No otetaan vain vuodet alkaen 1960.Silloin se autoistuminen vasta alkoi Suomessa.Mikä lie ollut se joka tielle jätti?Antakaa kokemuksia muidenkin tietoon.Muistan ainakin,että oli sen merkkinen kuin Panhard ranskalainen ja se takuulla seisoi aina eräällä kylätiellä kun ei eteen päässyt
Huonoin auto kautta aikojen?
21
1498
Vastaukset
- Ex lada
Endottomasti huonoin on ollut lada.
Kolme olen omistanut, kaikki jättäneet tielle useammin kun kerran.
Neljättä ei tule.- Skander
Minulla huonoin oli Toyota Camry XL vm. 1987. En enää ikinä tule omistamaan mitään japanilaista romua. Erityisesti Toyotaa.
Ladoja on ollut kolme. Nyt on neljäs. - Tiileri
Skander kirjoitti:
Minulla huonoin oli Toyota Camry XL vm. 1987. En enää ikinä tule omistamaan mitään japanilaista romua. Erityisesti Toyotaa.
Ladoja on ollut kolme. Nyt on neljäs.No, Toyotasta voi mennä alaspäin vain ostamalla Ladan. Kannattaisi autovalinnoissa pyrkiä pikemminkin ylöspäin. :)
- tehdä todella
Tiileri kirjoitti:
No, Toyotasta voi mennä alaspäin vain ostamalla Ladan. Kannattaisi autovalinnoissa pyrkiä pikemminkin ylöspäin. :)
hyvän auton. Naapuri kauppasi mulle -03 mallia.
Pitäisikö ostaa? - Gnutsen
Paras ja parhaiten arvonsa pitänyt auto mulla on ollu Lada 80 luvulla.Silloin ostin Konelasta 72000 ajetun 1200ssän 10500 markalla.Jätkät nauro et voi v..ttu mikä kommari.No sitten kolmen vuoden ja 65000km jälkeen myin sen sitten
11000 markalla,no ei nauranu jätkät enää,nykyisin ajan Citikalla ja joittenkin asiasta mitään tietämättömien mielestä paska auto sekin.
- en tiedä
Tällä hetkellä Ladalle ei ole vastusta kun muita epämääräisiä itäautoja ei enää tehdä.
Minulla oli hurjassa nuoruudessa kyseinen auto ja siitä kun pääsin eroon, niin vannoin etten ikinä osta japanilaista kulkuneuvoa ja sen lupauksen olen pitänyt ja pidän huolen ettei minun perillisetkään astu moiseen paskaan. Ihan puistattaa vieläkin muisto siitä autosta.
- takia vihaat
japseja yli kaiken, kun nissan sherrysi nuoruudessasi vuonna miekka ja keppi ei kestänyt, kun et osannut ajaa/huoltaa sitä oikein.
Voi elämä.
- Arska Tehtaalta
Samara yksistään on ollut huonompi kun kaikki muuta autoni yhteensä.
- bit
kyl se , oli fiat 128.ei ole ollut kyllä huonompaa.nyt lada 110, ollut 3 vuotta.tosi huoleton peli,ei saa rikki sitten millään.
muuta kun lekalla.
- Make M
Se ei ole edes auto, vaan huono vitsi.
- iloa
No mutta automiehenä tiedät, että huonosta vitsistäkin on enemmän iloa kuin yhdestäkään Japanilaisesta riisipussista, joita joku kulkuneuvoksikin sanoo.
- Omalla kohdallani
Huonoimmat:
1. Lada
2. Lada
3. Lada
4. Lada
5. Talbot- Vähän huono
Sinähän varsinainen masokisti olet. Tai sitten ei ne Ladat niin huonoja olleet kun aina uudelleen samaan merkkiin päädyit.
Itselläni oli entinen petro-Saab kaikkein huonoin. Tai oikeastaan huono-onnisin. Siihen vaihdettiin moottori, kerran se meinasi palaa, söi renkaita valtavasti, haisi pahalle jne.. Toisaalta se oli kyllä mukava pitkillä matkoilla ja lämmin talvella.
Seuraavaksi ehkä Fiat 128 ja sitten pari Ladaa. Tällä hetkellä on eräs ranskalainen joka ilmeisesti päätyy samalle listalle.
70-luvun alussa lopulla kun Mossekin oli poistunut uusien autojen joukosta, ehkä kaikkein huonoimmat taisivat olla itsemurhaa tekevän brittiläisen autoteollisuuden tuotteet, Morris Marina ja Sunbeam. Laatikko-Ladakin oli silloin vielä auto. - vaan...
Vähän huono kirjoitti:
Sinähän varsinainen masokisti olet. Tai sitten ei ne Ladat niin huonoja olleet kun aina uudelleen samaan merkkiin päädyit.
Itselläni oli entinen petro-Saab kaikkein huonoin. Tai oikeastaan huono-onnisin. Siihen vaihdettiin moottori, kerran se meinasi palaa, söi renkaita valtavasti, haisi pahalle jne.. Toisaalta se oli kyllä mukava pitkillä matkoilla ja lämmin talvella.
Seuraavaksi ehkä Fiat 128 ja sitten pari Ladaa. Tällä hetkellä on eräs ranskalainen joka ilmeisesti päätyy samalle listalle.
70-luvun alussa lopulla kun Mossekin oli poistunut uusien autojen joukosta, ehkä kaikkein huonoimmat taisivat olla itsemurhaa tekevän brittiläisen autoteollisuuden tuotteet, Morris Marina ja Sunbeam. Laatikko-Ladakin oli silloin vielä auto.köyhä. Ja Ladalla ajamalla pysyykin köyhänä.
- Dyane
Vähän huono kirjoitti:
70-luvun alussa lopulla kun Mossekin oli poistunut uusien autojen joukosta, ehkä kaikkein huonoimmat taisivat olla itsemurhaa tekevän brittiläisen autoteollisuuden tuotteet, Morris Marina ja Sunbeam. Laatikko-Ladakin oli silloin vielä auto.Polski-Fiat ja Morris Marina olivat kyllä melkoisia pohjanoteerauksia. Melkein yhtä huonoja kuin Ladat.
- Omalla kohdallani
Vähän huono kirjoitti:
70-luvun alussa lopulla kun Mossekin oli poistunut uusien autojen joukosta, ehkä kaikkein huonoimmat taisivat olla itsemurhaa tekevän brittiläisen autoteollisuuden tuotteet, Morris Marina ja Sunbeam. Laatikko-Ladakin oli silloin vielä auto.Ei ollut varaa parempiin
- Allu V
Kaikista huonoin oli 25v ikäinen Fiat 127. Mittari ajettu ympäri epälukuisen monta kertaa ja muutenkin täysi pommi.
Toiseksi huonoin oli uutena ostettu 110. Heti kun takuu päättyi, 110 lähti. Meidän auto on kaikkein huonoin.
Sen merkki on vitunlada. Iskä huutelee sitä parkkipaikalla usein.- naapurissa tapahtuu
Meilläpäin taas usein jussi huutelee tossam naapurissa että saatanan pösö taas risana.
- Oli, ei oo enää
Marina oli kaikista huonoin auto joka minulla on ollut.
Lada oli sitten niin huono, että sitä ei voi enää edes autoksi laskea.
Kumpaakaan ei enää ole eikä tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997