Uusin ja täydellisin kuvaus kaksosnaisesta. (Hattuhyllyn Tähtitieteilijä)
Kaksosnainen:
Mikä ihana nainen. Avaran ja villin luonnon jumalainen taideteos. Hänen sielunsa niin kirkas kuin talviöiden kirkkain tähti ... niin merkityksellinen.
Kaksosnaisen parhaita tuntomerkkejä ovat hänen uskomattoman nopea ja tarkka älykkyytensä sekä ihailtavan monipuolinen huumorintaju, jolla hän säkenöi tunnelmaa sekä aamuun että iltaan. Hän ei ryhdy moralisoimaan ketään, vaan ymmärtävällä ja herkällä viisaudellaan johdattaa sinut kiinni elämää ylläpitäviin voimiin, kuten anteeksiantoon, totuuteen ja rakkauteen.
Kaksosnainen, tuo rakas ystävä, jonka syliin olet aina voinut vuodattaa kyyneliäsi avoimen vuolaasti ja kertoa kaikkein salaisimmat tuntemuksesi, saa sinut jostain syystä tuntemaan olosi aina niin hyväksi ja turvalliseksi. Kaksosnainen on yhtä katevä käsistään niin keittiössä kuin makuuhuoneessakin, eikä hän lainkaan turhaan ole ansainnut lempinimeään: "jokapaikanhöylä". Kaksosnaisen ruoanlaittotaito on vertaansa vailla. Monimutkaisistakin ruoka-aine yhdistelmistä hän onnistuu loihtimaan luovuutensa innoittamana ja mausteenkäyttötaitojensa saattelemana mitä ihanimpia suussa sulavia herkkuja, joilla hurmataan niin kuninkaat kuin kuningattaretkin. Toisaalta, yksinkertainen on kaunista ajattelee kaksosnainen joskus ja taikoo halpahallin alennustuotteista kulinaristin seitsemännen taivaan.
Kaksosnaisen kanssa on vapauttavaa keskustella, sillä on niin palkitsevaa ja opettavaista seurata kaksosnaisen sulavaa kommunikointitaitoa, jolla hän vakuuttaa sekä ammattilaiset että amatöörit, vaikka keskustelun alkuvaiheessa aihe olisi ollut hänelle vielä täysin uusi ja tuntematon. Kaksosnaisen sulosointuinen puheensa ja lauserakenteensa muistuttaa lähinnä kultasoinnuin lepertävää satakieltä joka hurmaa koko kuulijakunnan, puhui hän sitten oopperajuhlissa tai esson baarissa.
Jos kaksosnainen on miehen tarpeessa, muiden tähtimerkkien on syytä sitoa miehensä varmasti sänkyyn kiinni ja pitää heidän huomio tiukasti kiinnitettynä itseensä, sillä vaikka kaksosnainen ei olekaan mikään miestennielijä niin pyörittelee hän miehen kuin miehen nätisti pikkusormensa ympärille tai välillä vaihtelun vuoksi vaikka pikkuvarpaansa, jos se tuntuu hänestä paremmalta. Kaksosnainen osaa pitää öykkärit loitolla, eikä lähde kenen tahansa humpuukin matkaan vaan valitsee aina itselleen valioyksilöt parhaiden joukosta rakkauden monisyisille poluille kanssaan hämmästelemään tai kuumaan syliinsä nauttimaan ihanista onnen, läheisyyden ja seksuaalisuuden tunteista. Miehen joka kohtaa kiihkeän kaksosnaisen on syytä pitää tukevasti kiinni jostain, sillä hänen polvensa ovat aikeissa muuttua veteläksi hyytelöksi hänen sulaessaan kaksosnaisen sulokkuuden edessä. Kun kaksosnainen kääntää hurmausvaihteensa kiihdytysasentoon on miehen enään vaikeaa pysyä pystyssä. Miehen suupielet kääntyvät leveästi kohti taivasta, kuola valuu pitkin hänen rinnuksiaan hänen housujensa käydessä yhä ahtaammiksi ja ahtaammiksi ja jos horkka käy oikein pahaksi, mies laukeaa siihen paikkaan ja menettää sydämensä ikuisesti tuolle kujeilevalle enkelin ja kissanaisen risteymälle. Mies ajattelee mielessään: "Nainen on viisain ja kaunein olento päällä maan" ja siinä hän on oikeassa sillä onhan kyseessä kaksosnainen. Kaksosnainen vie miehen matkalle syvimpään rakkauden viidakkoon, jossa kasvavat kaikista villeimmät ja kosteimmat unelmat sykkivästä alkukantaisesta vetovoimasta miehen ja naisen välillä.
Jos kaksosnainen päättää lyödä hynttyyt yhteen rakastamansa miehen kanssa ja heille alkaa syntyä jälkikasvua, on kaksosnainen mitä rakastavin ja hellin äiti, joka kasvattaa lapsistaan viisaita, rehellisiä, vastuullisia ja reiluja ihmisiä.
Kaksosnainen on monitaituri, hän on yhtäaikaa tutkija ja taikuri. Uljas. Kaunis. Seksikäs.
Tyhjentävästi ei kaksosnaista voi sanoin selittää, hänet täytyy kokea...
Kaksosnainen Huom!!!
19
7158
Vastaukset
- kaksonen ja nainen
Ootko sä ajatellut alkaa kirjailijaksi vai ootko jo, vaikka kyllähän noi kaikki positiiviset kohdat oli just kuin mä ; ) Hehee!!! Mut joka paikan höylä kyllä oli vähän liikaa...
- kaksosmies
Ajattelin, jos rupeaisin astrologiksi. Olisin varmaan tosi suosittu. Ainakin kaksosten parissa...(;
- kaksonen ja nainen
Joo mä tuun heti sun asiakkaaks...;)
- imartelevaa mutta...
Kyllähän tuossa totuuden siementä on; eikä tämä nyt ole itsekehua. Mielenkiintoista vain, että se toinen eli negatiivinen puoli puuttuu täysin analyysistasi. Ei kait tuossa ole joukossa sarkasmia? Olen itse niin peruskaksonen (nainen), että toinen täysin vastakkainenkin puoli valitettavasti löytyy. Ihmiset, jotka ovat minut oppineet paremmin tuntemaan, ovat sanoneet minua niin helvetin vaikeaksi ihmiseksi. Sanovat, että minussa asuu sekä piru että enkeli, ja koskaan ei voi tietää milloin se toinen "persoona" astuu esiin. Ja silloin kun se piru tulee esille, niin kenelläkään ei ole kivaa. Tosin en siitä mitenkään ylpeä ole.
Perustuuko kirjoituksesi omaan kokemukseen?- kaksosmies
vitsi, joka sai alkunsa eräänä kosteana viikonloppuna, kun hyvän ystäväni (kaksonen hänkin) kanssa aloimme keksiä kaksosmiestä imartelevaa luonteenkuvausta. Kirjoitin tuon naisen kuvauksen, koska sitä joku pyysi. Niiden on tarkoituskin olla liian täydellisiä ja ylitsepursuavia. (:
- kaksosnaikkonen
kaksosmies kirjoitti:
vitsi, joka sai alkunsa eräänä kosteana viikonloppuna, kun hyvän ystäväni (kaksonen hänkin) kanssa aloimme keksiä kaksosmiestä imartelevaa luonteenkuvausta. Kirjoitin tuon naisen kuvauksen, koska sitä joku pyysi. Niiden on tarkoituskin olla liian täydellisiä ja ylitsepursuavia. (:
Kuvaus on kuin hunajaa..vaikka tiesinkin sen vitsiksi,ennen kuin aloin lukea..etsin tulostusta,olis ollu hyvä kiusotella toisia..
Oot satu-Seppo,mut hyvä sellainen..mä näet oon kaikkea tuota ja vielä paljon muuta..mut täytyy siis kokea..:)
- Kokoninen kaksonen
Kiitos kauniista sanoista.
Melkein punastuin ja nolostuin noin osuvasta kuvauksesta.
Aivan kuin tuntisit minut.- kaksosmies
Ole hyvä. Kuvailinko sinua niin osuvasti? Heh. Olisi ihanaa tavata kaltaisesi naiseuden jumalatar ja antautua estoitta vietäväksesi...
Toki minäkin olen kaksonen joten hurma olisi siis ainakin nelinkertaista... (;
- diskotanssija1
kiitos mun ex ei ymmärrä hän yrittää kurittaa ja pitää mua kurissa enempi kun omia lapsia hän yrittää alistaa mua usein kommenteilla ja uhkailuiilla .
- myös kaksosnainen
oksettavaa, ei ole olemassa noin epäinhimillistä ihmistä.......
- Meryann
Kiitos kultaseni! Mikä ihana kuvaus minusta! Taidatpas nyt vähän imarrella. MMMSchmmack!
- n.vko ennen juhannusta synt...
Tuohan olen minä; kiitoksia tuosta kuvailustasi; kerrankin pitkällä kaavalla.....hehheh...
- maippi46
...mistä ihmeestä tämän löysit??!!...vai tuliko omasta sydämestä??!!...tällä jaksaa kaksosnainen vaikka kuinka pitkään...KIITOS!!!
- hepe88
Näin heti alkuun haluan kiittää itseni ja kaikkien muiden kaksos naisten puolesta tuosta sinun ihanasta ja kauniista tekstistä...
Luin se antaumuksella ja pariin kertaan...Ja sana sanalta suu pieleni menivät yhä leveämpään hymyyn... : )Kiitos vielä kerran T: 24.5.88 syntynyt kaksonen - hhmmm....
todella hyvä kuvaus!!! hyvä kaksosmies. leijona mieheni oli aivan samaa mieltä tuosta kuvauksesta. kun kerran sinulla tuo sana on hallussa, niin saisiko samantapaisen luonnehdinnan leijona miehestä? kiitos
- k-neiti
naulan kantaan. Nämä hyvät puolet siis. Kaikkein imartelevin osuus tässä koko kirjoituksessa oli...ETTÄ sen on kirjoittanut juuri KAKSOSMIES :) Minulla on sellainen iki-ihana kaksosmies ja eipä voi ollenkaan moittia ;P
Toki meillä kaikilla on synkät päivät listalla..ja silloin kaksosnainen voi olla aika hankalakim, pakko myöntää :/ - Elli62
Ihan kuin olisit kirjoittanut minusta ;-) Joku vanha heila ?;-)) Tällä hetkellä on runosuoni vähän hukassa koska olen koko päivän viettänyt erään erittäin viehättävän ja puoleensavetävän Vaaka-miehen kanssa...Voin kertoa että Kaksos-naiselle on typerryttävä kokemus tavata Vaaka-mies, kuin tapaisi toisen minänsä, miehen muodossa...Toivon Sinulle kaikkea hyvää, olet todennäköisesti Leijona- tai Kaksosmies ;-)))
- Alyssa Twin
Ihan kuin omaa päiväkirjaa olisi lukenut, kaksosnainen vain täälläkin ihastelee osuvaa kuvausta! :D Ja negatiivisesta puolesta täytyy sanoa että, me kaksoset emme ole tahallamme ensin enkeleitä ja sitten julmureita. Kaksijakoinen luonne vaan ymmärretään väärin, minä ainakin haluaisin olla kaikkien kaveri. :)
- kaksosnainen 79
voi mahoton kylläpä osui kohalleen :D mä en oo koskaan juurikaan ymmärtänyt että mikä ihme mussa miehiä vetää magneetin lailla puoleensa mut kai se on just toi kaksosen hurmaava persoona :D mut en silti oo mikään yhden illan juttujen harrastaja vaan miehessä pitää olla tosissaan jotain ennen kuin kunnolla haluan tutustua :) vaikkakin kaksosia pidetään pettäjinä ja valehtelijoina mutta omalla kohalla tuo ei pidä paikkansa :) huumoria ja sanavalmiutta löytyy vaikka muille jakaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882