kirjoittanut pAc0 toteaa viisaasti "Nelitaajuuspuhelin tarkoittaa etta puhelin voi toimia neljalla eri taajuudella, ei siella panamassa ole kaytossa kuin yksi taajuus joka on 850 Mhz.
        Eli jos puhelimesi tukee tuota taajuutta, riittaa yksitaajuuspuhelin.". Olisi kiva tietää mistä sellaisen GSM850-yksitaajuuspuhelimen saa ostaa, siis muualta kuin Panamasta. Mahtaneeko Suomessa olla kaupan.

        Minulla on nelitajuuspuhelin mutta DNA ei toiminut silti Panamassa joten ostin paikalliselta myyjältä paikallisen puhelinkortin. Sain täten panamalaisen puhelinnumeron sekä 10 dollarilla 30 dollarin edestä puheaikaa.


      • RaimoL
        Nokialaiseni kirjoitti:

        Minulla on nelitajuuspuhelin mutta DNA ei toiminut silti Panamassa joten ostin paikalliselta myyjältä paikallisen puhelinkortin. Sain täten panamalaisen puhelinnumeron sekä 10 dollarilla 30 dollarin edestä puheaikaa.

        Hain Nokian sivulta satunnaisesti ja sain seuraavat GSM850 taajuutta tukevat mallit:
        - Nokia 2600 -puhelin (EGSM900/1800 ja GSM850/1900)
        - Nokia 6590 sekä Nokia 3590 GSM850/1900
        - N-sarjan puhelimet yleensä WCDMA2100 (HSDPA), EGSM900, GSM850/1800/1900 MHz (EGPRS)
        - Uudemmat E-sarjan puhelimet ja yleensäkin uudemmat mallit

        Minulla on E70 nelitaajuuspuhelin joka Nokian sivujen mukaan "Toimii EGSM 900, GSM 1800, GSM 1900 ja WCDMA (3GPP Release 4) -verkoissa". Eli saan lomalla olla rauhassa työpuheluilta.


      • Panama
        RaimoL kirjoitti:

        Hain Nokian sivulta satunnaisesti ja sain seuraavat GSM850 taajuutta tukevat mallit:
        - Nokia 2600 -puhelin (EGSM900/1800 ja GSM850/1900)
        - Nokia 6590 sekä Nokia 3590 GSM850/1900
        - N-sarjan puhelimet yleensä WCDMA2100 (HSDPA), EGSM900, GSM850/1800/1900 MHz (EGPRS)
        - Uudemmat E-sarjan puhelimet ja yleensäkin uudemmat mallit

        Minulla on E70 nelitaajuuspuhelin joka Nokian sivujen mukaan "Toimii EGSM 900, GSM 1800, GSM 1900 ja WCDMA (3GPP Release 4) -verkoissa". Eli saan lomalla olla rauhassa työpuheluilta.

        Olisi tarkoitus ostaa 2-3 puhelinta niihin prepaid-liittymät Panamasta. Näin helpottuisi matkaseurueen keskinäinen kommunikointi matkan aikana.

        Onkohan kellään tietoa, että mikä mahtaa olla minimihinta yhdelle puhelimelle? Arvelisin että alle 50 USD pitäisi lähteä, mutta miten on?


      • vekara
        Panama kirjoitti:

        Olisi tarkoitus ostaa 2-3 puhelinta niihin prepaid-liittymät Panamasta. Näin helpottuisi matkaseurueen keskinäinen kommunikointi matkan aikana.

        Onkohan kellään tietoa, että mikä mahtaa olla minimihinta yhdelle puhelimelle? Arvelisin että alle 50 USD pitäisi lähteä, mutta miten on?

        Panama-citystä saa 50$ puhelimen ja 40-50 minuuttia puheaikaa. Jos nappulaa on, osta kunnon puhelin panamasta 30% halvempia kuin suomessa!!


      • Juuri palannut
        Panama kirjoitti:

        Olisi tarkoitus ostaa 2-3 puhelinta niihin prepaid-liittymät Panamasta. Näin helpottuisi matkaseurueen keskinäinen kommunikointi matkan aikana.

        Onkohan kellään tietoa, että mikä mahtaa olla minimihinta yhdelle puhelimelle? Arvelisin että alle 50 USD pitäisi lähteä, mutta miten on?

        hei. Palasimme aamulla yhdistemämatkalta Panama-Gamboa-Costa Blanca. Ostimme Panamasta 1 taajuuspuhelimen pre paid liittýmän. Hinnat vaihtelivat todella paljon. Ise totesimme edullisimmaksi ostospaikaksi paikallistenkin suosiman kävelykaudun joka alkaa Plaza Cinco de Mayolta. Saman puhelimen liittymän hintahaitari vaihteli n. 25 ja 80$ välillä. Jos teille kelpaa 2 viikoa käytetty koje saatte sen minulta 25 eurolla. Liittymäkortissa on vielä jäljellä n. 5$ puheikaa.


    • äsken kotutunut

      meillä oli mukana nokian E50 puhelin, jossa telefinlandin liittymä. puhelin toimi ja kuului erinomaisesti, ja myös tekstiviestit toimivat ihan samoin kuin suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe