Olen kaksonen...

ensimmäinen pitkä suhde

leijonaan. Toimi kohtalaisesti, Miehen alkoholismi kuitenkin kaatoi suhteen. Seuraava suhde kauriiseen, täyttä tappelua... seuraava lyhyempi suhde skorpiooniin, ei toiminut sekään.

Taitaa olla itsessä vika....? vai olisiko suosituksia merkkien suhteen asiantuntijoilta. Olen niin peruskaksonen kuin olla ja voi. Toimittaja, supliikkityyppi, valehtelen aina tarvittaaessa. Kaikki ihastuvat minuun ensi silmäyksellä (olen kauniskin), mutta jo toinen silmäys aiheuttaa kritiikkiä.-

80

53827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joukkoon

iloiseen. :) Kyllä se taitaa niin olla että me kaksoset ollaan muille merkeille aika vaikeita tapauksia. Kun on yhdessäkin parsoonassa usein tarpeeksi, niin sitten kun tulee kaksi yhdessä paketissa. Välillä käy muita sääliksi.

Taitaa olla niin että vesimies, leijona ja vaaka ovat kaksosille sopivimpia merkkejä, ainakin luonnehoroskooppeihin mitä on uskominen. Mutta tottakai on persoonalla merkitystä eikä vain horoskoopilla. Myös kaksoset- kaksoset- yhdistelmä voi olla toimiva (tosin myös aika hektinen).

Usein ainakin itse huomaan omien mielipiteideni muuttuvaan niin tiuhaan etten edes itsekään pysy aina perillä. Siitä syystä se voi tuntua muista valehtelemiselta, vaikka en sitä tarkoituksella teekään.

Itsellä pyörii tällä hetkellä samanlaiset kysymykset päässä, ja siksi hiukan olen allapäin. Ehkä kuitenkin parempi olisi olla analysoimatta jokaista asiaa, niin elämä sujuisi helpommin. Mutta sehän on meille kaksosille tunnetusti vaikeaa. :)

Tsemppiä sinulle ja hyvää syksyn jatkoa!

• härkäpäinen kaksonen

Mieheni joka on "sietänyt" minua jo 28 vuotta:) sanoo edelleenkin ettei aika kanssani tule pitkäksi.Mielipiteeni muuttuu jostakin asiasta,kun ympäri pyörähdän. Ja lapsetkin,jo aikuisia, sanovat että, yritä nyt päättää... mutta kun se on niin vaikeeta ja sitten kun se härkäkin on niin lähellä. Jos olisin syntynyt muutamaa tuntia aikaisemmin,olisin härkä enkä kaksoset.

• Nimetön

äläkä ilmosna ikänä sotkeudu ainakaan rapumieheen mutta kun pököpää oinaan kohtaat niin saat huomata että hän kellistää kaksosenkin (ketoon) mennen tullen ja palates

• toivoton tapaus.

Tällä kaksosella ainakin onnistunut suhde oinaan kanssa,kuudetta vuotta yksissä ollaan ja toista lasta suunnitellaan :)

• Nimetön

Oinaan kanssa joudutte kaksoset ns. kuseen ennemmin tai myöhemmin, itse olen sen karvaasti kokenut, yhtä mustasukkaista, kieroa, kateellista horoskooppimerkkiä ei olekkaan kuin OINAS.

• tähän
        Nimetön kirjoitti:

Oinaan kanssa joudutte kaksoset ns. kuseen ennemmin tai myöhemmin, itse olen sen karvaasti kokenut, yhtä mustasukkaista, kieroa, kateellista horoskooppimerkkiä ei olekkaan kuin OINAS.

kyllä ihan täysillä. kateellinen ja mustasukkanen on kun minulla on ystäviä joita haluaisin tavata ihan yksinään.
        olen itse myös kaksonen.
        alku huuma oli ja meni ja nyt etsin ulospääsyä suhteesta.
        tuntuu että on kuristettuna nurkkaan mistä pakotietä ei ole.
        mut ehkä keksin keinon ja pääsen jotenki tästä ahdistavasta suhteesta pois.
        mutta tästä opin sen ettei enään oinaan kanssa mitään.!!!!
        toisen kaksosen kanssa suhde toimi 9.5 vuotta kunnes tiet erkanivat ihan itekseen. tuli ns sammu. mut ei näin tylsää ollu kun nyt on oinaan kanssa.
        vesimies taitaa olla se minun sielun kumppani. tai parempi vaan olla ystäviä kun molemmat haluaa mennä ja tulla miten lystää.
        mutta ehkäpä tässä aurinko rupee joskus paistamaan myös risukasaan ja pääsen vapauteen....

• 2905
        tähän kirjoitti:

kyllä ihan täysillä. kateellinen ja mustasukkanen on kun minulla on ystäviä joita haluaisin tavata ihan yksinään.
        olen itse myös kaksonen.
        toisen kaksosen kanssa suhde toimi 9.5 vuotta kunnes tiet erkanivat ihan itekseen. tuli ns sammu. mut ei näin tylsää ollu kun nyt on oinaan kanssa.
        vesimies taitaa olla se minun sielun kumppani. tai parempi vaan olla ystäviä kun molemmat haluaa mennä ja tulla miten lystää.
        mutta ehkäpä tässä aurinko rupee joskus paistamaan myös risukasaan ja pääsen vapauteen....

Mitä nopeammin teet päätöksen, sen parempi sinulle. Onnea vaan tulevalle uudelle suhteelle...

• ---
        Nimetön kirjoitti:

Ota nyt hyvä ihminen järki käteen. Et kai oikeasti ole noin taikauskoinen? Ei horoskooppeihin ole oikeasti luottamista vaikka joskus sattuisikin pitämään paikkaansa. Kuinka voit ja voitte olla noin lapsellisia?!?! Koskaan ei vika ole vain toisessa eikä suhde koskaan itsellään kariudu tai ystävyys lakastu.... Molemmista löytyy aina syytä,toisesta enemmän ja toisesta vähemmän. Ihmiset tekevät virheitä ja joskus jopa jotain anteeksiantamatontakin,mutta ei se vika ole horoskooppimerkissä. Kuinka voit tuomita ihmisen horoskooppimerkin perusteella? Kaikki eivät ole sitä miltä näyttää...mietipä sitä!

Herää!

• paistaa
        Nimetön kirjoitti:

suhde oinaaseen on näköjään mahdoton.puoli vuotta katsottuna ei osata kuin riidellä.mustasukkainen ja omistus halunen.omaan lapseenki melkein välit katkes kun huomasin miten tässä käy.nyt ymmärrän miksi naiset ei ole osuneet kohdalleen vaikka niitä kovasti kehuilee.kaataa kerran ja muuhumpa ei sit pystykkään.koko ajan uusi hehku päällä.taidan lopettaa suhteen tältä vuodelta.oli hyvä lukea kommenteja.

• oinas04
        Nimetön kirjoitti:

En voinnut olla vastaamatta tähän viestiin, koska en todellakaan tunnista itseäni tästä lauseesta.Voisin mainita että oinas ym horoskooppimerkit ei voi yleistää kaikkia. Itse olen sosiaallinen, auttavainen, huumorintajuinen, varauksellinen, luotettava, seurallinen. Inhoan kieroilua, sairaalloista mustasukkaisuutta ja kateellisia ihmisiä sekä itsekkäitä. Olisikohan siinä perää, että onko nouseva vain laskeva merkki? Paljon mahdollista.

• oinaan kanssa
        tähän kirjoitti:

olen itse myös kaksonen.

6 vuotta. Aluksi oinaan omistushalu imarteli. sitten ahdisti ja ero tuli,vaikea sellanen. Naisystävillekin mustasukainen.Kaikki miespuoliset tanssitutut piti jättää.Naistenhuoneeseen saattoi aina ja odotti kun tulin pois.Koko ajan roikkui kiinni kun napanuoralla minuun kytkettynä. Ahdisti ja tukahdutti tunteeni kaikinpuolin.Ja mikä vielä selvisi mulle eron jälkeen,"vanha ystävä" oli kuvioissa mukana koko ajan,hyö nyt sitte seurustelevat taas, Kolme kertaa on sen naisen jo jättänyt,viimeksi minun takia.Herää kysymys onkohan sillä naisella kaikki kotona.Vaan ei oo enää minun murheita.

• nimetön787967
        Nimetön kirjoitti:

herranjumala! Sitoutuuko naiset nykyään horoskooppimerkin kanssa vai itse miehen??? horoskoopit on pelkkää taikauskosten löpinää..

Ei siinä onhan niitä joskus ihan mukava lukea mutta se että valitsisin miehen sen perusteella;ei ikinä:D

ja suoraansanottuna nuo jutut mitä täälä on kirjotettu nii kuulostaa tosi lapsellisilta ja naurattavilta.

Minulle se on ihan sama onko mies syntyny tammi- vai heinäkuussa, kuhan juttuun tulee, ja siihen ei tosiaan mikään horoskooppimerkki vaikuta,ainoastaan sinä itse. Eikai minuakaan varmaan jaksettaisi katsoa jos mää tämmösiä löpinöitä höpöttäisin ja uskottelisin,kohtuus kaikessa. KYLLÄHÄN TE NYT VARMAAN SEN ITEKKI TAJUATTE:D

• G-mini

miksi sitten olti merkkien kaa joist sanotaa ettei sovi? no leijonao poikkeus.

itellää ol riitaisa, mutta intohimoinen suhde oinaaseen. paras tähän mennessä.

muita kaksosille soveltuvia ovat kirjojen mukaa jousimies, vesimies.
      mutta ei piä liikaa luottaa ja uskoa. tia ei ollenkaa..

Ite en ole peruskaksonen.

• Tosi kaksonen

Jos et ole alaikäinen, niin ainakaan et ole peruskaksonen, kun et hallitse oikeinkirjoitusta, joka meiltä kaksosilta kyllä yleensä sujuu mallikkaasti.

• ruusun nuppu
        Tosi kaksonen kirjoitti:

Jos et ole alaikäinen, niin ainakaan et ole peruskaksonen, kun et hallitse oikeinkirjoitusta, joka meiltä kaksosilta kyllä yleensä sujuu mallikkaasti.

oikeinkirjoitus asiasta olen eri mieltä, vasenkätinen kaksonen ei ainakaan osaa kirjoittaa. Puhekin tulee vasta puolikkaan kossupullon jälkeen.

• iinuskali

Peruskaksonen minäkin.. Eli kuulemma/näköjään hankala,itsepäinen,ihastuttava jne jne. Noh, mutta pitkäaikainen parisuhde vesimiehen kanssa toimii hienosti. Jousimiehen kanssa riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Mutta oinas oioi. Siinä samanlainen hankala jästipää ja vieläpä pitkäpinnainen. Suosittelen!

• moi.

Oon vielä ihan pentu, 12-vuotta, mutta voin kertoa, että minulla on kaksi bestistä joiden horoskoopit on
        vesimies ja kaksonen :)

• rosarmida

mies on härkä ja sanotaan, ettei kaksonen ja härkä pärjää, mutta meillä onnistuu, kun härkäukko kuorsaa sohvalla kaikessa rauhassa ja antaa meikäläisen kaksosakan hyppiä seinille! Hyvin on menny toistakymmentä vuotta, toinen potkii persauksille ja toinen rauhottaa...!

• Nimetön

kohta 35 vuotta härän kanssa,välillä tympii vietävästi mutta eipä tästä osaa mihinkään enää lähteä.

• häka

ei varmaan onnistu enää jatkossa pitkään voin sanoa 33 vuoden syvällä raivolla

• kaksonen itsekkin

eli mäki oon kaksonen ja seurustelen vesimiehen kanssa. todella hyvin menee. mtv3.fi/helmi pystyy katsomaan sopiiko miehenkans yhteen ja sieltä minäkin näin että kyllä meillä hyvin menee. eli sain viisi helmeä kaksonen ja vesimies. siitä vaan iskemään vesimiehiä;)
      minä myös peruskaksonen.:)

• mellu t

Hei . Itse olen myös kaksonen ja Vesimiehen kanssa naimisissa 22vuotta..Vesimiehet ovat välillä itsepäisiä ja ei osaa asioita oikein tuoda esille. Mut ajan kanssa kyllä pehmiävät. Tarvitsevat aikaa. Mut kaksonen kyllä tietää jokaiseen asiaan vastauksen hyvin nopeasti. Monta rautaa tulessa..Tunnen paljon kaksosia mukavaa on.

• sanra_mari

OLIN VESIMIEHEN KANSSA 12V JA 3 IHANAA LASTA MUTTA AIKANSA KUTAKIN .,...JA OLLUT KAKSOSEN KANSSA MYÖS ALKU OLI KUIN SADUISSA JA LOPPU KUIN OLISI KÄYNNYT HELVETISSÄ...ELÄMÄ ON...

• Nimetön

Hei
      Tuo sinun kirjoitus oli kyllä osuva.Itse olen kokenut saman eli minuun ihastutaan helposti ja sitten heti kohta alkaa arvostelu.Olen ollut monessa suhteessa ja kaikki ovat loppuneet.Pidän kyllä itseäni päätekijänä kun suhde loppuu.Olen varmaan suustani liian hyvä.. hih.

• toivontytär

Kerrotaan että Kaksoset viihtyvät parhaiten toisen Kaksosen kanssa.Määränpääkin ja huumori on sama.Oinasmies palvoo sydämestään ja antelias rauhallinen Rapu tuo järkeä ja tunnetta suhteeseen.Oltava varovaisen Kauriin kanssa periksiantamaton. Ehkäpä tuo tähtien nouseva/laskeva vaikuttaa ominaisuuksiin, tiedä häntä? Taitaa olla pitkälti tuuripeliä ja molemminpuolista joustoa, diplomatiaa.
      (Oma tutkielmani)

• kokemusta on,,,,

Olen itse myös todella "peruskaksonen"eli omistan hullun ja järkevän puolen. Naimisissa olen Jousimiehen kanssa (alistava luonne, toteltava perherauhan säilymiseksi, eikä elämässä mitään hauskaa, jos ei itse järjestä) Yhteiselo kaksomiehen kanssa voi olla suoranainen katastrofi sen jälkeen kun kumpikaan ei enää jaksa miellyttää. Voi vain kuvitella kaksi ilmassa leijuvaa ihmistä, hulluine idoineen. Tai kaksi hiton järkevää kaksosta yhtäaikaa. Siitä tulee viha-rakkaus suhde. Kaksoselle ei oikeastaan löydy merkkiä vastapeluriksi, mutta me tarvitsemme toisaalta kyllä maahanpudottajiakin välillä.

• Perussellainen
        kokemusta on,,,, kirjoitti:

Olen itse myös todella "peruskaksonen"eli omistan hullun ja järkevän puolen. Naimisissa olen Jousimiehen kanssa (alistava luonne, toteltava perherauhan säilymiseksi, eikä elämässä mitään hauskaa, jos ei itse järjestä) Yhteiselo kaksomiehen kanssa voi olla suoranainen katastrofi sen jälkeen kun kumpikaan ei enää jaksa miellyttää. Voi vain kuvitella kaksi ilmassa leijuvaa ihmistä, hulluine idoineen. Tai kaksi hiton järkevää kaksosta yhtäaikaa. Siitä tulee viha-rakkaus suhde. Kaksoselle ei oikeastaan löydy merkkiä vastapeluriksi, mutta me tarvitsemme toisaalta kyllä maahanpudottajiakin välillä.

Ei sovi kaksoselle todellakaan Jousimies, silla Kaksostahan ei alisteta eika maarailla.

• vaimuli

Minäkin perus kaksonen ja aika hyvin mennyt mies rintamalla (vaikka kerran eronnut). Kaksoselle sopii merkeistä vesimies, vaaka ja rapukin. Itse olen ollut suhteessa vesimieheen pari kertaa, mutta tällä hetkellä aviossa rapumiehen kanssa(ollut joskus aikaisemminkin ravun kanssa). Rapu merkki ainakin kohdallani on tasoittanut tätä tuuliviiri luonnettani ja mitä parasta rapumiehet ovat rajuja rakastajia!Kokeile!

• yksin tai kaksin

Olen varma että vaakamies sopii kaksosnaiselle parhaiten, jousimies on toinen vaihtoehto. Muilla ei ole mitään saumaa, eikä kannata paljon yrittääkkään, paitsi seikkailumielessä..

• maxeller

ku on kaksonen mies ja vaaka nainen?

• millis-85

minulla kokemusta vaaka-, rapu-, jousimies- ja leijonamiehistä. vaa´an kanssa homma toimii vain sängyssä.. rapu narsistinen sika ja alkoholisti. juosimies jalat ilmassa ja pää pilvissä.. leijona ylväänä, mutta rakastavaisena virelläni. isänä kahdelle lapselleni. toinen hänen, toinen ravun. homma toimii. yhdessä oltu 4 vuotta. muihin en vaihtais.

• nautin elämästä
        millis-85 kirjoitti:

minulla kokemusta vaaka-, rapu-, jousimies- ja leijonamiehistä. vaa´an kanssa homma toimii vain sängyssä.. rapu narsistinen sika ja alkoholisti. juosimies jalat ilmassa ja pää pilvissä.. leijona ylväänä, mutta rakastavaisena virelläni. isänä kahdelle lapselleni. toinen hänen, toinen ravun. homma toimii. yhdessä oltu 4 vuotta. muihin en vaihtais.

oon naimisissa leijona miehen kans ja oon ollut tyytyväinen vuosiin..koska mieheni antaa liikkumatilaa jota kaksosnaisena tarvitsen..sen takia liittomme on onnistunutkin kestämään koska meitä ei voi kahlita.,mutta jousimiehen kans muutama vuosi pidetty salasuhdetta yllä ja ollaan niin helekutin samanlaisia nautiskelijoita kaikessa suhteessa.Nauretaan vedet silmissä ja hullutellaan kuin lapsukaiset..leijona luo turvallisuutta,jouskari jännitystä,onko kaksoslonnetta,ei kai.

• tultiin todistettua
        nautin elämästä kirjoitti:

oon naimisissa leijona miehen kans ja oon ollut tyytyväinen vuosiin..koska mieheni antaa liikkumatilaa jota kaksosnaisena tarvitsen..sen takia liittomme on onnistunutkin kestämään koska meitä ei voi kahlita.,mutta jousimiehen kans muutama vuosi pidetty salasuhdetta yllä ja ollaan niin helekutin samanlaisia nautiskelijoita kaikessa suhteessa.Nauretaan vedet silmissä ja hullutellaan kuin lapsukaiset..leijona luo turvallisuutta,jouskari jännitystä,onko kaksoslonnetta,ei kai.

että kaksoset ovat pahimpia kaksinaamaisia pettureita mitä maa päällään kantaa.

Helvetin sairas hyväksikäyttäjä!

Olet niin säälittävä pelkuri että itsekin tunnustat että Leijona antaa sinulle turvallisuutta, mutta niin tyhmä että kehtaat käyttää häntä vielä hyväksi. Sittenpähän lopulta opit mitä maailma on kun sinut pelkuri potkaistaan hevon vittuun turvallisesta elämästä ja joudut ottamaan oikeasti ihan itse ja yksin vastuuta elämästä!

Olet säälittävä lumppu!

• jästi

Olen kaksonen joka tappeli 24 v neitsyt naisen kans hermot meni viimeinen ja panin pelin poikki.
      Nyt olen oinas naisen kans joka on elämäni
      täyttymys olen onneni kukkkoilla ja en päästä
      ikinä tätä naista luotani pois Olemme kumpikin
      niin sanotusti myytyjä et kyllä sokea kana
      jyvänkin joskus löytää...!

• kaksosnainen

voitteko kuvitella kaksoset että olen ollu skorpparin kanssa yhdessä jo 6 vuotta!? Tämä on todella harvinaista, eikö? Eihän kaksoset ja skorpparit nimittäin viihdy horoskooppien mukaan lainkaan yhdessä.

• leipäressu
        kaksosnainen kirjoitti:

voitteko kuvitella kaksoset että olen ollu skorpparin kanssa yhdessä jo 6 vuotta!? Tämä on todella harvinaista, eikö? Eihän kaksoset ja skorpparit nimittäin viihdy horoskooppien mukaan lainkaan yhdessä.

Olen niin kaksonen kun vaan voi,välillä kun katson peiliin tykkään näkemästäni,välillä taas vihaan näkemääni.Menen työhaastatteluun ja aina tärppää tai ravintolaan niin ei ehdi kunnolla olutta tilaamaan kun jo joku nainen on kimpussa ja se on vielä mukavaakin.olen naimisissa vaaka naisen kanssa pitkä suhde,välillä pitää panna hulinaksi että ei kyllästytä.Onkohan kellään muilla tälläisiä tuntoja.

• kaksosnainen
        leipäressu kirjoitti:

Olen niin kaksonen kun vaan voi,välillä kun katson peiliin tykkään näkemästäni,välillä taas vihaan näkemääni.Menen työhaastatteluun ja aina tärppää tai ravintolaan niin ei ehdi kunnolla olutta tilaamaan kun jo joku nainen on kimpussa ja se on vielä mukavaakin.olen naimisissa vaaka naisen kanssa pitkä suhde,välillä pitää panna hulinaksi että ei kyllästytä.Onkohan kellään muilla tälläisiä tuntoja.

Paitti että olen nainen ja miehet kimpussa ;D Olet sitte vissiin just niitä pettäjäkaksosia? Pakko tunnustaa että ite olen. Vaikka ei mulla ole ollu ku parhaimmillaan 3 miesystävää yhtäaikaa.. Joskus kauan sitte. Voih, taas näitä kaksosten juttuja :D No, mitä muuta? Mukava puhua toisen kaksosen kans. Kerroppas meidän kaksosten mielestä niitä "hauskoja" tempauksias, Jos olet niitä kaksosia....

• kaksosmerkki
        kaksosnainen kirjoitti:

Paitti että olen nainen ja miehet kimpussa ;D Olet sitte vissiin just niitä pettäjäkaksosia? Pakko tunnustaa että ite olen. Vaikka ei mulla ole ollu ku parhaimmillaan 3 miesystävää yhtäaikaa.. Joskus kauan sitte. Voih, taas näitä kaksosten juttuja :D No, mitä muuta? Mukava puhua toisen kaksosen kans. Kerroppas meidän kaksosten mielestä niitä "hauskoja" tempauksias, Jos olet niitä kaksosia....

Ei pidä paikkaa kaksosista.
        Ei todellakaan, vanhempani olivat naimisissa 35 vuotta kunnes isäni kuoli. Molemmat olivat kaksosia. Itse olen kaksonen, olin naimisissa rapu miehen kanssa, niin kauan kunnes kuolema meidät erotti. Enkä lähtenyt 35 vuoden aikana "seikkailemaan".Vapaus vastuulla, sitähän se yhdessä eläminen on. Että sillai meistä kaksosista. Eiköhän se ole luonnekysymys,vaikka kuinka olisit syntynyt kaksosten merkeissä, vai onko se opituista malleista, kasvatuksesta, vai itsensä kanssa sinuna olemisesta. Tiedä häntä? Kyllä se on se koti mistä me jokainen eväät matkalle saadaan!

• Enpätiijä enää...

Olen kaksosnainen ja nouseva leijona.Kumppanina ollut oinas, härkiä , sekä neitsyt.

OINAS oli paras mies niin ulkonäöllisesti kuin seksikkyydenkin suhteen, eli kaikkine kokonaisuuksine ja perusasiat toimivat moitteettomasti, itsenäinen johtajatyyppi.Alkoi olla liian mustasukkainen joten lähdin melkein 20 vuotta kestäneestä suhteestasen vuoksi.

Sitten HÄRKÄMIES, jonka takapakki ja takalukkoon meneminen ärsyttivät, myös voi olla vispilänkauppaa takana, lisäksi oikea kivikasvo jääräpää, joka ei hevillä tunnusta...seksikäs tyyppi jokatapauksessa..osasi huomioida tilanteissa. Suuttuessaan todella äkkipikainen. Ottaa opikseen virheistä, herkkä, karismaattinen ja urheilullinen mies.

NEITSYTMIES on älyttömän huumorintajuinen, hyvä keskustelija ja seurassa rentoutuu...oikea seksipeto, joka tykkää sidontaleikeistä (emme harrastaneet) ja hyvä suutelija !!..mutta taas niin nuuka ja itara, eikä nää huomioida edes perusasioissa...maksattaa mielellään naisella..lisäksi valehtelee ummet ja lammet ja pettää !!
        Ehkä näistä tyyppinä ottaisin oinaan tai härän...tuosta neitsyestä en todella pidä, koska on perusasioihin nähden moukkamaisella käytöksellään saanut karvani pystyyn !!

Jospa joskus onnistaa...alkaa mennä kuitenkin toivo, mutta en ala kyllä etsimään ketään.

• kjs
        kaksosnainen kirjoitti:

poikaystäväni on skorpioni.. ei voi valittaa bhyvin mennee :)

• sanra_mari
        kaksosnainen kirjoitti:

SEUKKASIN YHDEN KESÄN JOKUS VUOSIA SITTEN SKORPIOONI MIEHEN KANSSA ERITTÄIN VAIKEE IHMINEN HEH EI KIITOS ENÄÄ KOSKAAN TOIVOTAAN TULE VASTAA MOIUSTA IHMISTÄ,,,,

• 8v!
        kaksosnainen kirjoitti:

Paras suhde mikä voi olla. Ainoa riski on scorpparimiehen uskottomuus! Sitte hän lentäisi niin kauas kuin missä pippuri kasvaa! Hän kun ottaa lasinkin viiniä niin johan alkaa hänellä hormoonit hyrräämään! Auta armias jos mies on vapaalla jalalla kapakassa. On silti malttanut olla erossa muista naisista. Kertoo niin rakastavansa minua. Paras suhde jonka tiedän. Inhohimoa löytyy kuten myös molempien vapautta!

• Nimetön

Ja itse elänyt vesimiehen kanssa jo yli kakskyt vuotta, eikä sen pahemmin ongelmia ole ollut. Se vaan että vesimies on aika itsenäinen luonne ja tottunut kulkemaan omia polkujaan mutta kuitenkin luotettava tyyppi. Sanoisin näin jos kaksoseen ei voi aina luottaa niin vesimiheen kyllä voi se on nähty ja koettu meidän perheessä. Eli Suosittelisin kokeilee vesimiestä hyvällä omalla tunnolla.

• ansku_1974

Elin miltei 10 vuotta leijona miehen kans ja täytyy sanoa,että silloin ku meni hyvin,olo oli kun taivaassa,mut sitten oli se toinen ääripää,huh,huh.Vaaka miehestä on hyviä kokemuksia,mutta tällä hetkellä on pientä flirttiä taas leijonan kanssa..aika näyttää,kuinka käy vai käykö kuinkaan......

• kaksos-eukko

minä myös niin totaali kaksonen kuin olla ja voi. suhde vaakaan:tylsää ja tasapaksua, suhde kauriiseen:alkoholismia,mustasukkaisuutta ja perheväkivaltaa, suhde härkään:turvallista mutta ei tarpeeks haastavaa suhde neitsyeen:perheväkivaltaa,alkoholismia ja mustasukkaisuutta.oon tullu siihen tulokseen että kaksosille käy parhaiten joko rapu tai jousimies. ne tuo tarpeeks haastetta mutta ovat myös turvallisia ja luotettaviakin.

• myös täällä jousimies tai miksei kaksonenkin onhan meissäkin erilaisia ihmisiä. voisit kirjoittaa mulle heh..

• peruskaksonen

täysin peruskaksonen, nuori nainen. Nyt seurustellut kolme vuotta jousimiesmiehen kanssa, kaks asuttu yhdessä. Elämä ei oo tylsää, välillä ehkä hiukan hankalaa kun molemmilla on vapautta haikaileva luonne. Ollaan saatu homma kuitenkin toimimaan hienosti ja ollaan onnellisia, kaikkien vastoinkäymistenkin kanssa. :)

• Jousimieheen ihastunut....
        tommihuuhaa kirjoitti:

myös täällä jousimies tai miksei kaksonenkin onhan meissäkin erilaisia ihmisiä. voisit kirjoittaa mulle heh..

Taitaa olla ensimmäinen mies joka antaa kaikilla elämäntasoilla jonkunlaisen vastusksen mun "kaksois"eloon...vaikk välillä huuli pyöreenä...ku ei meinaa peräs pysyä....

• Alba

Olen kaksosnainen ja olen huomannut että vedän puoleeni kaikkia itsesääliin takertuvia miehiä.. onko kokemusta kellään?

• Kaimania.

Mulla sama laulu, ei tosin niinkään itsesäälin kanssa. Miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat aina kuitenkin olleet jollakin lailla hukassa.

En käsitä, mikä siinä on, sillä kaikki nuo miehet olen tavannut niin, että kun olemme kohdanneet ekan kerran, on se on ollut välitöntä huikeaa vetovoimaa molemmin puolin. Ei siis ole pelkästään kysymys siitä, että minä vetäisin puoleeni "reppanoita" vaan he myös vetävät puoleensa minua.

Miehillä on ollut niin alkoholi- kuin huumeongelmaakin, rikollista taustaa ja vaikeita lapsuuksia. Toisaalta on myös aivan tavallisia duunareita normielämällä. Kaikkia on kuitenkin leimannut sitten lopulta joku ammottava tunneaukko, johon he ovat imeneet minua ja minusta kaiken. Lopulta suhteet ovat päättyneet siihen, että olen kyllästynyt suhteiden yksipuolisuuteen; tunteeseen, että vain minä annan. Positiivisten tunnekokemustennälkä näillä miehillä on ollut valtava, ja lopulta sen tyydyttäminen käy todella raskaaksi.

Erikoista on, että tällaisiin suhteisiin ajautuminen ei tapahdu pelkästään parisuhde-elämässä vaan myös työelämässäni (työskentelen koulussa). Vedän puoleeni niitä lapsia, joilla on jonkinlaisia tunne-elämän ongelmia, ja se tapahtuu aivan välittömästi katsekontaktin luotuamme.

Mistä tämä kaikki johtuu, siitä minulla ei ole aavistustakaan, mutta olisi tosiaan kiva kuulla muiden ajatuksia asiasta tai samantyyppisistä koemuksista.

Aurinkoista äitienpäivää!!

• Nimetön
        Kaimania. kirjoitti:

Mulla sama laulu, ei tosin niinkään itsesäälin kanssa. Miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat aina kuitenkin olleet jollakin lailla hukassa.

En käsitä, mikä siinä on, sillä kaikki nuo miehet olen tavannut niin, että kun olemme kohdanneet ekan kerran, on se on ollut välitöntä huikeaa vetovoimaa molemmin puolin. Ei siis ole pelkästään kysymys siitä, että minä vetäisin puoleeni "reppanoita" vaan he myös vetävät puoleensa minua.

Miehillä on ollut niin alkoholi- kuin huumeongelmaakin, rikollista taustaa ja vaikeita lapsuuksia. Toisaalta on myös aivan tavallisia duunareita normielämällä. Kaikkia on kuitenkin leimannut sitten lopulta joku ammottava tunneaukko, johon he ovat imeneet minua ja minusta kaiken. Lopulta suhteet ovat päättyneet siihen, että olen kyllästynyt suhteiden yksipuolisuuteen; tunteeseen, että vain minä annan. Positiivisten tunnekokemustennälkä näillä miehillä on ollut valtava, ja lopulta sen tyydyttäminen käy todella raskaaksi.

Erikoista on, että tällaisiin suhteisiin ajautuminen ei tapahdu pelkästään parisuhde-elämässä vaan myös työelämässäni (työskentelen koulussa). Vedän puoleeni niitä lapsia, joilla on jonkinlaisia tunne-elämän ongelmia, ja se tapahtuu aivan välittömästi katsekontaktin luotuamme.

Mistä tämä kaikki johtuu, siitä minulla ei ole aavistustakaan, mutta olisi tosiaan kiva kuulla muiden ajatuksia asiasta tai samantyyppisistä koemuksista.

Aurinkoista äitienpäivää!!

Sama juttu täällä, viimeisin puoliso oli sekakäyttäjä, jonka hurmaavaan kulissipuoleen tutustuin ja ihastuin ja muutin yhteen. Ei mitään järkeä. Nyt olen turvassa - siltä KAKSOSmieheltä!

• kaksosmerkki on paras!

Mua ärsyttää kun meihinhän ihastutaan herkästi ja useasti ne jotka ihastuu on onnettomia uukeleita jota ihannoi meissä kaksosnaisissa olevaa energiaa ja tahdikkuutta, koska itse ovat vastapuolia. Kaksosnaisia pidetään tuuliviireinä, mikä ei pidä paikkaanasa, mutta me olemme niin eloisia ja idearikkaita, että harva tajuaa sitä ja on kateellisia. Monesti naiset ovat kateellisia(olen huomannut)kaksosnaisille koska itse ovat niin "tavallisia". Mä en ole löytänyt miestä koska viihdyn hyvin yksin ja miehet putoavat kärryiltä äkkiä. Mutta jos seurustelen niin olen älyuskollinen. Valokuvaan ja tykkään taiteesta!

• itsellinen

Kaksosen monipuolisuus ja puheliaisuus vetää puoleensa näitä nyhveröitä tai alkoholisoituneita luusereita,saavat kaksoselta sitä,mitä heillä itsellään ei ole.

• "tupla=kaksonen"

Voi juku .... Luulin että se olen vain minä, vain mun typerä liika kiltteys vetää kuin mangneetti kaikenmaailman itsesäälissä elävät ja masentuneet ihmiset mun lähelle :((( Vaan onko se todellakin kuitenkin meillä kaksosilla luonteenpiirteessä jo se, että "pitää paapoa" toista .... Hmmmm.....

Mun ensimmäinen pitkä suhde HÄRÄN kanssa...Mies kiltti,mutta sellanen piipittävä hiiri..edes ruokakaupassa ei myyjältä uskaltanut kysyä mitään(jos oli tarve)...Suhde kaatui 6 vuoden seurustelun jälkeen..

Toinen pitkä suhde RAVUN kanssa...Rohkeampi kyllä kuin tuo Härkä oli,mutta aivan liian kiinni vanhemmissaan,eritoten äidissään oli vielä "napanuorassa kiinni (mies oli 30-v)...Suhde kesti kaikkiaan 11 vuotta...

Nyt... Suhde KALA mieheen...Jälleen mies todella kiltti,vaikkakin aika määrätietoinen,pitää kiinni lujasti omista tavoistaan.Elänyt pitkään yksin niin nyt vaikea ottaa muut huomioon...On erittäin hiljainen,vaikea puhua tunteistaan ja ajatuksistaan...Minä olen se joka puhuu ja hän kuuntelee.Toivoisin välillä toistekkinpäin, mutta vaikea toista saada puhumaan jos luonne jo on valmiiksi sellainen,että on harvasanainen...
        Toki onnellinen olen ja rakastan häntä,mutta välillä mietin...
        Mulla ollu haaveena aina löytää puoliso joka on rohkea,uskaltaa tuoda julki omat mielipiteensä,ei siis ole "seinäkukkanen" , vaikka silti ei mikään jatkuva esillä olijakaan...Olisi kova puhumaan,tykkäisi puhua varsinkin tunteistaan...ääneen...
        Puolustaisi tarvittaessa perhettään jne...
        Silti aina oon mieltyny noihin "liian kiltteihin" miehiin...HÖ...

Mutta mistään en valita...eletyt ajat on historiaa , kaikesta oppii , ainakin pitäisi ;) ja eteenpäin on mentävä :)))

Iloista syksyn alkua sulle ja muillekkin palstan lukijoille.... Moiiiiiii :)

• Noenpätiijä

Olen kaksosnainen ja nouseva leijona.Kumppanina ollut oinas, härkiä , sekä neitsyt.

OINAS oli paras mies niin ulkonäöllisesti kuin seksikkyydenkin suhteen, eli kaikkine kokonaisuuksine ja perusasiat toimivat moitteettomasti, itsenäinen johtajatyyppi.Alkoi olla liian mustasukkainen joten lähdin melkein 20 vuotta kestäneestä suhteestasen vuoksi.

Sitten HÄRKÄMIES, jonka takapakki ja takalukkoon meneminen ärsyttivät, myös voi olla vispilänkauppaa takana, lisäksi oikea kivikasvo jääräpää, joka ei hevillä tunnusta...seksikäs tyyppi jokatapauksessa..osasi huomioida tilanteissa. Suuttuessaan todella äkkipikainen. Ottaa opikseen virheistä, herkkä, karismaattinen ja urheilullinen mies.

NEITSYTMIES on älyttömän huumorintajuinen, hyvä keskustelija ja seurassa rentoutuu...oikea seksipeto, joka tykkää sidontaleikeistä (emme harrastaneet) ja hyvä suutelija !!..mutta taas niin nuuka ja itara, eikä nää huomioida edes perusasioissa...maksattaa mielellään naisella..lisäksi valehtelee ummet ja lammet ja pettää !!
      Ehkä näistä tyyppinä ottaisin oinaan tai härän...tuosta neitsyestä en todella pidä, koska on perusasioihin nähden moukkamaisella käytöksellään saanut karvani pystyyn !!

Jospa joskus onnistaa...alkaa mennä kuitenkin toivo, mutta en ala kyllä etsimään ketään.

• Dulia

Kaksosistahan sanotaan että Oinaan kanssa tulevat juttuun.

Itse neitsyt ja seurustelin 2 vuotta kaksosmiehen kanssa. En voi muuta sanoa kuin että ei helvetti.

Oli niitä hyviäkin hetkiä mutta aika vähän verrattuna huonoihin.

• ja elämässäni on tietääkseni ollut vain yksi neitsyt. Alku oli vaikeaa, mutta ajan kanssa alkoi helpottamaan. Miksi neitsyet on niin kireitä?

• Chloe

Ei kannata yleistää. Itse olen huomannut ,että ihmisiä on monenlaisia vaikka horoskooppi onkin sama. Onhan näissä vielä jaottelu eri aikavälien mukaan syntyneisiinkin? itse olen huomannut tulevani toimeen hyvin tuli-ja toisten ilmamerkkien kanssa. Olen myös kaksoset ja mieheni on horoskoopiltaan leijona.

• vesimies..

täydellinen suhde..kokeileppa vaikka:)

• mähy

voin kertoo ei toimi huonostikkaan..

• Toimi yksipuolisesti

Kokeiltu on 2,5 vuotta, mutta kun veskarin tempperamentti meni yli äyräiden niin se loppu.

• vaakanainen

kanssa ollut n.vuoden verran.toimii kun antaa hänen tehdä omia juttujaan,ottaa kyllä minutkin huomioon :-) Olen perus VAAKA ja nainen lisäksi:-)

• kowo

kaksonen kaksonen,voi helvetti kun helppoo elämää ja vaihtelevaa mutta mukavaa! kokemusta on mutta muista olosuhteista johtuen suhde loppu,valitettavasti.sittemmin kaurista ym mutta vaikeeta,vaikeeta ainakin kaksoselle.....

• nimierkki xyz

tai no joo voi olla pahin painajainenkin.
      Olen itsekin kaksonen.
      Yli 20 vuotta takana ravun kanssa. Oinaat ja leijonat on hyviä kaverisuhteissa, mutta ei ikinä rakkaudessa.

• uusilöytö

Hei tässä mies kaksonen haluaisin tuntea nyt
      kaksosen rakkauden,hetket myöskin riemukkaat voiko olla ihanaa suudelman kun aina saa.Hellä
      hetki kotiin käy retki oveni aukaisen sulle ole
      rakkain myös mulle yhteselle taipaleelle,sydämen
      annan ja yli kynnyksen kannan vuoteeseen somaan
      yhteiseen omaan...

• ........

Oinas on ehdottomasti hyvä merkki.En tunne vielä ainuttakaan oinasta jonka kanssa en toimeen tulisi ja useissa horoskooppikirjoissakin kaksosen ja oinaan suhdetta suositellaan lämpimästi ;) On niitä muitakin hyviä merkkejä,mutta olen itse sitä mieltä ettei horoskooppimerkki tee ihmisestä sellaista kuin on sillä jokainen on erilainen yksilö. Poikkeuksiakin löytyy ;D Itse olen kaksonen,mutta sitä ei kyllä päällisin puolin ikinä arvaisi sillä olen luonteeltani kaikkea muuta kuin mitä kaksoseen aina liitetään. Oma miesystäväni on horoskoopiltaan neitsyt ja meillä sujuu hyvin.
      Kuka vain voi siis olla se oikea =) Onnea etsintään ;)

• elohopeaa

jousimies, vesimies ja vaaka ehkä sopivimmat..? itse seurustelin pari vuotta rapu-ihmisen kanssa ja olo oli todella tukahdutettu eikä missään olisi saanut käydä ilman lupaa!! tällä hetkellä odotan vauvaa kala-miehelle,suhde toimii paremmin kuin odotin ja olen ajatellut että ehkei noihin horoskoppeihin ole uskominen... sen verran uskon että kaksosen luonne on mitä on ja turha yrittää kenenkään vangita!!!! mutta turha syytellä itseään,kyllä se oikea vielä kohdalle osuu!

• nimetön1235

Kaksonen ja kala-miehen kanssa olen ollut kohta kolme vuotta, siitä vuosi ollaan asusteltu yhdessä.
        Hyvin on sujunut mutta mieheni ei kyllä edes täsmää mitenkään erityisesti kalan luonnekuvauksiin joten sekin on voinut vaikuttaa.
        Rakkaushoroskooppien mukaanhan Kaksoset ja Kala eivät sovi yhteen mutta tässähän sen näkee. :)

• minäkin :)
        nimetön1235 kirjoitti:

Kaksonen ja kala-miehen kanssa olen ollut kohta kolme vuotta, siitä vuosi ollaan asusteltu yhdessä.
        Hyvin on sujunut mutta mieheni ei kyllä edes täsmää mitenkään erityisesti kalan luonnekuvauksiin joten sekin on voinut vaikuttaa.
        Rakkaushoroskooppien mukaanhan Kaksoset ja Kala eivät sovi yhteen mutta tässähän sen näkee. :)

ja seurustelu meneillään KALA miehen kanssa...Nyt muuttamassa yhteen ja vauvakin tulossa :)))
        Elämä on ihanaa sen "oikean" kanssa ;)

• onnistumaan
        minäkin :) kirjoitti:

ja seurustelu meneillään KALA miehen kanssa...Nyt muuttamassa yhteen ja vauvakin tulossa :)))
        Elämä on ihanaa sen "oikean" kanssa ;)

teidän suhde Miehesi on selvä jääräpää. Ei anna periksi tuumaakaan ja sen lisäksi ei osaa puhua eikä ilmaista tunteitaan ja ajatuksiaan. Tottunut elämään yksin ja nyt selvästikin ainoastaan sietää sinun kanssa oloa ja kaiken huipuksi tuot nyt siihen vielä lapsenkin mukaan kolmanneksi, ihan niinkuin sinussa ei olisi ollut tarpeeksi. Etkä tietenkään ole selvittänyt hänen todellista mielipidettään. Olet varmasti kysynyt mitä mieltä hän on ja hän on mennyt siitä mistä aita on matalin ja vastannut että vaaveli olisi ihana, koska on vain halunnut pitää sinut hiljaisena.

Olet muka onnellinen ja rakastata häntä ja silti mietit että.... Ja paria minuuttia myöhemmin valehtelet itsellesi ja muille että hän on se oikea. Sinä et edes tunne häntä.

• kaksonainen

pokaa kala! kyllä toimii kaikinpuolin.

• miamor

Sinulllle EI lainkaan sovi skorpioni,kauris,
      kalat,neitsyt, aloitappa vesimiehestä,jousimiehestä tai toisesta kaksoseta,leijona pitäisi olla hyvä, tai sitten olit kyllästynyt jo edellisiin suhteisii.

• elohopeaa kyllä

Olen siis naispuoleinen kaksonen. :)

Itselläni kokemuksia on Härkä miehestä, aika pitkälti samanmoisia kuin aiemmilla vastaajilla.

Seuraavaksi oli Kaksosmies, en suosittele. Ei ainakaan pitkään suhteeseen.

Kolmantena Kalamies, rakkautta ensisilmäyksellä, kiersin kuin kissa kuumaa puuroa ja mies samoten. Jokin veti yhteen, mutta molemmat empi.
      Nyt melkein vuos asuttu saman katon alla ja ensimmäistä lasta odotan tälle ihanan rauhalliselle miehelleni.

Lisään vielä että uskon vakaasti ettei horoskooppimerkki määrittele ihmistä.
      Harmillisen usein ne vain pitävät paikkaansa.

Luonteen kasvamiseen vaikuttaa myös eväät jotka saa kotoaan mukaan. :)

• Nimetön

hei kaksonen olen neitsyt ja uskon että inulle sopii joko jousimies tai härkä. jos nämä neuot eivät toimi lopeta horoskooppeihin uskominen ja odota vain että se oikea osuu kohdalle.

• ..........

ite olen kaksonen ja mies on vaaka eli ollaan toistemme vastakohtia minä sellanen räväkkä mies rauhallinne hissukka yhessä oltu 22.v.ja hyvin on tultu toimeen mutta vastakohdat täydentävät toisiaan

• ja oinas

Ensimmäinen mieheni, siis lasteni isä, oli oinas. Nuoruuden hurmassa se ei kestänyt , tai en tiedä, kumpi väsyi. Nyt on myös vanhemmalla iällä oinas-mies ja hän on kesyttänyt minut. Paljon yhteisiä harrastuksia ja liikkumista. Hienoa yhdessäoloa ja aikuista rakkautta paljon !

• vuodet
        ja oinas kirjoitti:

Ensimmäinen mieheni, siis lasteni isä, oli oinas. Nuoruuden hurmassa se ei kestänyt , tai en tiedä, kumpi väsyi. Nyt on myös vanhemmalla iällä oinas-mies ja hän on kesyttänyt minut. Paljon yhteisiä harrastuksia ja liikkumista. Hienoa yhdessäoloa ja aikuista rakkautta paljon !

kaksosella kestävät n. 30v ikään asti ja sitten alkaa helpottamaan.
        Parhaat suhteet itseni kohdalla ovat olleet oinas-sekä jousimies miehet.Huonoimmat taas härkä ja kauris.Itse tiedän tuttavapiiristä muutaman kaksos-leijona pariskunnan ja heidän yhteiseloa on ollut mukava seurata jo vuosia.

• labyrintti

Pitkässä suhteessa skorpparimiehen kanssa, toimi 16 vuotta mutta ero tuli kun liian omistushaluinen. Nyt leijona miehen kanssa ja katsotaan miten etenee.

• --

Elämää täynnä oleva kaksonen ja romanttinen rapu EIVÄT sovi yhteen..ihan mahdoton yhdistelmä.
      Itse olen kaksonen, ja rakastan olla huomion keskipisteenä, rakastan vapauttani sekä sitä että saan tutustua uusiin ihmisiin. Rapumies oli taas romanttinen, eikä hänelle sopinut se että minulla oli edes miespuolisia ystäviä. Loppujenlopuksi ero tuli, sillä en pystynyt elämääs suhteessa mihin minut kahlittiin.

• Anonyymi

Mulla on ollut nuorena kivoja suhteita (Kalanaisena) Oinas miehiin. Skorpionimies oli pitkään elämäni salainen rakkaus, kun opiskelin ja keskityin sen jälkeen töihini. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään oikeana suhteena. Meni pitkään, tein töitä enemmän ja vähemmän. Mulla oli huono ja äärimmäisen platoninen ihmissuhde Neitsytnaiseen ja toiseenkin Neitsytnaiseen. Pääsin heistä onnekseni lopulta eroon... Sitten ihastuin Vesimiehen ja Kaksoseen samanaikaisesti. Miehiin siis tosiaankin. Niistä ainakin toinen oli varattu ja toinenkin asui kaukana toisella puolen maapalloa. Haksahdin tämän jälkeen polullani Neitsytmieheen. Se oli mukava, arkinen ja omalla tavallaan rohkea, mutta sitä ei kestänyt kauaa... (oli se hyvännäköinen). Sitten mulla oli se elämän heikko hetki. Kävi elämässä Rapumies, muiden ihailema, nuorempienkin naisten, mutta voin sanoa, että todella hankala tapaus ja heikko elämäntilanne oli sillä meneillään. Siihen mieheen kului hieman ylimääräistä rahaa koska oli aivan täysi huijari. Emme ole enää yhdessä emmekä tule olemaan. Mä en ala olemaan sen asiainhoitaja.

Sitten mulla meni edelleen vähän kalamaisen huonosti. Kalan elämänjanoinen optimismi toki säilyi. Jouduin joksikin aikaa elämään tosi heikoissa olosuhteissa... Minua tukivat taustajoukoista, vain muutaman mainitakseni, Kaurismies, Skorpionimies ja lukuisia Kaksosia. Voimakas aloitteellisuudessaan, Oinas nainen, oli toki itsekäskin mutta kaveri. Äitini, Rapunainen, auttoi mitä vanhuuttaan ja sairauttaan enää pystyi.

Sitten minulle kävi kerrankin oikein tosi onnekas onnenpotku! Jouskari mies ihastui minuun ja tykkää minusta vieläkin oikeasti. Sitä sanotaan että on aina parempi niin, että mies haluaa ensin jonkin naisen omakseen kuin toisinpäin nainen miehen... Kalat kun tykkää itsenäisestä vapaudesta! Ja sitä Jouskarimies parhaimmillaan kykenee tarjoamaan, seikkailuhenkistä elämää rinnallaan. Kiitos myös vahvoille Leijonasieluille taustatuesta! Olen nykyään olosuhteisiin nähden onnellinen Kalat nainen. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4118
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2944
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2643
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2197
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      437
      1797
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1277
    7. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      72
      1266
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      57
      1170
    9. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259