Kaksoisnaisen logiikka

Härkämies-77

Olen tässä tuntenut erään kaksoisnaisen runsaan vuoden verran harrastuksemme kautta ja olemme ystävystyneet hyvin läheisiksi ihmisiksi toisillemme.Henkisellä tasolla en ole ollut kenenkään ihmisen kanssa noin samalla aaltopituudella. Vaikkakin riidat ja kinastelut kuuluivat ja kuuluvat edelleenkin ystävyyteemme , vaikkakin kommonikointi väärinkäsitysten osalta onkin parantunut. Kummallakin on ollut omia juttuja tänä aikana ihmissuhderintamalla. Muutenkin olemme tukeneet toinen toistamme ja usein tulee tunteet peliin ystävyyssuhteessa joten paljastin keväällä rakastavani häntä. Hän ei halunnut pilata hyvää ystävyyttä vielä vaikka hänellä olikin hyvin paljon tunteita minua kohtaan. Kysyisinkin oliko tämä tässä vai onko kaksoisnaisilla tapana tarkkailla tilannetta jos hän on tosissaan miehen suhteen. Näin olen joskus lukenut horoskooppikuvauksista. Mielipiteitä kaipailisin kaksoisnaiset

23

5730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa..

      Yritin siis asettua tuon kaksosnaisen asemaan ja miettiä miksi itse toimisin noin. Meitäkin on luonnollisesti moneen junaan, eikä horoskooppimerkin perusteella kannattane vetää mitään yleistyksiä. Itse olisin todennäköisesti "heittäytynyt syliisi", mikäli tunne olisi molemminpuoleinen. Eli mahdollistahan on, että hän halusi tunteitasi loukkaamatta torjua sinut!? Minä en ainakaan mielelläni aiheuta ihmisille mielipahaa. Toisaalta olen kyllä tarkkailija ja teen jonkinlaisia "eläinkokeita" ihmisillä, jotta pystyisin näkemään kuinka he reagoivat sanomisiini ja miten he käyttäytyvät eri tilanteissa. Tällä toiminnalla ei toki ole tarkoitus ketään loukata. Ihmisen oikeat mielipiteet ja sisin vain usein tulevat esille hieman provosoimalla.
      Lisäksi täytyy todeta, että haluan olla varma siitä, että ihminen (mies) jolle annan itseni kokonaan on myös tosissaan suhteeni. En kaipaa pinnallisia suhteita. Voisiko olla mahdollista, että tuo nainen on nyt laittanut sinut testiin ja haluaa nähdä että olet tosissasi? Ehkä ei ole hyvä heittää kirvestä kaivoon, vaan näyttää tälle rakastamallesi naiselle, että tunteesi ovat aidot. Älä kuitenkaan missään nimessä tyrkytä itseäsi ja ainakin minä inhoan yli kaiken jankuttamista. Eli hienovaraista mutta määrätietoista lähestymistä. Ja itse ainakin rakastan romanttisia huomionosoituksia!
      Toivotan onnea. Muista kuitenkin, että se ystävyyskin on niin kovin tärkeää. En minäkään hyvää ystävää haluaisi menettää. Tuskin hänkään.

      • Härkämies-77

        Kun tästä asiasta keväällä keskusteltiin vakavasti. Hän oli itse pohtinut onko meillä jokin juttu meneillään. Hän ei halunnut pilata hyvää ystävyyttä "tunnesählingin takia" hän halusi katsella rauhassa eikä hätäilemällä pilata sitä. Seurustelua hän ei suoranaisesti tyrmännyt , mutei vielä tuntunut siltä. Sen hän on monta kertaa sanonut ettei halua menettää minua. Aina kun tapaillaan hän sanoo että soitellaan ja pidetään yhteyksiä ja oikeastaan enempi hän nykyään soittelee. Tunteet ovat itsellä aika ristiriitaiset en minäkään halua menettää ystävyyttä, mutta muutakin haluaisin. Olen päättänyt olla tukena ja ystävänä. Enkä aijo tyrkyttää itseäni jos ei muuta kehity niin sille ei mitään voi.


      • vastaa..
        Härkämies-77 kirjoitti:

        Kun tästä asiasta keväällä keskusteltiin vakavasti. Hän oli itse pohtinut onko meillä jokin juttu meneillään. Hän ei halunnut pilata hyvää ystävyyttä "tunnesählingin takia" hän halusi katsella rauhassa eikä hätäilemällä pilata sitä. Seurustelua hän ei suoranaisesti tyrmännyt , mutei vielä tuntunut siltä. Sen hän on monta kertaa sanonut ettei halua menettää minua. Aina kun tapaillaan hän sanoo että soitellaan ja pidetään yhteyksiä ja oikeastaan enempi hän nykyään soittelee. Tunteet ovat itsellä aika ristiriitaiset en minäkään halua menettää ystävyyttä, mutta muutakin haluaisin. Olen päättänyt olla tukena ja ystävänä. Enkä aijo tyrkyttää itseäni jos ei muuta kehity niin sille ei mitään voi.

        Tervehdys taas.
        Vaikuttaa järkevältä. Olen itse hyvinkin herkästi ihastuva, sillä jostain syystä kiinnostusta tähän suuntaan tuntuu riittävän. Olen myös joskus liikaakin pohdiskeleva ihminen. Joskus tuntuu, että miksi ei vain antaisi mennä. Tuntuu, että aika monet elävät siten. Se toimintatapa vain ei istu minulle. Lisäksi olen usein jäänyt miettimään sitä, että koska tunteet saattavat joskus käydä kuuminakin, niin ei ole täysin tietoinen itsekkään että mistä tunteesta loppujen lopuksi on kysymys. Siksipä on hyvä ottaa rauhallisesti ja katsoa. Toki ihminen tekee virheitä elämässään ja saattaa erehtyä sekä itsestään että vastapuolesta, mutta elämäähän se vain on. Kait siitäkin jotain oppii.


      • vastaa myös
        Härkämies-77 kirjoitti:

        Kun tästä asiasta keväällä keskusteltiin vakavasti. Hän oli itse pohtinut onko meillä jokin juttu meneillään. Hän ei halunnut pilata hyvää ystävyyttä "tunnesählingin takia" hän halusi katsella rauhassa eikä hätäilemällä pilata sitä. Seurustelua hän ei suoranaisesti tyrmännyt , mutei vielä tuntunut siltä. Sen hän on monta kertaa sanonut ettei halua menettää minua. Aina kun tapaillaan hän sanoo että soitellaan ja pidetään yhteyksiä ja oikeastaan enempi hän nykyään soittelee. Tunteet ovat itsellä aika ristiriitaiset en minäkään halua menettää ystävyyttä, mutta muutakin haluaisin. Olen päättänyt olla tukena ja ystävänä. Enkä aijo tyrkyttää itseäni jos ei muuta kehity niin sille ei mitään voi.

        Kaksi vaihtoehtoa. Joko hän ei todellakaan halua pilata ystävyyttä, koska a) ei pidä sinusta tarpeeksi romanttisella tasolla b) ei tiedä itsekään mitä haluaa tai sitten hän yksinkertaisesti pitää sinusta niin paljon, että ei halua sydänsuruja ja se pelottaa.


      • Härkämies-77
        vastaa myös kirjoitti:

        Kaksi vaihtoehtoa. Joko hän ei todellakaan halua pilata ystävyyttä, koska a) ei pidä sinusta tarpeeksi romanttisella tasolla b) ei tiedä itsekään mitä haluaa tai sitten hän yksinkertaisesti pitää sinusta niin paljon, että ei halua sydänsuruja ja se pelottaa.

        A vaihtoehto tuntuis selvältä järkevästi ajateltuna. Ehken vain ole tarpeeksi sytyttävä ja se olis vain hyväksyttävä, mutta se on vain vaikea hyväksyä kun olemme yhdessä siinä on sitä jotain tosi kemiaa jos ei tämä ole rakkautta mikä sitten. se on tullut selväksi että hän pitää minusta paljon voi olla että hän pelkää sydänsuruja ja se pelottaa tai onko hänellä yhtä ristiriitainen olo ystävyytemme takia.


      • Härkämies-77
        vastaa.. kirjoitti:

        Tervehdys taas.
        Vaikuttaa järkevältä. Olen itse hyvinkin herkästi ihastuva, sillä jostain syystä kiinnostusta tähän suuntaan tuntuu riittävän. Olen myös joskus liikaakin pohdiskeleva ihminen. Joskus tuntuu, että miksi ei vain antaisi mennä. Tuntuu, että aika monet elävät siten. Se toimintatapa vain ei istu minulle. Lisäksi olen usein jäänyt miettimään sitä, että koska tunteet saattavat joskus käydä kuuminakin, niin ei ole täysin tietoinen itsekkään että mistä tunteesta loppujen lopuksi on kysymys. Siksipä on hyvä ottaa rauhallisesti ja katsoa. Toki ihminen tekee virheitä elämässään ja saattaa erehtyä sekä itsestään että vastapuolesta, mutta elämäähän se vain on. Kait siitäkin jotain oppii.

        Kiitokset taasen kommentistasi:)

        Kyllähän melkein kaikilla kaksoisnaisilla vientiä riittää ja kiinnostusta. Teissä on vain sitä jotain:) jotenkin itselle on tullut sellainen olo että kaksoisnaiseni ei taida tiedostaa mitä tuntee vielä nuori nainen 22v sekin saattaa selittää käytöstä. Ei ole vielä valmis tosi vakavaan suhteeseen.


    • kaksosnainen

      olen tässä koko kuluneen kesän yrittänyt päästä lähemmäs miespuolista työkaveriani joka on härkä ja jota kohtaan olen alkanut tuntea niin paljon kaikenlaista, että on vaan ollu pakko alkaa lähestyä, mutta vain ystävyyden merkeissä, koska en myöskään halua mitään pinnallisia suhteita ja minun pitää saada ensin ystävystyä ihmisen kanssa ennen kuin voin kehittää välillemme mitään muuta. kaksonenhan on loputtoman utelias ja haluaa saada tietää kaiken kiinnostavasta ihmisestä. ja joskus jopa enemmän. eli kaivaa semmosiakin asioita esille mitä ei edes ole olemassa..(: parihoroskoopit tuomitsee täysin parin härkä-kaksonen, mutta ihmettelen sitä suuresti, koska olen myös mielestäni härkämiehen kanssa todella samalla aaltopituudella ja on pelottavan paljon samanlaisia ajatuksia. ja tuntuu vahvasti siltä että tämä härkämies on myös kiinnostunut enemmästäkin, mutta taitaa olla niin arka ja ujo ettei ole asia vielä pidemmälle edistynyt.. ja kun olen myös arka ja ujo.. saa nyt nähdä, jään tarkkailemaan minun härkääni(:

      • Härkämies-77

        Itse olen aina tykännyt Kaksoisnaisista vaikka ei se helppo suhde ole vaikkakin vain ystävänä. Suhteen toimiessa uskoisin että todellinen rakkaussuhde joka pysyy vireänä ja elinvoimaisena juuri sen kipinän takia. Yleensä kyllästyn ihmisiin , mutta omassa tapauksessa ei kyllästyminen ole iskenyt.
        Sama aaltopituus tulee jo ilmi teidän kommenteista arvon kaksoisnaiset:) Kaksonen ja härkä on hyvä sekoitus toinen täydentää sopivasti toisen puutteita kumpikin seurallisia.


    • Kaksosnainen-77

      Voisin sanoa omakohtaisesta kokemuksestani että kun niitä tunteita alkaa kaksosnaiselta löytyä niin se toinen puoli kaksosesta tulee esiin ja alkaa jarruttelemaan.. Kaksosnainen tutkii tilanteen tarkkaan ja kun hän on varma toisesta osapuolesta niin se on sitten menoa! Joten jos tuntemasi kaksosnainen varmistuu ensin sinun tunteistasi ja päästää sitten itsensä irti niin pidä kiinni pipostasi... ja kaksosnaisestasi!!!!

      • Härkämies-77

        Toivotaan että näin käy. Tässä muutamia kertoja on ollut tunne , että kohta tapahtuu jotain , mutta ain aon tullut jotain...esteitä , mutta katsotaan ja toivotaan!!


      • Kaksosnainen-77
        Härkämies-77 kirjoitti:

        Toivotaan että näin käy. Tässä muutamia kertoja on ollut tunne , että kohta tapahtuu jotain , mutta ain aon tullut jotain...esteitä , mutta katsotaan ja toivotaan!!

        Paljastan sulle pienen salaisuuden... kaksosnainen haluaa olla joskus vaikeasti saavutettavissa,ja vaatii ihastuneelta mieheltä joskus liikaakin huomiota,sitten kun sitä tarpeeksi saa,vetäytyy kaksosnainen kuoreensa tuumailemaan..vinkkinä tässä vaiheessa; suhtaudu sinä puolestaan ihastuksen kohteeseesi hieman etäisesti.Kaksosnainen menee ymmälleen ja laittaa tunteensa ojennukseen ja tuo ne julki.. Kerron tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä;)


      • ...siis kaksonen ja härkä ????
        Kaksosnainen-77 kirjoitti:

        Paljastan sulle pienen salaisuuden... kaksosnainen haluaa olla joskus vaikeasti saavutettavissa,ja vaatii ihastuneelta mieheltä joskus liikaakin huomiota,sitten kun sitä tarpeeksi saa,vetäytyy kaksosnainen kuoreensa tuumailemaan..vinkkinä tässä vaiheessa; suhtaudu sinä puolestaan ihastuksen kohteeseesi hieman etäisesti.Kaksosnainen menee ymmälleen ja laittaa tunteensa ojennukseen ja tuo ne julki.. Kerron tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä;)

        kymmenen vuoden maallisen hel....xxx jälkeen voin
        vain todeta, ettei minkään näköisiä mahdollisuuksia.
        Olen itse ollut kovastikin "meneväinen" kaksos-mies, ja härkä kuin puhelintolppa, joten revi siitä sitten jotain..........


      • Minä67
        Kaksosnainen-77 kirjoitti:

        Paljastan sulle pienen salaisuuden... kaksosnainen haluaa olla joskus vaikeasti saavutettavissa,ja vaatii ihastuneelta mieheltä joskus liikaakin huomiota,sitten kun sitä tarpeeksi saa,vetäytyy kaksosnainen kuoreensa tuumailemaan..vinkkinä tässä vaiheessa; suhtaudu sinä puolestaan ihastuksen kohteeseesi hieman etäisesti.Kaksosnainen menee ymmälleen ja laittaa tunteensa ojennukseen ja tuo ne julki.. Kerron tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä;)

        Olen samaa mieltä täysin.
        Kärsivällisyys palkitaan ja se juuri kertoo kaksosnaiselle välittämisestä.


      • Härkämies-77
        Minä67 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä täysin.
        Kärsivällisyys palkitaan ja se juuri kertoo kaksosnaiselle välittämisestä.

        Kärsivällinen pitää olla totisesti , mutta taitaa kyllä pitää paikkansa täytyy vain katsella tilannetta rauhassa...


      • Härkämies-77
        Kaksosnainen-77 kirjoitti:

        Paljastan sulle pienen salaisuuden... kaksosnainen haluaa olla joskus vaikeasti saavutettavissa,ja vaatii ihastuneelta mieheltä joskus liikaakin huomiota,sitten kun sitä tarpeeksi saa,vetäytyy kaksosnainen kuoreensa tuumailemaan..vinkkinä tässä vaiheessa; suhtaudu sinä puolestaan ihastuksen kohteeseesi hieman etäisesti.Kaksosnainen menee ymmälleen ja laittaa tunteensa ojennukseen ja tuo ne julki.. Kerron tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä;)

        Juu asiallisen etäinen tyyli taitaa kyllä toimia taidat tietää mistä puhut:)


      • Kaksosnainen-77
        Härkämies-77 kirjoitti:

        Juu asiallisen etäinen tyyli taitaa kyllä toimia taidat tietää mistä puhut:)

        Taitaa olla edistystä tapahtunut sielläpäin...?
        Onhan kaksosnaisia tietty moneen junaan, mutta minä ja muutama kaksos-ystäväni olemme kokeneet tuon tilanteen,ja täytyy myöntää että kun mies joka on paljastanut tunteensa suoraan,alkaa yht`äkkiä vetäytymään niin paniikki siinä tulee.. Ei pidä olla liian vaikeasti tavoiteltava,siinä käy pian hassusti. Sinun kaksosesi on nuori mutta oppia ikä kaikki ;)


      • Härkämies-77
        Kaksosnainen-77 kirjoitti:

        Taitaa olla edistystä tapahtunut sielläpäin...?
        Onhan kaksosnaisia tietty moneen junaan, mutta minä ja muutama kaksos-ystäväni olemme kokeneet tuon tilanteen,ja täytyy myöntää että kun mies joka on paljastanut tunteensa suoraan,alkaa yht`äkkiä vetäytymään niin paniikki siinä tulee.. Ei pidä olla liian vaikeasti tavoiteltava,siinä käy pian hassusti. Sinun kaksosesi on nuori mutta oppia ikä kaikki ;)

        Kyllä edistymistä on tapahtunut..jotenkin tilanne selkeytynyt vaikken niin mitenkään erikoisesti ole vetäytynytkään vaan oon ollut niin sanotusti gool:)
        ja tukena arjen murheissa. Ainakin aktiviteetti on lisääntynyt sieltä suunnasta kyllä tämä tästä:) pikku hiljaa


      • Kaksosnainen-77
        Härkämies-77 kirjoitti:

        Kyllä edistymistä on tapahtunut..jotenkin tilanne selkeytynyt vaikken niin mitenkään erikoisesti ole vetäytynytkään vaan oon ollut niin sanotusti gool:)
        ja tukena arjen murheissa. Ainakin aktiviteetti on lisääntynyt sieltä suunnasta kyllä tämä tästä:) pikku hiljaa

        :) :) :) :) Melko varmasti se on hän joka tekee seuraavan radikaalin siirron!!! Jep,näin se homma etenee.....


    • hepe88

      Puhun nyt suoraa tekstiä koska en halua valehdella ja puhun kokemuksella olen itse kaksosnainen...

      Jos kaksosella on monta kohdetta mihin hän on ihastunut yhtä aikaa niin se saattaa laittaa kaksosnaisen pään totaallisesti pyörälle..Hän on imarreltu moisesta huomiosta...Ja saattaapi olla että hän katsastaa kaikki miehet läpi joista sitten monen mutkan kautta valikoi mieluisan..Ja voi olla että valinnan jälkeenkin on hankalaa kuitenkin omistautua sille yhdelle!!

      En tarkoita sitä että kaksonen pettäisi heti ensimmäisen tilaisuuden tullen(itse en ainakaan) mutta kaksonen ei voi vastustaa pientä flirttiä vastakkaisen sukupuolen kanssa...Se tulee aivan automaattisesti kaksonen ei voi sille mitään ja se on ihan viatonta...Kaksonen rakastaa olla keskipiste ja ihailtu..

      Mutta siis jotten nyt aivan poikkeaisi kysymyksestäsi eli voiko kaksosnainen ikäänkuin tarkkailla tilannetta niin täytyy sanoa että kyllä voi...Minä itse ainakin olen tehnyt niin useasti...Sillä keinon testataan samalla toisen todellinen kinnostus toista kohtaan...Tarvittaessa kaksonen saattaa olla hyvinkin kiero ja osaa kyllä pelata pelinsä niin että se koituu toisen tappioksi...Tarkoitan kieroilulla muitakin elämän asioita en vain ihmis-suhteita!!

      Toivottavasti vastauksesta oli jotakin apua... :)

      • Härkämies-77

        Olet oikeassa totisesti kaksois-naisella ihailijoita riittää ja hän tykkää flirtistä ja ihailusta.

        Mä olen huomannut , että hän on testannut ja tarkaillut mua ihan selkeästi, monta kertaa tuli mentyä hänen testeihin totaalisesti ja poltettua omat päreensä. Nyt viimeaikoina kun olen ollut gool ja tukena arkipäivässä meidän suhde on parantunut koko ajan vahvemmaksi ja ainutlaatuiseksi. sen olen huomannut että kaksois-naisen sydäntä ei voiteta muuten kun olemalla oma aito itsensä


      • kaksosnainen -74
        Härkämies-77 kirjoitti:

        Olet oikeassa totisesti kaksois-naisella ihailijoita riittää ja hän tykkää flirtistä ja ihailusta.

        Mä olen huomannut , että hän on testannut ja tarkaillut mua ihan selkeästi, monta kertaa tuli mentyä hänen testeihin totaalisesti ja poltettua omat päreensä. Nyt viimeaikoina kun olen ollut gool ja tukena arkipäivässä meidän suhde on parantunut koko ajan vahvemmaksi ja ainutlaatuiseksi. sen olen huomannut että kaksois-naisen sydäntä ei voiteta muuten kun olemalla oma aito itsensä

        ..tänne kirjoittelin kuinka jään tarkkailemaan omaa härkääni.. on tuossa jo ystävyys syventyny ja sit pikkuhiljaa asiat luiskahti niin että en voinu olla vihjaamatta että täs vois olla muutakin ku ystävyys, vaikka on matkan varrella selvinny et härkämiehellä on muitakin naisia itsellä tarkkailussa... taitaa siis olla ainaki 2naisen loukussa(: no, meinaan kuitenki olla remmissä mukana, tosin todella matalalla profiililla, saa härkä tehdä ite omat päätöksensä-annan tilaa. ja olen jopa kannustanut häntä kallistumaan "muiden naisten" suuntaan... etten mä ole sen arvoinen... ystäviä kun ollaan ja homma toimii niin tällä hetkellä ihan mukavasti. mun härkä on voittanu mun sydämen myös kun on ollut niin aito ja rehellinen.. ja näköjään härkä tarvii paljon aikaa ja omaa rauhaa ja keskustelua vielä läheisempien ihmisten kanssa ennen kun tekee omat päätöksensä. sitä arvostan härässä kun ei se hosu asioitaan(:


    • hepe88

      Kyllä minulla ainakin on tapana tarkkailla tilannetta haluan olla ns.varma että juttu toimisi.Vaikka muuten olen kyllä sellainen että teen ensin ja ajattelen vasta jälkeenpäin että mitä tuli tehtyä...Mutta ihmis-suhde asioissa olen huolellisempi..En voisi ikinä harrastaa esim. yhdenillanjuttuja...!!!

      Minä etsin aitä todellista rakkautta ja sitä oikeaann!!Jokaiselle on sellainen!!!

    • kesätyttö

      Tässäpä viestiä, vaikka vuosia näköjään kulunut edellisistä! Ehkäpä Härkämies on jo saanut vierelleen Kaksosnaisensa (?) No, itse kaksosnaisena, jo keski-ikää lähetyen, olen samoilla linjoilla usean kirjoittajan kanssa. Kyllä Kaksosnainen herkkänä, intuitiivisena ja turvallisuudesta haaveilevana haluaa olla varma ihalijan vakavista tarkoitusperistä. Itselläni on ollut ympärilläni miehiä, jotka kovasti ihailevat ja mukavaahan se voi olla esim. harrastaa yhdessä ihan vain ajankuluksi. Kuitenkin olen etääntynyt näistä miehistä, kun en ole saanut raudanlujaa vakuutusta tulevaisuuden tavoitteesta eli halusta seistä rinnallani niin myrskyt kuin tyvenet. No, sitten kun en ole enää lähtenyt urheilemaan, pizzalle tms. onkin siellä tullut suru puseroon.

      Kaksosnaisen ylpeys ja tietynlainen etäisyyden pito taas ei anna myöden kysyä suoraan "mitä tällä kaikella tarkoitat?" Tutustun parhaillaan Härkämieheen, joka onkin sitten antanut minulle kaikkea tätä, eli pienten "yhteenottojenkin" yhteydessä hän on sanonut, miten arvostaa minua ja haluaisi jatkaa. Useinhan näin ei ole, etenkään orastavassa ihmissuhteessa.

      Uskon että Härkämies taas nauttii siitä, että Kaksosnainen osaa olla hellä, jopa äidillisen huolehtiva, leikkisä, keskustelutaitoinen, ei-pitkävihainen. Molemmat siis saavat, mitä kaipaavat. Yrittää kannattaa suuristakin temperamenttieroista huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe