Miten päädyit ks. rotuun`?

Miss_Illusion

Nin näin uteliaisuus mielessä kysyn, miten päädyit tanskandoggiin? Miksi juuri ks. rotu?

3

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doggi on pop

Kaverilla oli doggi ja ihastuttiin kovin rotuun. Kun sitten pitkän harkinnan jälkeen päätimme ottaa meille koiran niin doggi oli vaihtoehto 1. Käytiin tutustumassa läheisessä kennelissä rotuun lisää ja varmuus rotuvalinnasta vain vahveni. Ja niin meille tuli kuukauden päästä kennel vierailusta pieni musta karvakamu. Nyt ollaan toista doggia ottamassa, että ihan hurahdettu rotuun...

• tipi

olin ajatellut kun otan koiraa niin otaisin dogin
      Ja mieheni ei eikaksi lämmen nyt ajatuksesta joten päädytiin että otetaan ekasi kissa.
      Lehti ilmoituten perusteelle meentiin kissaa ostamaan ja sieltä tulee 12 dogin pentua vastaa niin se oli sulamaton tilanne joten koira sieltä sitten tulikin kissan tilalle ja mieheni suli samalla kun näki pentueen isän ja sanoi tollainen se pitää olla

• aina ollut

oma doggi 6vuotiaana kun tutullamme kävimme siellä oli keltainen doggi ben. siitä asti olen unelmoinut omasta... ja aijon vielä doggin saada, tosin nyt olen raskaana ja äitini koira huollettavana joten se voi viedä vuosia.

Dogit ovat kauniita ja jaloja niiden luonne kiehtoo minua ja mitä isompi sen parempi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      89
      3872
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      198
      1509
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1400
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1090
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1030
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      326
      1023
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      47
      939
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      909
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      131
      908
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      899
    Aihe