Minulle kerrottiin, että Koraanin ilmoituksen mukaan muslimi, joka tappaa vääräuskoisen, pääsee paratiisiin.
Onko totta?
7
678
Vastaukset
- Nimetön
Ei Koraani tai Mohammed kehoita tappamaan vääräuskoista, vaan kunnioitamaan "Kirjan kansaa" eli kristittyjä. Paljon muslimien opeista on otettu heidän omista selityksistään ja selitysten selityksistä. Silti Koraani on tulvillaan vääriä "totuuksia", mutta jopa Koraania lukemalla voi tulla kristinuskoon. Lue Gulshan Esterin Revitty huntu.
- sitten..
Ota selvää itse mitä Islam opettaa, vai riittävätkö huhut sinulle?
- kehoitetaan
tappamaan vääräuskoiset:
Suura 2:191
"Surmatkaa heitä, missä heitä kohtaattekin, ja
ajakaa heidät pois sieltä, mistä he ajoivat teidät
pois, sillä epäjumalanpalvelus on pahempi synti,
kuin tappaminen."
Siis tappaminen on pienempi synti kuin epäjumalan-
palvelus!!!
Varman taivaspaikan Koraani lupaa vain niille, jotka
kuolevat marttyyreinä. - ei .......
sinullle kerrottin vääriin .ihminen joka tappaa ihmisen menee helvettiin
- ählän vä sähläm
niinkuin Raamattuakin voi lukea ja tulkita jokainen oman ymmärryksensä mukaan l. omaan korvasyyhyynsä.
ns. pyhät kirjoitukset ovat loputon suo.
- tuollaista
löydy
- tuollaista nyt uskoisi!!
Koraanissahan selvästi kielletään tappaminen!! Sotaakaan ei saa käydä, muutoin kuin puolustaakseen omaa kansaa ja perhettä. Sota on viimeinen vaihtoehto. Tappaminen samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615247Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873