Nin näin uteliaisuus mielessä kysyn, miten päädyit tanskandoggiin? Miksi juuri ks. rotu?
Miten päädyit ks. rotuun`?
3
694
Vastaukset
- doggi on pop
Kaverilla oli doggi ja ihastuttiin kovin rotuun. Kun sitten pitkän harkinnan jälkeen päätimme ottaa meille koiran niin doggi oli vaihtoehto 1. Käytiin tutustumassa läheisessä kennelissä rotuun lisää ja varmuus rotuvalinnasta vain vahveni. Ja niin meille tuli kuukauden päästä kennel vierailusta pieni musta karvakamu. Nyt ollaan toista doggia ottamassa, että ihan hurahdettu rotuun...
- tipi
olin ajatellut kun otan koiraa niin otaisin dogin
Ja mieheni ei eikaksi lämmen nyt ajatuksesta joten päädytiin että otetaan ekasi kissa.
Lehti ilmoituten perusteelle meentiin kissaa ostamaan ja sieltä tulee 12 dogin pentua vastaa niin se oli sulamaton tilanne joten koira sieltä sitten tulikin kissan tilalle ja mieheni suli samalla kun näki pentueen isän ja sanoi tollainen se pitää olla - aina ollut
oma doggi 6vuotiaana kun tutullamme kävimme siellä oli keltainen doggi ben. siitä asti olen unelmoinut omasta... ja aijon vielä doggin saada, tosin nyt olen raskaana ja äitini koira huollettavana joten se voi viedä vuosia.
Dogit ovat kauniita ja jaloja niiden luonne kiehtoo minua ja mitä isompi sen parempi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.31511220Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko313436- 793037
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan952741- 892611
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542331Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2712223- 451471
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131445Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1401366