Tylsin ja mielenkiinnottomin

ihminen...

on ehdottomasti kauris..

Mitäänsanomaton puurtaja, joka ei luovuudellaan tai älynlahjoillaan loista. Noh,, kauriit tätä yhteiskuntaa pystyssä pitävät, enkä minä kaksonen. Mielummin kuitenkin olen, mitä olen.

47

35274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fakta homma

      Neitsyt on nipottaja, hysteerikko ja luulee olevansa kaikkia muita fiksumpi. Rasittava ja aiheuttaa muille turhaa stressiä ja paineita.

      Oinas on lapsellinen ja röyhkeä. Ei ajattele vaan tekee mitä kulloinkin mieleen juolahtaa. Luulee itsestään liikoja. Lojaali ystävä, ei arvostele ihmisten ulkonäköä tai asemaa.

      Kalat on arkoja ja taipuvaisia juoppouteen. Huono itsetunto. Loukkaantuvat olemattomista asioista, vaikka itse voivat arvostella muita. Herkkiä ja ällö-romanttisia. Haaveilevat varmaan rauhasta ja rakkaudesta kokoajan, en tiedä mitä liikkuu päissään.

      Skorpioni. En tunne niitä, ai niin, kummitätini on skorpioni. Sillä oli jotain peräsuolivaivoja taannoin ja aina on ollut stressinen ilme. Skorpioneihin liitetään juuri persputki-ongelmat. Toisaalta taas sanotaan että ovat sexipetoja.. voisikohan noilla asioilla olla joku yhteys... hmmh.

      Vaaka. Paskanjauhajia ja pettäjiä. Vaaka haluaa ehdottomasti aina elää suhteessa, mutta toisaalta se ei häntä tunnu estävän sinkkumaiselta liihottelulta ja naisten/miesten narraamiselta. Ihmeellinen romanttinen seksi-riippuvainen pönttö. Voisi käyttäytyä yhtä hyvin, mitä odottaa muiltakin. Lapsellinen.

      Jousimies. Vapautta rakastava, en oikein muuta osaa niistä sanoa. Kai niillä älliäkin on vähän päässä.. mutta mistä sen tietää. Iso nenä.

      Kauris, taitavat olla sellasia tasapaksuja puurtajia. En usko että ovat kovin villejä.

      Vesimies ei halua kahleita, vapaus on tälle merkille ainiaan tärkein elämänlanka. Aika humoristisia ja hauskoja, omanlaisiaan. Eivät kumartele "ylempiarvoisiaan", vaan mieluummin "alempiarvoisiaan". Pitävät kaikkia samanarvoisina. paitsi niitä keitä inhoavat.

      Rapujen mieliala vaihtelee silmänräpäyksessä. Aika jääräpäisiä. Vähän juonikkaita. Kuunaama.

      Leijona. Tylsiä. Materialisteja. Ei paljon kommentoitavaa.


      Härkä. Vanhanaikaisia. Hitaita. Pyyleviä. Romanttisia. Pitävät perinteistä ja ruuasta.

      Kaksoset ei osaa valita yhtään mitään. Jos pitää ostaa karkkipussi, siihen voi mennä tunti, koska vaihtoehtoja on kaksoselle liikaa. Ei pitäisi siis päästää kauppaan ilman valmista listaa. Yhtä hajamielinen kuin vesimies. Liikunnallinen. Kaunis.

      • hienot kommentit

        täytyy sanoa :-)


      • ainakin

        yhden vesimiehen kohdalla piti paikkansa. Paitsi, että on lakannut inhoamasta. Se, ettei pidä jostain, ei tarkoita sitä, että pitäisi inhota.


      • 87jellona87

        leijonista kyl löytyy ja paljon sanottavaa xD
        itse olen ja tiedän monta pakko tunnustaa: tahtoo olla keskipisteenä,suorasanainen,"laiska"
        ja mitä vielä...


      • Nimetön

        Taidat olla aika astrologi..:D:D Villi veikkaus, itse oot neitsyt ,leijona tai skorpionin peräsuoli.. Tai sitten vesimies, jos ei kumpikaan noista..:D:D


      • Nimetön

        "Jousimies. Vapautta rakastava, en oikein muuta osaa niistä sanoa. Kai niillä älliäkin on vähän päässä.. mutta mistä sen tietää. Iso nenä."

        Repesin ihan täysin! Iso NENÄ! Uskotteko tosiaan, että syntymähetki vaikuttaisi nenän kokoon?

        Lukekaapa kaikki Kenton Knepperin hyvin lyhyt kirja Completely Cold. (Löytyy ainakin .pdf-muodossa DC :lla ja torrentti osoitteesta btjunkie.org, muuten voi olla tosi hankalaa.) Huomaatteko yhteneväisyyksiä näihin horoskooppijuttuihin?


      • hee.-p

        kaikki juuri noin.. sanantarkalleen


      • yks monista

        ohhoh että olipas tuhtia textiä horoskooppimerkeistä..eipä juuri yhdestäkään merkista löytynyt mitään "hyvää" ollaanko me kaikki sitten Ei ihan mittään? ...kun kaikkien pitää kuitenkin olla syntynyt johonkin merkkiin, vai? muuten ihan kiva lukea näitä mielipiteitä kun kaikilla on omansa...


      • ite-joukkari

        Siis ei välttämättä kauris, neitsyt ja vesimies ovat myös värittömiä eikä härkäkään mikään värikäs persoona ole. Toista ovat tulimerkit. Muuten en tunne yhtään pitkänenäistä jousimiestä, kun taas oinaita useita. Härät ovat usein lihavia. Kaksoset oikeita blondeja, kivoja muuten katsellla, ällöjä kuunnella. Kaloilla on ongelmia vaikka missä; alkoholi, seksi, ihmissuhteet. Ravut ikuisia narisijoita.


      • Yvunny

        Jos puhutaan miehestä niin meni napakymppiin.


      • marjaminttu

        Itse olen kaksonen ja täytyy myöntää että esim. tuo karkkipussin valinta voi olla nimenomaan juuri noin vaikeaa, mies jo hermostuu kun itse vielä koittaa päättää. Ja muutenkin välillä mieli muuttuu kuin tuuliviiri, ettei itsekään perässä pysy.


      • marjaminttu

        Ps. Itse en elä horoskooppien mukaan, ne ovat enemmänkin päivän piristys, huumorilla. Mitä parempaa ne lupaavat sen parempi mieli ja jos lupaa huonoa niin sitä ennusta ei kannata muistaa...


      • vastaaja___
        ite-joukkari kirjoitti:

        Siis ei välttämättä kauris, neitsyt ja vesimies ovat myös värittömiä eikä härkäkään mikään värikäs persoona ole. Toista ovat tulimerkit. Muuten en tunne yhtään pitkänenäistä jousimiestä, kun taas oinaita useita. Härät ovat usein lihavia. Kaksoset oikeita blondeja, kivoja muuten katsellla, ällöjä kuunnella. Kaloilla on ongelmia vaikka missä; alkoholi, seksi, ihmissuhteet. Ravut ikuisia narisijoita.

        Itse olen huomannut Ravut mitä mielenkiintoisemmiksi; kuinka moni merkki muka muuttaa mielialaansa sekunnissa, näyttää mielenkiintoiselta, mysteeriseltä ja kauniiltä, särmää omaavalta, luovalta ja jokseenkin ilkeältä? Aika moni, mutta samalla tavalla, kuin rapu? Nariseminen on mielestäni enemmän Jousimiesten, Kaksosten, Leijonien jne. hommaa. En ole huomannut vesimerkkien narisevan, tosin maailmassa on monta hyvin erilaista vesimerkin omaavaa tyyppiä. Että sillein.


      • mitä....?

        En ole eläissäni ikinä törmännyt termiin "kuunaama".
        Nyt saatte selittää minulle, mitä se tarkoittaa!

        (Ravut ovat kuin räjähtämätön aikapommi; täynnä yllätyksiä, mysteeri ja salaperäinen, niin monipuolinen ja hämäävä, särmällinen, tuhoava ja tappavan kaunis, mutta silti niin lempeä ja lämmin, suojeleva ja turvallinen)


      • Mhmm

        "Kaksoset ei osaa valita yhtään mitään. Jos pitää ostaa karkkipussi, siihen voi mennä tunti, koska vaihtoehtoja on kaksoselle liikaa."

        Kuulosti NIIN minulta - ja olen kaksonen ;)


      • hyvät naurut juurisaanut

        Vanha on kirjoituksesi, mutta pakko on kommentoida, et olet varmaan loistohauska ihmistyyppi:) Miksi en tunne sua:) Noh, kiitos nauruista. Tuollaisia ihmisiä lisää.


    • Aquarius(n)

      No me ollaan sitten törmätty ihan erilaisiin kauriisiin. Luovuutta on nyt aika vaikea yhtäkkiä arvioida, mutta ainakin kauriin tylsyydestä, mielenkiinnottomuudesta ja älynlahjojen puutteesta olen eri mieltä.

      Kolme vuotta kaurismiehen kanssa seurustelleena voin sanoa, että tylsä merkki ei todellakaan ole kyseessä. Itse asiassa ehkä jopa hieman outo ja arvaamaton minun makuuni. Itse olen siis vesimies. En edes kolmessa vuodessa oppinut tuntemaan kaurista kovin hyvin. Hyvin omalaatuinen mutta toisaalta myös erittäin hurmaava mies. Sanavalmis, älykäs ja ennen kaikkea mahdottoman hauska! Hän sai minut aina nauramaan. Ja seksi oli parasta ikinä. Mutta oli niitä huonojakin puolia ja niistä johtuen erikoinen suhteemme lopulta oikeastaan kariutuikin. Toki syytä oli ihan yhtä lailla minussakin. Todettakoon kuitenkin, että Kaurismies on huono puhumaan tunteistaan. Vaikka hän muuten onkin verbaalisesti lahjakas, niin omista asioistaan ja tunteistaan hän ei pysty puhumaan. Toisaalta ex-kauriini oli siinä mielessä ihana, että hän kirjoitti minulle aina kirjeitä, joissa ainakin tavallaan kertoi tunteistaan. Mutta ääneen ei siis koskaan pystynyt niistä asioista puhumaan.

      Eli kauriin ylivoimaisesti pahin heikkous on se, että kyseinen merkki patoaa asioita syvälle sisimpäänsä. Kauris ei luota keneenkään eikä päästä lähelle. Siksi kauriin kanssa voi joskus olla raskasta. Kauris osaa myös olla hyvin ylpeä ja joustamaton. Todellinen luupää. Ja sitten on tietenkin se kaurismiesten kuuluisa heikkous, eli kauniit naiset. Ex-kaurismiehenikin oli kova vikittelemään muita naisia. Joskus tätä tapahtui jopa silloin kun olin itse paikalla. Luonnollisesti välillä vähän suutuin asiasta ja kysyin, että onko pakko imarrella ja naurattaa vieraita naisia, vaikka oma nainen seisoo vieressä. Yleensä sain vastaukseksi jotain tyyliin "no kunhan nyt vähän heitin läppää".

      Eli summa summarum. Kauris on vaikea tapaus. Ehkä jopa kaikista merkeistä vaikein. Mutta toisaalta myös kaikista merkeistä hauskin ja mielenkiintoisin. Näin sanoisin siis ainakin omien kokemusteni pohjalta. Jos haluaa helpon ja huolettoman ihmissuhteen, niin siinä tapauksessa kiertäkää kauris kaukaa. En kuitenkaan kadu kauriin kanssa viettämiäni vuosia. Opin häneltä valtavasti asioita ja rakastin häntä. Nykyään elän ravun kanssa. Hyvin erilainen merkki kauriiseen verrattuna. Elämä on nyt helpompaa ja jotenkin turvallisempaa. Mutta silti usein ajattelen ex-kauristani ja hänen oikkujaan. Toivon että hän olisi onnellinen. Missä ikinä hän sitten nykyään onkaan.

      • G-mini

        Ehkä mies mut entä nainen?


      • Kaurisnainen
        G-mini kirjoitti:

        Ehkä mies mut entä nainen?

        Päältä ei näy mikä sisällä myllertää. Kauris on horoskooppimerkeistä vaikein. Usein alykäs ja lahjakas, mutta oikukas ja melankoliaan taipuvainen. Tunteiden näyttäminen ja niistä puhuminen on myös vaikeaa ja joskus jopa mahdotonta. Tämän vuoksi kaurista on ehkä vaikea ymmärtää.


      • SHAKAA

        Hmm... yhdyn tohon. Tiedän, että Kauriit osaa olla hankalia kuin mikä, eikä periksi/myönnytyksiä voi antaa vaikka haluaisi (ja vaikka ihan hävettäisi väittää vastaan josta seuraa myöhemmin itsensä "ruoskintaa"). Tosin silloin kun tulee vastaan ihminen jonka on valmis päästämään hiukan pintaa syvemmälle tahtoo Kauris antaa kaiken mitä annettavaa on, mikäli toinen suostuu ottamaan vastaan (eli huomaa pienet merkit joilla Kauris yritää näyttää). Tälläiset ihmiset säilyvät Kauriin sydämmessä koko tämän iän, vaikka ystävyys/rakkaus olisikin jo ohi, vuosienkin jälkeen ovat Kauriit halukkaita auttamaan jos siihen on tarvetta.

        Mutta suututtamaan ei kannata mennä... vain harvat pärjäävät, sillä viha on totaalista ja olet todennäköisesti hävinnyt jo. Kauris kun suunnittelee kostoaan vaikka vuoden jos se on tarpeen eikä anna periksi ennen kuin on saanut kostonsa.

        Kauriilla on myös tarve puhua, mutta joitain sanoja eivät vain saa ulos. Kauriit oppivat (omasta halustaan riipuen) näyttämään tunne tilansa jotta eivät näyttäisi mielen kiinnottomilta/saadakseen tahtonsa läpi.

        Kauriit useimmiten tietävät 15sekunnin kuluttua uuden ihmisen tapaamisesta millainen ihminen on kyseessä (eli haluaako tulusta/tarvitseeko henkilöä jotain asiaa hyödyntämään). He huomiovat ympäristönsä/ihmiset, ja tekevät jatkuvasti havaintoja vaikka eivät sitä näyttäisikään. Kauriit tietävät myös useimmiten mitä haluavat ja saavuttavat määränpäänsä.

        Tämän keskustelun aloittaneelle Kaksoselle: Et ole vaivautunut tutustumaan Kauriiseen/Kauris ei halua tutustua sinuun ja tekee tahallaan vaikutelman joka ei miellytä sinua.


      • samaa mieltä

        Kauriit, jotka itse tunnen, ovat erittäin älykkäitä ja ylisuorittajia. Heillä on myös omanlaisensa huumori, johon en neitsytihmisenä ikinä ole oikein päässyt sisään. Mutta luovuutta näissä ihmisissä ei ole lainkaan. Ja koska he eivät ikinä saa suutansa auki, ovat he toisten perässäkulkijoita. Tämä on mielipiteeni tuntemistani kaurisihmisistä. Eli ihan OK-tyyppejä, mutta eivät sovi minun ystävikseni, koska en koe saavani yhteenkään heistä minkäänlaista yhteyttä.


      • Mielipiteeni
        Kaurisnainen kirjoitti:

        Päältä ei näy mikä sisällä myllertää. Kauris on horoskooppimerkeistä vaikein. Usein alykäs ja lahjakas, mutta oikukas ja melankoliaan taipuvainen. Tunteiden näyttäminen ja niistä puhuminen on myös vaikeaa ja joskus jopa mahdotonta. Tämän vuoksi kaurista on ehkä vaikea ymmärtää.

        Horoskoopit on ihan paskaa.


      • Lappapuuro
        SHAKAA kirjoitti:

        Hmm... yhdyn tohon. Tiedän, että Kauriit osaa olla hankalia kuin mikä, eikä periksi/myönnytyksiä voi antaa vaikka haluaisi (ja vaikka ihan hävettäisi väittää vastaan josta seuraa myöhemmin itsensä "ruoskintaa"). Tosin silloin kun tulee vastaan ihminen jonka on valmis päästämään hiukan pintaa syvemmälle tahtoo Kauris antaa kaiken mitä annettavaa on, mikäli toinen suostuu ottamaan vastaan (eli huomaa pienet merkit joilla Kauris yritää näyttää). Tälläiset ihmiset säilyvät Kauriin sydämmessä koko tämän iän, vaikka ystävyys/rakkaus olisikin jo ohi, vuosienkin jälkeen ovat Kauriit halukkaita auttamaan jos siihen on tarvetta.

        Mutta suututtamaan ei kannata mennä... vain harvat pärjäävät, sillä viha on totaalista ja olet todennäköisesti hävinnyt jo. Kauris kun suunnittelee kostoaan vaikka vuoden jos se on tarpeen eikä anna periksi ennen kuin on saanut kostonsa.

        Kauriilla on myös tarve puhua, mutta joitain sanoja eivät vain saa ulos. Kauriit oppivat (omasta halustaan riipuen) näyttämään tunne tilansa jotta eivät näyttäisi mielen kiinnottomilta/saadakseen tahtonsa läpi.

        Kauriit useimmiten tietävät 15sekunnin kuluttua uuden ihmisen tapaamisesta millainen ihminen on kyseessä (eli haluaako tulusta/tarvitseeko henkilöä jotain asiaa hyödyntämään). He huomiovat ympäristönsä/ihmiset, ja tekevät jatkuvasti havaintoja vaikka eivät sitä näyttäisikään. Kauriit tietävät myös useimmiten mitä haluavat ja saavuttavat määränpäänsä.

        Tämän keskustelun aloittaneelle Kaksoselle: Et ole vaivautunut tutustumaan Kauriiseen/Kauris ei halua tutustua sinuun ja tekee tahallaan vaikutelman joka ei miellytä sinua.

        Jos kauriit ovat huonoja ilmaisemaan tunteitaan niin miten ne saisi parhaiten puhumaan tai ilmaisemaan niitä? Elelen kaurismiehen kanssa ja hyvin paljon avautuu minulle hyvässä ja pahassa. Itsekin sanoi minulle että olen ensimmäinen kumppani, jonka kanssa voi olla täysin oma itsensä.


      • lappapuuro
        Lappapuuro kirjoitti:

        Jos kauriit ovat huonoja ilmaisemaan tunteitaan niin miten ne saisi parhaiten puhumaan tai ilmaisemaan niitä? Elelen kaurismiehen kanssa ja hyvin paljon avautuu minulle hyvässä ja pahassa. Itsekin sanoi minulle että olen ensimmäinen kumppani, jonka kanssa voi olla täysin oma itsensä.

        Vain täydellinen rakkaus voi muuttaa kauriin.
        tuntuu olevan sellainen tyyppi, että käyttää kyllä mielikuvitustaan miten sais kerrottua toiselle, että on kiinnostunut.
        Siinä on vaan se mutta, että toinen saa miettiä päänsä ensin puhki, ennenkuin tajuaa, mstä on kysymys. Varsinkin, jos on sellainen tunteillaeläjä, kuin itse olen, että jo kyseisen kauriin näkeminen laittaa jalat veteläksi.


    • tuppautumassa. ;)

      Jess, niin oonkii mielenkiinnoton!
      Lisäks pidän huolta, että tylsän tyypin imago myös pysyy.
      Siitä on se etu, että ihan joka iikka ei vähällä navilla ole kylkeen tai reviirille...

    • kauris

      Aivan tyypillistä kaksosta, kaksinaamaiset takinkääntäjät, hui kauhea, entäs kauriit paljon taiteilijoita, muusikkoja, taiteellisia luovia, aikaansaavia, romantikkoja vaikkeivat siitä mölyä pidä, monialaosaavia siitäkään eivät mölyy liiemmin,

      • pipukka

        Kyllä mä löytäisin häristä enemmän sanottavaa kuin tuo tyly lihava hidas vanhanaikainen. Huomaa ette ole paljon härkiä tapaillut.


      • suora
        pipukka kirjoitti:

        Kyllä mä löytäisin häristä enemmän sanottavaa kuin tuo tyly lihava hidas vanhanaikainen. Huomaa ette ole paljon härkiä tapaillut.

        kaikki tapaamani/tuntemani härät:marttyyri,-tyrannimaisia,valheellisia,välttelevät totuutta viimeiseen asti,omistavia,mustasukkaisia,materialistisia,hitaita,jahkailevia,teeskenteleviä ja iso ego,jonka taustalla usimmiten heikko itsetunto.Nautiskelijoita ruuan suhteen,ei mikään ihme,jos muutama kilo ylimääräistä.Kun mennään hänen ehdoillaan kaikki ok,mutta muuten katoaa ja katkaisee esim.suhteen kylmästi/tylysti.Itsekkäitä teeskentelijöitä ja härkämies varsinkin petollinen,saa naiset pikkurillinsä ympärille näennäisellä "ymmärtämisellä". laatu ja laadun päälle laatu!! Status tärkeä.


      • kissa1975
        suora kirjoitti:

        kaikki tapaamani/tuntemani härät:marttyyri,-tyrannimaisia,valheellisia,välttelevät totuutta viimeiseen asti,omistavia,mustasukkaisia,materialistisia,hitaita,jahkailevia,teeskenteleviä ja iso ego,jonka taustalla usimmiten heikko itsetunto.Nautiskelijoita ruuan suhteen,ei mikään ihme,jos muutama kilo ylimääräistä.Kun mennään hänen ehdoillaan kaikki ok,mutta muuten katoaa ja katkaisee esim.suhteen kylmästi/tylysti.Itsekkäitä teeskentelijöitä ja härkämies varsinkin petollinen,saa naiset pikkurillinsä ympärille näennäisellä "ymmärtämisellä". laatu ja laadun päälle laatu!! Status tärkeä.

        Siis niin nappiin!!
        Varsinkin kommenntti härkämiehestä :) Jonkin verran omakohtaisia kokemuksia...

        Siis ulkoiset puitteet niin viimeisen päälle, materialisti, niin kauan kuin mennään hänen ehdoillaan, niin asiat toimivat, hidas ja erittäin pitkävihainen jne.

        Kiva, että joku muukin on huomannut nämä yhtäläisyydet :)


      • Lappapuuro
        kissa1975 kirjoitti:

        Siis niin nappiin!!
        Varsinkin kommenntti härkämiehestä :) Jonkin verran omakohtaisia kokemuksia...

        Siis ulkoiset puitteet niin viimeisen päälle, materialisti, niin kauan kuin mennään hänen ehdoillaan, niin asiat toimivat, hidas ja erittäin pitkävihainen jne.

        Kiva, että joku muukin on huomannut nämä yhtäläisyydet :)

        Ikävä että sellaisiin härkiin olette törmänneet. Tunnustan materialismin ja lihavuuden mutten sitä että "niin kauan kun mennään minun ehdoilla..." olen valmis kuuntelemaan muiden ehdotukset ja pyrin aina kompromissiin. Jos kompromissia ei synny niin jopa peräännyn ja luovutan itse. Tosin mihin tahansa en suostu ja jos nimenomaan haluan tehdä jotain minun tyylillä niin viimeiseen asti kyllä hyvällä yritän toiselle perustella että miksi. Pitkävihainen olen vain jos minut on petetty tai koen suurta vääryyttä tapahtuneen itseäni kohtaan, tosin silloinkin hyvin harvoin kostan ja muistakaa että härällä on aika pitkä pinna. Paljon saa tehdä töitä että saa härän todella suuttumaan.


    • jouskariäityliini-74

      lapseni kauris, lahjat ymmärryksen ja tyyneyden. Tykkää tasaisesta mutkattomasta elämästä. Tyypistä ei tule alkoholin orjaa eikä narkkaria koska ei perusta muunlaisista nautinnoista kuin siitä että on ystäviä.. Kyky olla isossa yhteisössä ja toimia siinä johdonmukaisesti ja ohjaten samalla muita oikealle polulle, neuvvoo ja auttaa. Ymmärtää lapsesta asti oikean ja väärän. On ehkä liian kiltti ja vähään tyytyväinen.Mutta olenkin itse jousimies ja en tyydy vähään

      • entnark

        minä olen kauris ja olen entinen narkkari ja entiseen kaveriporukkaan kuului 4 kaurista jotka narkkareita!!!Eli ei se horoskooppia katso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Fanitar

      Ei oo kyllä kauheesti kokemusta kauriksista..ja ei kaikki kaurikset varmaankaan ole tylsiä jne.

    • kaksosnainen

      Ettäs kehtasit kauriita haukkua!! Kauris on ollu melkeimpä aina se, joka luottaa kaksoseen täysillä, vaikka pettäis lupaukset, eivätkä valehtele, antavat meille anteeksi. Heille pitäs palkita se jotenki. Kaikki aiheuttamamme vääryys korvata jollain ihanalla asialla, mistä jäis ikuisesti hyvä mieli heille.

    • YKSI VAAKA

      EI OLISI ERNLAISA LUONTEITA .MAILMA OLIS AIKA TYLSÄ ,YHDET KEHUT TAI KIITOKSET RIITTÄIS KOKO IHMISKUNNALLE. ERILAISET IHMISET NÄITÄKIN PALSTOJA KÄYTTÄÄ.VAIN MITÄ MUUTENHAN ME ITSEÄMME MOITITAISI JA SEHAN EI SOVI MEILLE SUOMALAISILLE

    • OINAS-77

      aloittajan kanssa.

      tylsin on KAURIS !!!
      siis aivan ehdottomasti, järki ihmisiä vaikka kuinka kuvittelevat olevan tunneihmisiä, itsekkäitä/itserakkaita vaikka kuvittelevat olevansa epäitsekkäitä, tylsiä vaikka kuvittelevat olevansa hauskoja.

      ei muuta voi sanoooo...

      • katinka

        Kahdeksan vuotta kaurismiehen kanssa kärsineenä, allekirjoitan,että vaikea on tapaus!
        Todellakin itserakas,omaan napaan tuijottaja. Täysin kykenemätön asettumaan muiden asemaan, kokemaan empatiaa toisia ihmisiä kohtaan. Maailmassa ei ole ketään muita, kuin HÄN!!
        Mitenköhän kauriista pääsisi eroon?!


      • ...
        katinka kirjoitti:

        Kahdeksan vuotta kaurismiehen kanssa kärsineenä, allekirjoitan,että vaikea on tapaus!
        Todellakin itserakas,omaan napaan tuijottaja. Täysin kykenemätön asettumaan muiden asemaan, kokemaan empatiaa toisia ihmisiä kohtaan. Maailmassa ei ole ketään muita, kuin HÄN!!
        Mitenköhän kauriista pääsisi eroon?!

        Kaurismiehet ovat huomattavasti vaikeampia kuin taas kaurisnaiset, itse olen kaurisnainen ja olen myös seurustellut kaurismiehen kanssa. Miehien on vaikea ymmärtää suhteen loppumista, mutta heille suhteen lopetus pitää puuntakaa, eli halolla päähän vain. Muuten kaurismiehet alkavat ennakoimaan ja yrittävät muuttua joksikin mitä eivät oikeasti ole. Kaurismiehelle täytyy olla vähän niinkuin stoppari, eli ei saa antaa kaikkea periksi, muuten kaurismies saa vallan ja luulee, että kaikki tekevät aina juuri niin kuin hän tahtoo. Samaa vikaa on kaurisnaisissakin. Itse olen rauhallinen, ymmärtäväinen, pystyn puhumaan tunteistani avoimesti ( jota k.mies ei pysty ), olen visuaalinen ja luovuudelleni on mielikuvitus rajana, olen ehkä liian kiltti, mitä seksiin tulee niin aina olen valmis kokeilemnaan uutta, ehkä hieman hidas syttymään, mutta kun vauhtiin pääsee niin kuoren alta paljastuu oikea kauris, villi ja viekoitteleva, enkä todellakaan jaksa kauaa tehdä kaikkea saman kaavan mukaan. Olen myös pitkä pinnainen, mutta jos minut saa suuttumaan niin sen kyllä huomaa, tiedän myös, että pystyn nujertamaan ihmisen henkisesti aivan maan rakoon, koska tiedän toisten heikkoudet välillä jopa sellaiset joista toinen ihminen ei ole koskaan kertonutkaan, eli jos suutun niin jalkojen alle ottaminen on suositeltavaa, ellei ole valmis ottamaan sarvista iskuja. Teen omat johtopäätökseni tapaamistani ihmisistä ja huomaan heti kannattaako heihin tutustua vai pysytellä kaukana. Jos menetän luottamuksen toiseen ihmiseen voin antaa anteeksi, mutta en unohda koskaan, samoin myös suhteessa, en pysty pettämään rakastani, sillä suhteessa olen täydellä sydämelläni enkä koskaan leiki toisen tunteilla.


      • siipirikko oinas
        katinka kirjoitti:

        Kahdeksan vuotta kaurismiehen kanssa kärsineenä, allekirjoitan,että vaikea on tapaus!
        Todellakin itserakas,omaan napaan tuijottaja. Täysin kykenemätön asettumaan muiden asemaan, kokemaan empatiaa toisia ihmisiä kohtaan. Maailmassa ei ole ketään muita, kuin HÄN!!
        Mitenköhän kauriista pääsisi eroon?!

        Voi sinua raukkaa. Itse olen rakastunut kaurismieheen. Muutaman viikon pyörityksen (tansseissa) jälkeen olin jo valmista kamaa. .en meinaa ollenkaan ymmärtää, miten eteenpäin, toisaalta haluaisin yrittää kesyttää häntä ja toisaalta ajattelen, että antaa mennä. En ole koskaan tavannut sulkeutuneempaa ihmistä. Nielee jopa kiukutteluni, sanomatta sanaakaan. Tiettyyn pisteeseen asti uskaltaa, mutta sitten täyskäännös ja toinen ei ymmärrä, mistä on kysymys ja hakee vikaa itsestään. Helppoa ei varmaankaan ole, tunnevammainen, ajattelee varmaan, että kaikki haluavat vain pahaa tai jotakin hyötyä. Itse olen avoin, iloinen, energinen oinasnainen, joka luulee tietävänsä, koska oikea osuu kohdalle. Haluan ajatella,että kaikella on aikansa ja siksi en vielä ole heittänyt täysin hanskoja naulaan. Siipirikko


    • valoholisti

      olen luova
      olen älykäs mutta en mikään neropatti
      olen rehellisen työn tekijä ja puurtaja(ja hyvä niin->jonkun on työtkin tehtävä kuule)
      ja olen KAURIS!
      onko muka näin että ihmiset määritellään nykyään horoskoopin perusteella?häh? en ole sen huonompi tai parempi ihminen kuin joku ilmava kaksonen.enkä voi itse syntymäajalleni mitään.
      enkä ole muuten mikään tylsä tai mielenkiinnoton -,,-

    • Jellonamies1982

      ..,mutta mua tylsempää ei taatusti löydä edes avaruudesta. Humanoidikin osaa heittää parempaa läppää mitä tämä mongoloidi-apina. Masennus kohtaukset, joita tulee aina n. joka toinen sekunti..jopa sateliitti on kateudesta harmaana eli kakkosena. Rahnaa ei tuu kun en tätä nykyjärjestelmää osaa pystyssä pitää. Luovuutta on sekin, että osaa töitä välttää. Mun systeri on merkiltään kaksonen ja virtaa siltä ei ainakaan puutu.

      • kamalaa

        ja masentavaa jos en enää saakaan olla tylsistä tylsin.
        Kävisikö sinulle mitenkään, että jakaisimme ykköstylsimyksen sijan siten,
        että sinä olisit sitä parillisina viikonpäivinä ja minä parittomina?
        yst.terveisin, Kauris


    • se vasta tylsä ja ilkeä onkin

      Toinen mokoma on oinas. Että sillä lailla.

      • tylsä? Se, että on arvaamaton, ei välttämättä ole piriste, mutta koska ei voi arvata, milloin räjähtää tai päänaukominen alkaa, ei ole tylsää, se on ikävää ja hermostuttavaa. Ihan kuin kulkisi miinakentällä.
        Lyhyesti muista merkeistä: vesimiesten kanssa asiat sujuu aika hyvin, kalat on hyviä läpänheitto ja keskustelukavereita, härät on mun kohdalla luotettavia, tosin en ole seurustellut härkämiehen kanssa. Kaksoset on läpänheittokavereita kuten ravutkin. Neitsyet on välillä tosi rasittavia, mutta narinan alta löytyy luotettavuuttakin. Vaa'at on hot an cold, suuri kysymys?, skorpionia en tunne, kauriita en tunne, mutta me tulimerkit jousimies ja leijona...ei seurustella, ollaan sattuman oikusta työparina, ja valitettavasti meikäleijona harkitsee korvatulppia,koska jousinainen on non-stopkälättäjä, puhuu vaan negatiivisia asioita,ja varmaan sanois että mä luulen olevani parempi muita, kun mua ei kiinnosta niiden ihmisten asiat koska mä en tunne niitä...Ja voihan se olla, mutta jos joku tietää paremman vastauksen kuin "ai niinkö",jos ei ole po.hlöstä ikinä kuullutkaan? Puhuu päälle, ei kuuntele sitä kertaa, kun yritän sanoa muuta kuin ai niinkö. Saadaan työt tehtyä, mutta vapaalla ei hengailla ja töissä kuuntelen hurjia tarinoita, mitä x,y ja z teki toisilleen :D


      • kirjoitit...
        sadeilla kirjoitti:

        tylsä? Se, että on arvaamaton, ei välttämättä ole piriste, mutta koska ei voi arvata, milloin räjähtää tai päänaukominen alkaa, ei ole tylsää, se on ikävää ja hermostuttavaa. Ihan kuin kulkisi miinakentällä.
        Lyhyesti muista merkeistä: vesimiesten kanssa asiat sujuu aika hyvin, kalat on hyviä läpänheitto ja keskustelukavereita, härät on mun kohdalla luotettavia, tosin en ole seurustellut härkämiehen kanssa. Kaksoset on läpänheittokavereita kuten ravutkin. Neitsyet on välillä tosi rasittavia, mutta narinan alta löytyy luotettavuuttakin. Vaa'at on hot an cold, suuri kysymys?, skorpionia en tunne, kauriita en tunne, mutta me tulimerkit jousimies ja leijona...ei seurustella, ollaan sattuman oikusta työparina, ja valitettavasti meikäleijona harkitsee korvatulppia,koska jousinainen on non-stopkälättäjä, puhuu vaan negatiivisia asioita,ja varmaan sanois että mä luulen olevani parempi muita, kun mua ei kiinnosta niiden ihmisten asiat koska mä en tunne niitä...Ja voihan se olla, mutta jos joku tietää paremman vastauksen kuin "ai niinkö",jos ei ole po.hlöstä ikinä kuullutkaan? Puhuu päälle, ei kuuntele sitä kertaa, kun yritän sanoa muuta kuin ai niinkö. Saadaan työt tehtyä, mutta vapaalla ei hengailla ja töissä kuuntelen hurjia tarinoita, mitä x,y ja z teki toisilleen :D

        mielenkiintoisesti kaikista, mutta unohdit ravun.
        Olen hieman harmistunut; sanotaan, että kaikki kirjoitetaan ylös, mutta ei kirjoitetakkaan.. Maailmakin tuhotaan ennen, kuin se tulee arvoonsa.

        Mielestäni mikään merkki ei ole tylsä; ei niin oinas, ei edes härkä. Ei kaksonen, rapu, leijona tai neitsyt. Ei edes vaaka, skorpioni, jousimies tai kauris. Ei edes vesimies ja kalat. Olen jokaisesta merkistä saanut oman näkökulmani ja voin sanoa, että pidän jokaisesta todella paljon. Olen ehkä jokseenkin lapsenmielinen ja naiivi, mutta niin se vain on. Turha siitä lähteä kiistelemään, mikä on tylsin.

        Itse olen rapu.


      • Tiedätkö miksi?
        kirjoitit... kirjoitti:

        mielenkiintoisesti kaikista, mutta unohdit ravun.
        Olen hieman harmistunut; sanotaan, että kaikki kirjoitetaan ylös, mutta ei kirjoitetakkaan.. Maailmakin tuhotaan ennen, kuin se tulee arvoonsa.

        Mielestäni mikään merkki ei ole tylsä; ei niin oinas, ei edes härkä. Ei kaksonen, rapu, leijona tai neitsyt. Ei edes vaaka, skorpioni, jousimies tai kauris. Ei edes vesimies ja kalat. Olen jokaisesta merkistä saanut oman näkökulmani ja voin sanoa, että pidän jokaisesta todella paljon. Olen ehkä jokseenkin lapsenmielinen ja naiivi, mutta niin se vain on. Turha siitä lähteä kiistelemään, mikä on tylsin.

        Itse olen rapu.

        Siksi että sinuun sopii niin loistavasti sanonta "kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse".

        Sinusta ei todellakaan tee mielenkiintoista se että käyt itse täällä mainostamassa itseäsi mielenkiintoisimmaksi ihmiseksi. Se tekee sinusta aivan helvetin tylsän persoonan, jopa säälittävän oloisen.

        Kolme viestiä saman illan aikana ja kaikki keskittyy itseesi ja siihen kuinka erinomaisen kiinnostava muka olet. Ei noin Rapu, ei noin.


      • etkö itse sitten...
        Tiedätkö miksi? kirjoitti:

        Siksi että sinuun sopii niin loistavasti sanonta "kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse".

        Sinusta ei todellakaan tee mielenkiintoista se että käyt itse täällä mainostamassa itseäsi mielenkiintoisimmaksi ihmiseksi. Se tekee sinusta aivan helvetin tylsän persoonan, jopa säälittävän oloisen.

        Kolme viestiä saman illan aikana ja kaikki keskittyy itseesi ja siihen kuinka erinomaisen kiinnostava muka olet. Ei noin Rapu, ei noin.

        En näe rapuja tylsinä. Rapu kirjoitti aiheellista asiaa, ja kertoi olevansa asian suhteen neutraali. En näe vikaa siinä, jos laittaa viestiä samaan novelliin kolme. Kertoo vain siitä, että on kiinnostunut asiasta. Mutta en kyllä myöskään näe vilppiä siitä, että rapu puhuu itsestään "kuinka erinomaisen kiinnostava hän on". Saati mainostamista.

        Kaikkihan mainostavat täällä itseään; maalaatte toistenne horoskooppeja ja haluatte korostaa omaanne. Miksi sitten puratte vihamielisyytenne juuri Rapuun? Miksette samantien heitä vihamielisyytenne meihin Vesimiehiin? Miettikääpäs miltä kaikelta vältyttäisiin, jos astrologiaa ei olisi. Ei horoskooppeja, ei mitään. Olisi se helppoa.

        Olen pettynyt; rakastamani keskustelupalsta horoskoopeista on muuttunut vihamielisyyden ja syyttelyn, että mustamaalaamisen sotakentäksi. Pidin siitä, että täällä puhuttiin lempeään sävyyn. "Älä tee toiselle sitä, mitä et itsellesi haluaisi tehtävän", kuuluu kultainen sääntö. Sitä voi noudattaa ihan kuka vain; kuului uskoon tai ei. Netissä on tottavie aivan perkeleen helppo haukkua ja kirjoittaaa mitä vain, mutta meneekö tämä jo yli laidan?

        Jotta se varmasti menee yli laidan, korostan itsekkin asiaa vielä lisää. Sinä, jolle tässä lähinnä kirjoitan, vaikutat aivan helvetin tylsältä, itserakkaalta ja koppavalta tyypiltä. En usko, että muut merkkisi edustajat ovat tuollaisia. Sinä pistät silmään.
        Minäkin pistän silmään, koska olen tyhmä. Tyhmä, koska jatkan tällaista paskaa.
        Sanavalikoimasi kertoo kaiken.

        Ei muuta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe