Fyysinen kosketus

Huiiiii

Juu elikä olen naisosastolla aika kokematon nuori miekkonen.

Tänään suorastaan säpsähdin kun yksi puolituttu muija tuli viereen valittelemaan päänsärkyään niin että sen käsivarsi kosketti mun käsivartta. En todellakaan ole tottunut edes tällasiin fyysisiin kontakteihin.

Onko tämmönen ihan normaalia, vai yrittääkö naiset kenties osoittaa kiinnostustaan tällaisella "lähentelyllä"? :-) Yleensähän kaikki vaalii omaa henkilökohtaista turva-aluettaan ja pidetään aina tietty turvaväli muihin ihmisiin. Siks tämmöset poikkeamat pistää vähän ihmetyttämään...

8

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Eihän tuo välttämättä tarkota mitään.Kyllä mäki ihmettelisin jos joku tekis nuin mulle. Mutta miks turvaväli on niin tärkiä, onko toiset niin pelottavia ettei niitä voi päästää lähelle?? Me Suomalaiset yleensä ollaan tosiaanki semmosia joilla pitää olla aina turvaväli..

    • kerropa

      minkä ikänen oot ja minkä ikäne se muija o? nii ja tos ei oo khyl mitn outoo et totu siihe :D

      • Huiiii

        Mitäs sillä iällä väliä, no mä oon 22 ja se muija 20. Aiemmin tapahtui myös tämmöstä: pidin kaiteesta kiinni ja peruutin, tämä sama muija oli takanani ja laitoin vahingossa käteni (kuitenkin hellästi) hänen kätensä päälle. Lähti vaan aika nopeesti likan käsi alta! Siksikin vähä ihmetyttää nyt tommonen iholle änkeeminen kun kerran noin kavahti kosketustani.


    • Oké

      Älä innostu vielä noin pienestä. Ei tuo tarkoittanut varmastikaan yhtään mitään. Niin pieni juttu se oli.

      • Jaahasss

        Vai että pieni juttu. Mitäs ne muut jutut sitten on, mistä naiset olettaa että miehen pitäs jotenki mystisesti tietää milloin nainen on kiinnostunut ja haluaa lähestymistä? Kuten silmiin katsominen ja hymyily? Aika pieniä juttujahan nekin, sanoisin että jopa mitättömämpiä kuin fyysinen kosketus. Silti valtaosa naisista kuvittelee, että sen pitäis riittää merkiksi miehille...


    • Pilvipuhuri

      Oot kyllä aika arka jos jotain turvaväliä hamuat:D

      Ei se mitään tarkota, kyllähän mäkin ihmisiä kosketan joka päivä tollain "ohimennen", mitäs ihmeellistä siinä on? Turvaväli, voi jessus...

      Eiköhän ne turva-aluettaan vaalivat oo niitä poikkeamia..

      ON AIVAN PREKELEEEN NORMAALIA

      • Jaahasss

        "Eiköhän ne turva-aluettaan vaalivat oo niitä poikkeamia.."

        Ehkä sä et sitä itse vaan tajua kun olet tollanen hiplailija? Kyllä mun mielestä SUURIN OSA ainaki täälläpäin on sellasia ettei ne pahemmin mitään puolituttuja koskettele. Kaverit tietysti eri asia.


    • Anonyymi

      Suomimies ei puhu eikä pussaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe