No niin, oma 20-v. hääpäivämme tuli vietettyä pääosin Bledissä, sieltä päiväseltään kävimme Ljubljanassa sekä Bohinj-järvellä, ja ikävähän sinne jäi... Sattuneesta syystä jätin golfbägin kotiin ja nyt on ehdottomasti päästävä ensi keväänä sinne uudestaan, tällä kertaa pelaamaan Bledin upealle kentälle. Onko kellään kokemuksia, millainen sää yleensä Sloveniassa vallitsee huhti-toukokuun vaihteessa? Kevät on jo ilmeisesti hyvinkin pitkällä, vai onko kaikki ihan tuurista kiinni?
Vastaukset 3
- justus punktus
sää on keväällä vahteleva johtuen vuorista ja ilmavirtauksista, joka tapauksessa n kk suomea edellä mutta ilmavirtaukset vaikuttavat säätilaan
- niskis
...vaihtelevan; vietimme siellä 4 päivää, lämpötila 26-31 astetta, seuraavalla viikolla 11 astetta! Mutta niinhän se on meilläkin kesällä, tuurissaan ne kelit on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411