Olemme lähdössä lomailemaan Provenceen. Orange-Nimes-Arles-yms on kohteina, mutta olisiko siellä mitään erityisen ihmeellistä? Kertokaa ehdotuksianne. Emme ole museoihmisiä, jollei kyseessä ole jotain aivan erityistä. Haemme ehkäpä jotain luonnon ihmeitä tai aivan erityisiä arkkitehtuurisia rakennelmia. Tai jotain...
Provencen parhaat?
viikossa
3
733
Vastaukset
- esim
Verdon, euroopan syvin rotko.
- sinna61
Hei,
tuonne Soneran Matkalaukun omatoimimatkat/tien päällä -osioon on runoiltu paljon provence-juttuja mm. viime kesältä: automatka euroopan halki ja vinkkejä etelä-ranskan reissuun. Ei jaksa uudelleen runoilla ;)
http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/keskustelu/c229 - ja baux
Noissa kaupungeissa on paljon roomalaisaikaisia rakennelmia, ja siltä ajalta on myös Pont du Gardin akvedukti.
Les Baux de Provence on näkemisen arvoinen linnoituskaupunki vuoren huipulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566