Satu ja Timo ovat saaneet

...säkä...

aivan liikaa ohjelma-aikaa. kyllästyttää katsella ...

7

1492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulet että Timo

Sadun iski, varma julkisuus ja varma nakki. Tuskin alkaa niin kauna kuin Satu on talossa Helin kanssa mitään, luultavasti lisää vain näkyvyyttään Sadun kanssa, kuten eilen sanoi Sadulle "kyllä mä täällä vielä pannaan" eikä Satu voinut kuin ynistä vastaukseksi koska Helin juuri tullessa uhaksi, ei aknnata sanoa ettei todellakaan panna.
      Minä luulen että Timo teki nopeasti arvion, siitä onnistuisiko hän Helin suhteen ja kannataako se, ja onko esim Henri ja Heli seuraava uhka mhadollisena parina hänelle ja Sadulle, ja siksi jo lupailee panoa meille katsojille.
      Ei pidä unohtaa että Timo on rankemman luokan peluri.
      Jos me erehdymme luulemaan että hän alkaa Helin suhteen tekemään liikkeen Sadun ollessa talossa, olemme kyllä menneet tuottajien halpaan.
      Kilpailu alkaa siinä vaiheessa kun taloon muodostuu toinen kuherteleva pari, koska silloin Timo tietää että on alettava tekemään ismpia asioita, että pysyy kuvissa.

• keinotekoinen...

lemmenpari ällöttää. Ulos molemmat. Ensin Timo sitten Satu. Ylivoimaisesti ärsyttävimmät tyypit.

Ihme ettei niitä äänestetty ekana veks, mutta Einari ja Maria olivat niin vahvoja persoonia, että ärsyttivät eniten massoja, tai mikä lienee syy..

• pihalle

se on niin ärsyttävä!

• äänestykseen

Massoja, siis massoja talossa? Katsojathan ei tossa tilanteessä paljon voi Satua tai Timoa äänestellä.. Ikävä kyllä.

• tästä asiasta
        pihalle kirjoitti:

se on niin ärsyttävä!

Ei hetkeäkään malta olla hiljaa ja on niin itsekeskeinen ettei soisi mulle sijaa. Onneksi kauniimpi Heli tuli taloon. Maxine on silti oma suosikkini.

• Ainakin Sadun kohdalla! Miten joku voi puhua noin teennäisesti! Kuvottavaa kuunneltavaa. Yhdessä Timon kanssa mitäänsanomattomia tyyppejä. Kundi menee siitä mistä aita on matalintyyppi. Leikittelee! EINARIN olisi pitänyt jatkaa. Hänellä AIVOT! Hienolla tavalla erilainen. Osasi keskustella. Enemmän BB-taloon järkevää toimintaa. Eihän se ole lastentarha. Jos vielä tulee seuraava BB tämän jälkeen. Ikäjakautuma isommaksi. Kuka toimii kotioloissa tuollatavoin??

• pohdintaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      161
      5247
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      85
      2763
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1771
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1216
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      995
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      908
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      903
    9. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      873
    Aihe