Juu elikä olen naisosastolla aika kokematon nuori miekkonen.
Tänään suorastaan säpsähdin kun yksi puolituttu muija tuli viereen valittelemaan päänsärkyään niin että sen käsivarsi kosketti mun käsivartta. En todellakaan ole tottunut edes tällasiin fyysisiin kontakteihin.
Onko tämmönen ihan normaalia, vai yrittääkö naiset kenties osoittaa kiinnostustaan tällaisella "lähentelyllä"? :-) Yleensähän kaikki vaalii omaa henkilökohtaista turva-aluettaan ja pidetään aina tietty turvaväli muihin ihmisiin. Siks tämmöset poikkeamat pistää vähän ihmetyttämään...
Fyysinen kosketus
8
978
Vastaukset
- .....
Eihän tuo välttämättä tarkota mitään.Kyllä mäki ihmettelisin jos joku tekis nuin mulle. Mutta miks turvaväli on niin tärkiä, onko toiset niin pelottavia ettei niitä voi päästää lähelle?? Me Suomalaiset yleensä ollaan tosiaanki semmosia joilla pitää olla aina turvaväli..
- kerropa
minkä ikänen oot ja minkä ikäne se muija o? nii ja tos ei oo khyl mitn outoo et totu siihe :D
- Huiiii
Mitäs sillä iällä väliä, no mä oon 22 ja se muija 20. Aiemmin tapahtui myös tämmöstä: pidin kaiteesta kiinni ja peruutin, tämä sama muija oli takanani ja laitoin vahingossa käteni (kuitenkin hellästi) hänen kätensä päälle. Lähti vaan aika nopeesti likan käsi alta! Siksikin vähä ihmetyttää nyt tommonen iholle änkeeminen kun kerran noin kavahti kosketustani.
- Oké
Älä innostu vielä noin pienestä. Ei tuo tarkoittanut varmastikaan yhtään mitään. Niin pieni juttu se oli.
- Jaahasss
Vai että pieni juttu. Mitäs ne muut jutut sitten on, mistä naiset olettaa että miehen pitäs jotenki mystisesti tietää milloin nainen on kiinnostunut ja haluaa lähestymistä? Kuten silmiin katsominen ja hymyily? Aika pieniä juttujahan nekin, sanoisin että jopa mitättömämpiä kuin fyysinen kosketus. Silti valtaosa naisista kuvittelee, että sen pitäis riittää merkiksi miehille...
- Pilvipuhuri
Oot kyllä aika arka jos jotain turvaväliä hamuat:D
Ei se mitään tarkota, kyllähän mäkin ihmisiä kosketan joka päivä tollain "ohimennen", mitäs ihmeellistä siinä on? Turvaväli, voi jessus...
Eiköhän ne turva-aluettaan vaalivat oo niitä poikkeamia..
ON AIVAN PREKELEEEN NORMAALIA- Jaahasss
"Eiköhän ne turva-aluettaan vaalivat oo niitä poikkeamia.."
Ehkä sä et sitä itse vaan tajua kun olet tollanen hiplailija? Kyllä mun mielestä SUURIN OSA ainaki täälläpäin on sellasia ettei ne pahemmin mitään puolituttuja koskettele. Kaverit tietysti eri asia.
- Anonyymi
Suomimies ei puhu eikä pussaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875