Miksihän ei yhdestä kaikkien aikojen parhaasta viih-
delaulajattaresta sekä myös oivallisesta näytteli-
jästä ole saatavilla sen enempää muistelmateoksia
EDES englanniksi,eikä myöskään hänen tekemiään monia
elokuvia(mm.Tähti on syntynyt)löydy mistään??Aika
hullua,vaikka hänen kuolemastaan on jo aikaa..Tähtö-
siä tulee ja menee mutta todellisia mestareita ei ole monta!
Judy Garland
4
256
Vastaukset
- Mistähän olet mahdollisesti...
Minunkin hyllystäni löytyy sekä Judy Garlandin toisen tyttären (ei siis Lizan) kirjoittama teos äidistään että Garlandin oma. Olikos tätä jokin provo.? Amazon on täynnä Garlandia ja vieläpä tosi halvalla. Ja hänen leffojaan löytyy niin suomalaisista kuin ulkolaisista liikkeistä. Kerropa mistä olet etsinyt niin minä neuvon sinua sitten mistä löydät...
- antoi peräti
yli 100 nimikettä pelkästään elämänkerrallisia teoksia. Ja hinta lähtien 0,01 puntaa vajaat 4 puntaa postituskulut, joten euroissa tuo olisi jotakin 5-6. Tarkistin, että itselläni on
Me and my shadow: Life of Judy Garland, jonka on kirjoittanut Lorna Luft, Judyn nuorempi tytär.
ja
Judy Garland: A biography, jonka puolestaan on kirjoittanut Anne Edwards, sama henkilö, joka on toimittanut myös Vivien Leighin elämänkerran.
Runsauden pula suorastaan. Joistakin näyttelijöistä ei löydy ollenkaan, mutta kyllä Garland kuuluu ehdottomasti kaikkein "kirjoitetuimpiin" hahmoihin. - vielä..
antoi peräti kirjoitti:
yli 100 nimikettä pelkästään elämänkerrallisia teoksia. Ja hinta lähtien 0,01 puntaa vajaat 4 puntaa postituskulut, joten euroissa tuo olisi jotakin 5-6. Tarkistin, että itselläni on
Me and my shadow: Life of Judy Garland, jonka on kirjoittanut Lorna Luft, Judyn nuorempi tytär.
ja
Judy Garland: A biography, jonka puolestaan on kirjoittanut Anne Edwards, sama henkilö, joka on toimittanut myös Vivien Leighin elämänkerran.
Runsauden pula suorastaan. Joistakin näyttelijöistä ei löydy ollenkaan, mutta kyllä Garland kuuluu ehdottomasti kaikkein "kirjoitetuimpiin" hahmoihin.John Fricke on kirjoittanut kirjan "J.G.,world´s
greatest entertainer",en tiedä löytyykö mistään,
ja "Young Judy"on myös,kirjoittajaa en tiedä.Hän-
hän teki kymmeniä elokuvia ja oli kahdesti Oscar-
ehdokkaana,mutta televisiosta on tullut vissiin
vain Ihmemaa Oz. - Amazon?
vielä.. kirjoitti:
John Fricke on kirjoittanut kirjan "J.G.,world´s
greatest entertainer",en tiedä löytyykö mistään,
ja "Young Judy"on myös,kirjoittajaa en tiedä.Hän-
hän teki kymmeniä elokuvia ja oli kahdesti Oscar-
ehdokkaana,mutta televisiosta on tullut vissiin
vain Ihmemaa Oz.Jos joku vielä sattuu katsomaan tätä,niin kiinnos-
taisi,miten Amazonista saa tilattua tavaraa?Itseltä-
ni se ei onnistunut mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407