Tämmösiä te ootte:

hihhii

Neitsyt on nipottaja, hysteerikko ja luulee olevansa kaikkia muita fiksumpi. Rasittava ja aiheuttaa muille turhaa stressiä ja paineita.

Oinas on lapsellinen ja röyhkeä. Ei ajattele vaan tekee mitä kulloinkin mieleen juolahtaa. Luulee itsestään liikoja. Lojaali ystävä, ei arvostele ihmisten ulkonäköä tai asemaa.

Kalat on arkoja ja taipuvaisia juoppouteen. Huono itsetunto. Loukkaantuvat olemattomista asioista, vaikka itse voivat arvostella muita. Herkkiä ja ällö-romanttisia. Haaveilevat varmaan rauhasta ja rakkaudesta kokoajan, en tiedä mitä liikkuu päissään.

Skorpioni. En tunne niitä, ai niin, kummitätini on skorpioni. Sillä oli jotain peräsuolivaivoja taannoin ja aina on ollut stressinen ilme. Skorpioneihin liitetään juuri persputki-ongelmat. Toisaalta taas sanotaan että ovat sexipetoja.. voisikohan noilla asioilla olla joku yhteys... hmmh.

Vaaka. Paskanjauhajia ja pettäjiä. Vaaka haluaa ehdottomasti aina elää suhteessa, mutta toisaalta se ei häntä tunnu estävän sinkkumaiselta liihottelulta ja naisten/miesten narraamiselta. Ihmeellinen romanttinen seksi-riippuvainen pönttö. Voisi käyttäytyä yhtä hyvin, mitä odottaa muiltakin. Lapsellinen.

Jousimies. Vapautta rakastava, en oikein muuta osaa niistä sanoa. Kai niillä älliäkin on vähän päässä.. mutta mistä sen tietää. Iso nenä.

Kauris, taitavat olla sellasia tasapaksuja puurtajia. En usko että ovat kovin villejä.

Vesimies ei halua kahleita, vapaus on tälle merkille ainiaan tärkein elämänlanka. Aika humoristisia ja hauskoja, omanlaisiaan. Eivät kumartele "ylempiarvoisiaan", vaan mieluummin "alempiarvoisiaan". Pitävät kaikkia samanarvoisina. paitsi niitä keitä inhoavat.

Rapujen mieliala vaihtelee silmänräpäyksessä. Aika jääräpäisiä. Vähän juonikkaita. Kuunaama.

Leijona. Tylsiä. Materialisteja. Ei paljon kommentoitavaa.


Härkä. Vanhanaikaisia. Hitaita. Pyyleviä. Romanttisia. Pitävät perinteistä ja ruuasta.

Kaksoset ei osaa valita yhtään mitään. Jos pitää ostaa karkkipussi, siihen voi mennä tunti, koska vaihtoehtoja on kaksoselle liikaa. Ei pitäisi siis päästää kauppaan ilman valmista listaa. Yhtä hajamielinen kuin vesimies. Liikunnallinen. Kaunis.

94

53080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      Mikä näistä itse lienet...?

      • hihhii

        veellä alkava vainen. Mikäs itse?


      • Ei skopu
        hihhii kirjoitti:

        veellä alkava vainen. Mikäs itse?

        se siinä kehuu itseään, kun kaikista muista merkeistä on huomioitu ärsyttävimmät luoteenpiirteet ja veskarista ei pahaa sanaa.

        Lisäisin tohon veskarin listaan: Takinkääntäjä/tuuliviiri, yön yli nukuttuaan onkin aivan toista mieltä jostain asiasta. Utelias, joka saadakseen tietoa muilta, kertoilee toisten salaisuuksia edelleen.
        Odottaa, että muut nostavat hänet jalustalle, josta ihailevat häntä .
        Olevinaan kovin suvaitsevainen, mutta inhoaa moniakin ihmisiä jostain aivan käsittämättömistä syistä.

        Todella hyvä yleistys esim. skorpparista, jos yhden sukulaisen perusteella pystyy arvioimaan kaikkien kyseistä merkkiä edustavien luonteen, onnittelen!


      • kaxonenn
        Ei skopu kirjoitti:

        se siinä kehuu itseään, kun kaikista muista merkeistä on huomioitu ärsyttävimmät luoteenpiirteet ja veskarista ei pahaa sanaa.

        Lisäisin tohon veskarin listaan: Takinkääntäjä/tuuliviiri, yön yli nukuttuaan onkin aivan toista mieltä jostain asiasta. Utelias, joka saadakseen tietoa muilta, kertoilee toisten salaisuuksia edelleen.
        Odottaa, että muut nostavat hänet jalustalle, josta ihailevat häntä .
        Olevinaan kovin suvaitsevainen, mutta inhoaa moniakin ihmisiä jostain aivan käsittämättömistä syistä.

        Todella hyvä yleistys esim. skorpparista, jos yhden sukulaisen perusteella pystyy arvioimaan kaikkien kyseistä merkkiä edustavien luonteen, onnittelen!

        Jopas olet tosikko.


      • kaxxonen 2
        kaxonenn kirjoitti:

        Jopas olet tosikko.

        Skorpparit ovat tosikoita, varsinkin kaikessa joka negatiivisesti osuu ja uppoaa heihin itseensä. :))


      • Vimmi
        Ei skopu kirjoitti:

        se siinä kehuu itseään, kun kaikista muista merkeistä on huomioitu ärsyttävimmät luoteenpiirteet ja veskarista ei pahaa sanaa.

        Lisäisin tohon veskarin listaan: Takinkääntäjä/tuuliviiri, yön yli nukuttuaan onkin aivan toista mieltä jostain asiasta. Utelias, joka saadakseen tietoa muilta, kertoilee toisten salaisuuksia edelleen.
        Odottaa, että muut nostavat hänet jalustalle, josta ihailevat häntä .
        Olevinaan kovin suvaitsevainen, mutta inhoaa moniakin ihmisiä jostain aivan käsittämättömistä syistä.

        Todella hyvä yleistys esim. skorpparista, jos yhden sukulaisen perusteella pystyy arvioimaan kaikkien kyseistä merkkiä edustavien luonteen, onnittelen!

        Vesimies juuri kuvaamasi kaltainen.Ehdottomasti!


    • kalat

      Ei kaikki kalat ole juoppoja tai edes taipuvaisia siihen. Juon aina välillä, mutten tunne tarvetta olla joku vkl kännissä tai edes että joisin kerran kuussa. voin olla helposti vuoden-pari ilman ja sitten lasillinen tai kaksi. älä yleistä. Arka ehkä voin olla riippuen tilnateesta, mutta huonoa itsetuntoa ei ole.

      Lisäksi äitini ja veljeni ovat vaakoja, eivät koskaan petä, eivätkä ole lapsellisia.

      Siskoni ja isäni ovat vesimiehiä, heidän kohdallaan meni nappiin. :)

      • ketjun alottaja

        Mies-kalat on kaikki ainakin juoppoja jotka tunnen. Isäni, serkkuni, siskon mies. 2 näistä kuollut jo alkoholimyrkytykseen nuorena (siskon mies ei VIELÄ).
        ETTÄ TIEDÄN KYLLÄ MISTÄ PUHUN!


      • 66666
        ketjun alottaja kirjoitti:

        Mies-kalat on kaikki ainakin juoppoja jotka tunnen. Isäni, serkkuni, siskon mies. 2 näistä kuollut jo alkoholimyrkytykseen nuorena (siskon mies ei VIELÄ).
        ETTÄ TIEDÄN KYLLÄ MISTÄ PUHUN!

        eikä ole ikinä juonut itteään känniin. Mahtaakohan edes alkoholia juoda enää muutenkaan.


      • hmph
        ketjun alottaja kirjoitti:

        Mies-kalat on kaikki ainakin juoppoja jotka tunnen. Isäni, serkkuni, siskon mies. 2 näistä kuollut jo alkoholimyrkytykseen nuorena (siskon mies ei VIELÄ).
        ETTÄ TIEDÄN KYLLÄ MISTÄ PUHUN!

        et voi yleistää kalojen luonnetta pelkästään oman sukusi viinan himon takia. se johtuu myös usein ympäristöstä eikä liity silloin mitenkään horoskooppiin. kukaan ei ole luonnostaan viinaan taipuvainen. siitä on tehty syy. se on ihmisen omasta päästä ja halusta kiinni. tiedän kyllä mistä puhun koska et ole ainoa joka on elänyt/elää "alkoholisti suvussa".


      • sv

        Kalat on mielestäni just ton kuvaelman kaltaisia (itse olen kalat:)
        minusta tää oli ihan hillittömän hauska...
        harvoin kuulee tollaisia juttuja. yleensä jotai mars veenus uranus shittiä xD
        toki, meitä on moneen junaan


    • Rapuliininii

      Niin, tämä on sun mielipide! Kerran ku et viitsinyt kertoa vesimiehestä mitään huonoja puoleja niin minäpä kerron:

      Useat vesimiehet luulee itsestään liikoja... eipä tässä muuta sitten tarvikkaan sanoa.

      :O)

      • töyhtö

        Olen samaa mieltä!


      • Että näin...

        Vesimiehet kuvittelevat itsensä maailman navaksi. Odottavat, että muut katsovat heitä ylöspäin. Jotta tämä olisi mahdollista, niin usein yrittävät kiillottaa ulkokuorta. Ajavat autolla johon heillä ei ole varaa jne.

        Lisäksi ovat taipuvaisia masentuneisuuteen. Vieraille näyttävät tuon ulkokuoren, mutta lähimmille ihmisille valittavat jatkuvasti kuinka nyt masentaa ja on huono olla jne. Johtuisikohan tämä siitä, että käy rankaksi tuo jatkuva esittäminen :)

        Vesimiehet soittavat vain silloin, kun ovat ostaneet uuden auton tai saaneet ylennyksen tms. Ja yritäpähän sanoa jotain itsestäsi siinä välissä... joko vaihtuu puheenaihe taas häneen tai sitten tulee yllättäen kiire lopettaa puhelu.

        Vesimiehelle on tärekää, että hänellä on ihailija ja joku joka jaksaa kuunella hänen valituksiaan. Tämän vuoksi he lopettavat suhteen johon eivät ole tyytyväisiä (lue: puoliso ei tue häntä tarpeeksi) vasta kun ovat löytäneet uuden.

        Että näin :)


    • Anu67

      Oli aika paikkaansa pitäviäkin kommentteja jos siis noihin haluu uskoa.. Ite olin horoskooppifriikki vuosikaudet mut nyt on onneks alkanu helpottaa ;) ite oon jousimies ja ihan kivasti musta kirjoitit paitsi mul on kyl pieni nenä ;)

    • Kisuttaja

      Totta, mutta hyviäpuoliakin olisi joissakin hyvä mainita. :>

    • töyhtö

      Olen mieheni kans rapuja,en todellakaan ole huomannut meissä kummassakaan mitään samaa mitä tos lukee!!!Onko moni muu löytäny?

      • Vimmi

        Tunytamani naispuoliset ravut ovat kyllä koti-ihmisiä mutta erinomaisia kaikkitietäviä totuuden torvia.Kylmiä jä kovia luonteita.Aina oikeassa...


      • töyhtö
        Vimmi kirjoitti:

        Tunytamani naispuoliset ravut ovat kyllä koti-ihmisiä mutta erinomaisia kaikkitietäviä totuuden torvia.Kylmiä jä kovia luonteita.Aina oikeassa...

        Onhan se asia niinkin,mut meillä kaikkitietäväistä esittää mies!!!Tappelu ku tappelu ni hän aina oikees =(


    • Kauris..se tasapaksu

      Taisit itse olla vesimies...=))

    • vaaka.

      allekirjoitan kyllä täysin mitä vaa´asta kirjoitettiin. :D

      • pampampium

        jaa-a? itse olen vaaka enkä tunnista mitään muuta tosta tekstistä kun vaan sen suhderiippuvaisia..:p lapsellinen ja paskanjauhaja? mä vähän loukkaannuinn :D


    • Aika näppärästi osuu ainakin omalle kohdalle tuo kalat, tosin juoppoudesta ei voi puhua koska olen absolutisti.

      • kala muttei lahna ;))

        ...minä myös kalat...haaveilen tosi paljon...pvät pitkät pilvilinnoissa....mut viinaan menevä en oo...en todellakaan


    • sLmH

      Luin näkemyksesi siitä millaisia kukin on jonkin horoskooppimerkin mukaan. Täytyy sanoa että jotenkin pieleen taisi mennä. Kuinkahan monta ihmistä tunnet jokaisesta horoskooppimerkistä? Ilmeisesti vain yhden tai muutaman, koska hataraa on tietämyksesi horoskoopien merkkien tuomasta lisästä jokaisen ihmisen elämään. Näyttäisi ihan siltä että itse olet Vesimies. Tuon näkemyksen tein sen perusteella, että vain siitä merkistä sinulla oli positiivistakin kommentia. Mikäli haluat tietää millainen on esimerkiksi Härkä niin kysele. Minä olen aika tyypillinen Härkä -nainen. Härässä osuit oikeaan että pidämme hyvästä ruuasta, mutta emme kaikki ole lihavia. Hyviä jatkoja.

    • IcyC885__

      Sulta vielä unohtu kirjata jousimieheen, härkään ja vaakaan, että ne on aikas sotkuisia :D ite olen jousimies ja jos esim. moska tippuu lattialle, niin en mä sitä sieltä jaksa nostaa.. sama on mun siskolla ja isseellä, jokka on myös jouskareita.
      Isosta nenästä en tiedä... hmmm.. eee.. ei se oo kovin iso :D
      Kaksoset on kaksinaamaisia, niinkuin voi päätellä tuosta nimestäkin.. tai ainakin ne, jotka moon tavannu :S

      heheh.. mutta ihan hauska :D

    • ubla

      Härkä olen enkä todellakaan mikään vanhanaikainen. joo, jalat on maassa, asiat hoituu, mutta onks se sitten vanhan..aikaista kysyn vaan?

    • leijoonasta

      Aivan ihania tylsänäkin!

    • skooppi

      Kyl joku on nyt kirjoitellut lähi-sukulaisisttaan horoskoopin, mut eihän sitä tule muutenkaan toimeen sukulaisten kanssa!

    • Sveera

      Vitsi, että oli mukava lukea noiden merkkien ärsyttävimmät puolet, kyllä osuu oikein jopa kommentti vesimiehistäkin, siis se joka joku oli lisännyt. Mutta, totta toinen puoli, neitsythän on just tollanen kun on ärsyttävimmillään, kokemusta kun on ja leijona ihan täysi materialisti, ja kalat ja skorppari. Lisää näitä analyysejä läheisten ystävien horoskooppimerkeistä, niin kyllä löytyy piirteitä. Ja mukaan myös ne hyvät piirteet... kyllä tunnistaa merkit.

      • Neissyt

        Neissyenä allekirjoitan rasittavuuden :D Muista en niin tiedä, itte en ainakaan vielä tunne sellasta neitsyttä joka itseään mitenkään parempana pitäisi, lähinnä aina vaan ihan yhtä hyvänä kuin kuka tahansa muukin. Mutta eikö meissä ole mitään hyviä puolia? :(


    • Mieee

      Juuh,ei kuulostanu ihan täysin oikeilta,mutta jokasella on mielipiteensä. Katkeruus paistaa paikoin,on taidettu tehdä entisten poika/tyttöystävien mukaan,heh.

      • erimieltä

        oliko missään merkissä mitään hyvää,kirjoituksen alullepanijn mielestä?? sama käväisi mielessä;katkeruuden syvällä rintaäänellä laadittu lista,joko ex.poika/tyttöystävistä..hmm mikähän merkki kirjoittaja itse?? no olihan tossa pikkuriikkisen huumoria mukana,mutta itse astrologiaan syvemmin perehtyneenä ja tutkineena ,sekä luonteita pohtineena,kunkin merkin kohdalla..lista melkoisen pinnallinen raapaisu oletuksineen ja arvosteluineen. No,eihän tämä nyt niin vakavaa ole..


    • oinas.

      OOn oinas ja kiinalaisen h.koopin mukaan puhveli.
      Son kuulkaa nii, se kaappi on just siinä.
      Mun sana on laki. Ja piste.

      Tai jos sää haluut sen kaapin tonne, okei, mutta tuolla sen paikka o, ko mää hoitelen kukkia sen päällä ja ne tarttee valoo.

      • hmph

        meillä ei ainakaan tuo virsi pelaa. mies on oinas ja on kyllä hiljaa kun neitsyt sanoo sanansa. saattaa se vikistä oman mielipiteensä mutta jättää sen siihen kun neitsyt nainen pääsee vauhtiin perusteluissa. ehkä oinaani on lauhkeampi tai minä neitsyenä itsepäisempi. :)


    • uskon horoskooppeihin

      Leijonat ei oo tylsiä...oon itse leijona enkä kyllä oo omasta enkä kavereitteni kmielestä tylsä... Skorppionit taas on kauniita ja hyvii näytteleen tiiän yhen näyttelijän Fran Perean se on skorppari...sitte leijonat on myös uskollisii ja rehellisii... Jousimiehet rakastaa luontoa ja eläimiä ja huomaa heti jos joku teeskentelee sama pätee skorppareihin. Moikka!

    • lämpöleijona

      tylsä enkä materialisti.
      kannattaisi perehtyä vähän paremmin astrologiaan
      ja horoskooppimerkkeihin...

    • nappiin

      Njoo taidan olla tuollainen :D

    • --A--

      On se hauska lukee kun jotkut ihmiset vetelee hirveitä pultteja siitä mitä joku on kirjottanut mielikuviensa mukaan. Mun mielestä tää ainakin oli hauska. Oikeastaan hauskinta oli lukea vauhkoontuneiden ihmisten kommentteja..

    • hilpeetä

      mä oon vaaka ja oon elänyt skorpparin kans melkee 10v.meillä suhde toimii edelleen niinku kiihkeinä alkuaikoina ei paha!

      • YKSI VAAKA

        KAIKKI EI OLE SAMANLAISIA ,LUONNE MUOTOUTUU NOUSEVASTA MERKISTÄ SUKU JA TUTTAVAPIIRISSÄ ON 8 VAAKAA JA VAIN 2ON TYYPILSIÄ VAAKOJA .


      • vaakamieshenkilö

        Meillä scorpparivaimo petti vaa'an ja piti salassa 8kk samalla kehitellen uutta elämää ja nylkien vanhasta rahaa. Heti kun sain tietää, otin eron.


    • joj.

      Kyllä muuten mutta leijonat eivät ole tylsiä ihmisiä. Ne ovat juuri niitä keiden kanssa tapahtuu ja kenen seurassa nauttii, sekä tuntee olonsa itsevarmemmaksi. Leijona on myös se joka vie huomiosi heti olemuksellaan. Yleensä leijonat nauttivat elämänsä jokaisesta päivästä.

      • leijonaaras

        täytyy kyllä myöntää että aika tiheästi itse luen horoskooppeja ja tämä on kyllä ensimmäinen jossa sanotaan leijonan olevan tylsä! :)
        oon leijona itse ja en koe olevani millään tavalla tylsä tai materialisti...päinvastoin...jos ei leijonaa näkyis porukassa nii aika hiljasta tulis olemaan! :)


    • .......

      Hih, Parhaat horoskooppi luonne analyysit IKINÄ!!!!

    • tyttökö

      mä allekirjoitan on kaksosen ihan täysin omalta kohdaltani.. :D

      • yks kaksostytteli

        Täytyy sanoa että en osaa tehdä päätöstä sitten millään esim. juuri karkkihyllyllä. Ja huomasin juuri viikonloppuna muuttaessa että yritin taas kerran tehdä miljoona asiaa samaan aikaan, no eihän siitä mitään tule mut mä oon mikä oon :)


    • kalatnainen

      noh kuka uskoo... :) mutta herkkä ja ällö-romanttinen pitää 100% oikein!

    • ei kannata tosissaan ottaa....

      ei kannata nyt hernettä vetää nenään näistä, koska omakaan ei pitänyt paikkaa, kalat!

    • aasd

      Jotkut horoskoopit tosiaan täsmäsivät aivan täysin joihinkin tuttuihini, itseasiassa aika moniinkin. :D jopa itseeni!

    • tänttärä

      ei vois muuten lyhyt ja ytimekäs kuvaus enemmän kohalleen osua,kyllä tuo karkin osto ja vaihtoehtojen valinta meni niin nappiin kun olla ja voi :D

    • suskumuru

      on ainakin sängyssä villi :) muutoin kyl luonteeltaan rauhallinen.

    • ...

      paskat. horoskoopit ei kerro mitään ihmisistä. kaikki riippuu siitä millasessa seurassa on kasvanut

    • minva1

      Ainakin vesimiehen osalta... Tosin itse olen kyllä yhden miehen nainen. Vaihto saattaa tapahtua nopeasti, mutta yksi kerrallaan...

      Ja jos oppii pitämään vesimiehen tyytyväisenä ja osaa antaa tarvittavaa vapautta, vesimies ei lähde minnekään. Yritä sitoa, ja se on bye, bye...

    • Neitsytnainen

      Itse olen neitsyt.Olen kai aikamoinen nipottaja,koskien omia juttujani.Olen armoton itseäni kohtaan enkä suinkaan kuvittele olevani muita parempi.Olen seksipeto kuten skorppioonit mielestäsi.Ei minusta voi horoskoopin perusteella tehdä kenestäkään analyysiä.Elämä tekee meistä sellaisia kuin olemme,elämän kokemus...

      • horoskooppi

        Neitsyt on tarkka, kriittinen, myös itseään kohtaan mutta myös avulias ja jalat maassa oleva. Ymmärtää myös runoutta ja taidetta eikä mikään "kana".


    • ääliömäistä!

      -varmaankin vesimies, kun kaikkia muita
      merkkejä haukuit mielesi mukaan.
      Paskanjauhaja näyt olevan ihan itse.
      Mene sinne "mustaan aukkoon",
      äläkä palaa takaisin, sillä sinua ja
      sinun epämääräisiä ja tyhmiä kommenttejasi
      ei kukaan kaipaa.
      Sahanpuruja taitaa koppasi täytteenä olla,
      pöllyää tänne asti!

    • kesasuvi

      on erittäin mielenkiintoista miten luonnehdit eri tähtimerkkejä. Tosin jotkut väittämät eivät pidä paikkansa ainakaan mun tuttujen kohdalla -mutta kun kerran asuu korvessa niin eihän siä tule tapaamaan kovin usein ketään jossa olisi kaikki nuo ominaisuudet-

    • sofkuu

      En näihin nyt niin kauheesti usko, mutta itse oinaana voin tunnustaa löytäväni nuo tuontomerkit itsestäni vähän liiankin hyvin :DD

    • Lyc

      olen ilmiselvä kaksonen, karkin rakastaja mutta kovin liikunnalliseksi en itseäni tunne :D
      ja ihan hyvissä linjoissa silti liikutaan, vaikka sitä karkkia meneekin :3

      aika negatiivinen horoskooppi lajitelma paitsi muutamien kohdalla ^^
      huumorillahan tätä lukee :)

    • iruzi

      Oinas on lapsellinen ja röyhkeä. Ei ajattele vaan tekee mitä kulloinkin mieleen juolahtaa. Luulee itsestään liikoja. Lojaali ystävä, ei arvostele ihmisten ulkonäköä tai asemaa.

      kyl oon toisinaan röyhkeä että saa ilmaistuaan itseään. en pahemmin ajattele pitemmän päälle mitä rupean tekemään vaan juuri näin mitä milloin mieleenkin juolahtaa :D luulen usein itsestäni liikoja, myönnettäköön nyt sitten. no lojaali- kyllähän minuun paljon luotetaan ja mielestäni olen sen arvoinen, uskollinen ystävilleni. juurikaan en ihmisten ulkokuoresta piittaa yritän ensin tutustua ennenkun mitään menen sanomaan hyvää tai pahaa.(:

    • Oinas Lady

      :) Minusta oinas-kuvaus on hyvä, kun olen umpirehellinen tyyppi, niin kaikki nuo osuu hyvin omaan persoonaani. Tai ehkä en niinkään luule itsestäni liikoja, TOIVOISIN, että olisin tietty enemmän ja YKKÖNEN joka asiassa.

      Muissakin merkeissä oli hyviä havaintoja - harmi, ettet ole perehtynyt kunnolla kaikkiin merkkeihin.

      Vaa'at ovat minun suosikkimerkkini, tunnen monta lutuista vaaka-miestä. Heitä vaivaa enemmin päättämättömyys, hermo menee, kun oottelee, mitä mieltä ne on.

      Skorpparit (mun nouseva merkki muuten) ovat pelottavia!!! Varsinkin naiset. Olkoon vaan seksuaalisia tms. Ne on vallanhimoisia ja pistävät puukolla selkään Sori vaan, mutta kokemusta on.

    • kissa66

      kai osin omiin kokemuksiin?
      Täytyy sanoa pienen alan tutkimisen ja omienkin kokemusten perusteella, että aika nappi juttu.
      Luonteet vain ovat tällaisia!

    • adnat

      >>joopase joo, tärkeä nipottaja mut en missään nimes kyseenalaista ketään..kantsis laajentaa näkökantaa eikä yleistää.. nipotuksen takaa löytyy herkkä ymmärtävä immeinen jollai ei mitään hysteeristä, ainakin minusta se pois..josko itsellä alemmuuskompleksivarppina tulee paineita:--)))

    • dragony

      ..kaksonen ja tismalleen :D

    • Nimetön

      Juuri tollaisia ne valitettavasti ovat.

    • Nimetön

      Ja aivan naulan kantaan ja tosi vahvasti!!! Piti oikein tulostaa!!!!

    • inksu68

      aika hauskasti sanottu mutta leijonasta ois saanu olla enemmän tietoo mistä sie oot koklannu nää

    • sarspen

      paskan marjat sanon minä.. mitä sinä leijonista muka tiedät? hullu.

      • mitäs sinä kestät?

        Mitä sinä muka huumorista tiedät? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta tunnen leijonia ja oikeaan osui, tosin olisi paljon muutakin kerrottaa heistä mutta hyvän huumorin takia on parempi olla niitä kirjoittamatta. ettei vain tulisi lisää suuttumista... Haha.. Ottakaa herran jestas huumorilla alkuperäinen teksti, minusta se oli hauska, vaikka ikävät asiat olikin aika suoraan sanottu. kestää huumoria ken kestää.


    • kalat mies

      ainakin on just tollanen....arvostelee
      toisia ja suuttuu ite pienestäkin ja huono
      itsetunto todellakin.....ainakin se jonka
      tunsin

    • totanoin

      kaikki jetsssulleen, paitsi härkä.. laita sihhen että itsekeskeisen tyyni,nenänvartta pitkin katsovaa sorttia. ja skorppiooniin että lankeavat mielenterveys ongelmiin tai jtn :DD ja oinakseen et on aina kahen tyyppisiä oinaksia; reiluja ja ahkeria ja itsekeskeisiä hupsuttelijoita..(jälkimmäisistä kuitenkin pidetään enemmän)

      • rapu

        tässä yksi joka oli kattava ja osui jossain kohdalle.en kyllä pidä maanantaista tai valkoisesta,ne on perjantai ja sininen!

        eli: uniluoto.com/horoskoopit


    • martyyyyy

      ei vaaka kyl tommonee oo. :) ainakin mä oon iha päinvastoi

      • Olen KALAT

        ja kyl meni nappii täysin :D Pakkoha se o myöntää.


    • enptidmtn.

      no vaakanaisena voin suoraan sanoa etten TODELLAKAAN
      ole romanttinen. romanttissuson turhaa hömppää. en halua aina elää suhteessa, en ole paskan jauhaja, mutta lapsellinen olen. kai se on teineillä sallittuakin.

    • hajamielinen

      Tuo kyllä osui ainakin minulla kohdalle! :D Siksi päätänkin jo kotona mitä ostan ja kirjoitan kauppalapun. (Auttaa paljon jos sen muistaa ottaa sitten mukaansa)

      Harmittavan monesti saan lukea että kaksoset ovat kaksinaamaisia, kieroja, keinottelijoita yms. Itse olen sitten kai poikkeustapaus :)
      - Olen uskollinen kumppanilleni, en voisi pettää.
      - Perusluonteeni on rauhallinen.
      - En ole käyttänyt hyväkseni muita ihmisiä, edetäkseni töissä tai muuten elämässä. Vaikka mahdollisuuksia on ollut.
      - Monet kehuneet hyväksi kuuntelijaksi, ymmärtäväiseksi ja luotettavaksi.

      Omat kokemukset horoskoopistani ovat olleet (muut kuin minä):

      Mies, kaksonen: Nimenomaan kaksinaamainen, narsisti kuvaa parhaiten tuntemiani yksilöitä. (Eräs jopa pahoinpiteli) En oikein löydä posiitivista sanottavaa, myönnän olen katkera. Ihmisten seurassa puhuu taitavasti ja viihdyttää.

      Nainen, kaksonen: Nimenomaan aloittajan kuvailema, altis bipolaarihäiriölle, kärsii nukkumisvaikeuksista ilman em. -häiriötäkin. Hyvin vilkas, puhelias, mutta osaa myös olla itsekseen ja pohtia syntyjä syviä. Älykkäitä ja kauniita, todellakin.

    • tamila

      Ton täytyy olla vitsi, ja viel aika huono semmonen.
      Oisit nyt edes laittanu noi paskaläpät oikeille merkeille.

    • ollu...

      vaikee lapsuus?

    • Härkä(N)

      Äitini on neitsyt samoin äitini äiti, ja he ovat juuri tällaisia!

      Äitini veli on jousimies ja rakastaa vapautta ja yksinäisyyttä.

      Niinsanottu kaverini ja entinen rakastettuni on juuri tuollainen kuin kuvailit vaakaa! En tiedä hänen horoskooppimerkkiään, mutta olen 100 varma että hän on vaaka!

      Rapu on nykyinen rakastettuni ja kuvaat melko hyvin häntä, lisäyksiä sellaisia että ravut ovat erittäin herkkiä ja suuttuvat helposti. Heidän ajatuksistaan on erittäin vaikea saada kiinni tai aikeitaan arvata.

      Itse olen härkä, horoskooppi kuvaa hyvin minua ja lukemattomia härkä ystäviäni!

      Ystäväni rakastettu on kaksonen, en tunne tätä kovin hyvin, mutta vaikuttaisi mukavalta tyypiltä.

      Kauriita tunnen sen verran ettei niistä kukaan ole ylinpiä ystäviäni. Ja yksi kauris nainen on pahin viholliseni! He ovat itserakkaista. ja tahtovat kaikkien rakastavan heitä! Etenkin tämä kyseinen vihamieheni.

      Lapsuudenystäväni isä on skorppiooni ja tämä on sellainen peruspötkö maalaismies, tylsä ja hiljainen.

    • kaksonen..

      "Kaksoset ei osaa valita yhtään mitään. Jos pitää ostaa karkkipussi, siihen voi mennä tunti, koska vaihtoehtoja on kaksoselle liikaa. Ei pitäisi siis päästää kauppaan ilman valmista listaa. Yhtä hajamielinen kuin vesimies. Liikunnallinen. Kaunis."

      Totta. Päätöksen teko on vaikeaa, varsinkin kaupassa:) Muisti on huonompi kuin vanhuksilla ja olen vasta parikymppinen.

      Minusta tässä on joitain kaksosen piirteitä, ja itse olen ainakin peruskaksonen.
      -kauneus, äly, liikunnallisuus, puheliaisuus, idearikas, luova, haaveilija, utelias, tahtoo kaiken heti mutta mielellään niin että muut tekevät puolesta, vetovoimainen, hauska, herkkä, intohimoinen, hyvä kuuntelija, empaattinen, osaa keskustella ja esiintyä, elohopea joka etsii itseään ja paikkaansa, matkustelija..

    • hrsrtete

      Olen neitsyt ja kuvauksesi osuu aivan nappiin.

      Onkohan muuten mahdollista, että horoskooppien luonnekuvaukset osuvat oikeaan vasta kun ihminen on aikuinen? Tai siis, nuorena minä en ollut tälläinen niin kuin viestissäsi sanoit, aikuisena vasta nuo piirteet minussa nousivat esiin.

      • ei ei ei

        Ei ole mahdollista.


    • ååpååp

      Hihhii on ainakin Vesimies merkiltään.

      Lukekaas tarkkaan jokaisen merkin kuvaus niin tajuatte miksi.

    • Hahhahhaa

      Täällä vaaka ja kaksonen - Naurattaa kun luimme listauksesi eri horoskoopeista....kyllä olemme "toivottomia" tyyppejä tuon listauksesi mukaan. Kenellehän tyypille mun täytyisi nyt lähteä keikistelemään seksiriippuvaisena pönttönä vaakanaisena ja lähettäisikö tuon hajamielisen kaksosmiehen vaikka asioille karkkikauppaan :D ? No, jos aloittaisimme juomalla iltapäiväkahvit ja miettisimme sitten asioita uudestaan....

      Mukavaa syksyä!

      • Kyllästynyt, listoihin/listojen laatijoihin.

        Listansa näköinen. Listojen kirjoittelu on ajanhaaskausta.


    • Kuvakset_uusiksi

      mennyt ihan nappiin todellakaan! Suurin osa näistä menee aivan väärin, joissakin on ehkä perää mutta esim. tuo rapu menee aivan pieleen.

      Annas kun arvaan: Olet vesimies.

      Arvaa mistä tiedän; kirjoitit kyseisestä tähtimerkistä kaikista kaunistelluimman/vähiten negatiivisimman kuvauksen. Tästähän voisi melkeimpä päätellä, että vesimiehet pitävät itseään muita parempina!

      Tämä oli muutenkin niin negatiivisesta näkökulmasta kirjoitettu tämä sinun juttusi, että oletkohan kenties pettynyt johonkuhun ihmiseen (tai useampaan), kun et kerran lähtenyt positiivisista asioista liikkeelle?

      PS. Vaa'at eivät ole pettäjiä, t. Vaaka (joka tähtimerkeissä arvostaa oikeudenmukaisuutta. Tämä tähtimerkkien "luokittelu" ei ollut tasa-arvoista.)

    • nukke

      ...et tiedä mitään...!

    • ADE123
    • HAH HAH

      Haistappa vittu, ei oo vaa`at paskanjauhajia, tunnen monia ja on helvetin luotettavia, lojaaleja ja ystävällisiä ihmisiä ! Haukut vaakoja vaan sen takia kun sulla saattaa olla joistakin tämän merkin edustajista huonoja kokemuksia, mutta se ei tarkoita että kaikki vaa`at ois samanlaisia !! yksi mätä omena ei pilaa koko kuormaa.. ei kannata näihin asioihin sotkea henkilökohtaisuuksia ja yleistää aina tuolla tavalla ihmisiä, oot näköjään arvostelemassa muitakin horoskooppimerkkejä täällä... Taidat itse olla lapsellinen kun tuollaisia kirjoittelet, tuo teksti on kuin jonkun kakaran kirjoittama. Ja kaikista sulla pääosin pelkkää negatiivista sanottavaa !

      • HAH HAH

        Ja ainiin muuten OLEN ITSE VAAKA !!!! enkä ole yhtään tuollainen, olen suorastaan liiankin rehellinen, enkä paskanjauhaja enkä nynny romanttinen lässyttäjä. Kirjoituksessasi kehuit vesimiehiä ja muita haukuit, taidat itse olla se vesimies, eikö?? Tämä antaa vesimiehistä sellaisen kuvan että he ovat muiden yläpuolella ja ylimielisiä, eli et kovin hyvää kuvaa anna yleensä niin kovasti kehutuista vesimiehistä ! mukaanlukien itsestäsi... Ja sen ku piti olla varmaankin kaikista suvaitsevaisin merkki !!


    • lisäys

      Pieni lisäys vielä:

      Leijona= Haluaa olla kaiken huomion keskipiste (jatkuvasti)

      Kalat= Riippuvais alttisii (alkoholi/muut päihteet)

      Härkä= riippuvais alttisii (alkoholi/muut päihteet)

      vesimies= on myös riippuvais altis

      neitsyt= narsistinen

      Kauris= mitään aikaan saamaton,juorukello,loinen joka elää elämänsä jonkun toisen kustannuksella

      Rapu=olevinaa kaikista "fiksuimpii" xDD

      kaksonen = Hysteerikko!!! aina valittaa omasta elämästä AINA!!! koskaan mikään ei ole hyvin, Stressaa hemmetin pienistä asioista.

    • wirgo

      Neitsyt ainakin piti paikkansa .. ;) t.yks-neitsyt naikkonen

    • 6+1

      Kyllä tuossa ravussa joku piti paikkaansa. :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe