PS2 Ongelmia! Auttakaa!! Olen epätoivoinen!

kusessa Jak pelien kanssa.

Ongelmia PS2 kanssa. Näin kaikki alkoi:

Kaikki pelit toimi alussa moitteettomasti. Ongelmani koskee kuitenkin Jak pelejä. (alussa nekin toimivat hyvin. Aluksi minulla oli jo Jak3 ja Jak2: renegade-pelit. Molemmissa olin pitkällä ja tallennuksetkin oli muistikortilla joka oli ps2 yhteensopiva ja kortin kapasiteetti 16 mb. Kun sitten ostin Jak 1 ja Jak X: combat racing-pelit ja tein niihin tallennukset niin onkelma alkoi. Kun olin tehnyt tallennuksen Jak 1-peliin ja aloin pelaamaan Jak X-peliä niin kohta peli bugitti: Menin yhteen valikkoon ja liikuin siinä hetken. Kohta huomasin että en päässyt valikosta pois. Pystyin liikkumaan valikossa mutta en voinut poistua enkä valita siinä mitään. Tuntui siltä että X ja kolmio-näppäimet olisivat lakanneet toimimasta tyystin. yritin puhdistaa ohjaimesta ja ohjaimen slotista pölyt eikä auttanut. Resetoin pelin. Koska en ollut ehtinyt vielä tallentaa peliä aloitin pelin läpivetömisen uudestaan. Mutta kas kummaa pelissä tuli ilmoitus että muistikorttipaikassa 1 ei olisi ollenkaan muistikorttia. Kokeilin muita Jak pelejä joissa oli myös kummia ongelmia. Jak 2 peli väitti että kortilla ei ollut ollenkaan Jak 2-dataa. Kun yritin luoda uuden tallenuksen peliin, tuli varoitus että kortille ei voitu tallentaa. Jak 3 peli käynnistyi mutta mainoshilpetöörin jälkeen koko tv-ruutu jäi mustaksi eikä mitään tapahtunut. Jak 1 pelistä oli kadonnut tallennustiedot bittisyövereihin mutta peli tunnisti muistikortin ja uuden tallennuksen pystyi luomaan =). Tätä ennen Tony Hawk's American Wasteland-pelissä oli ilmennyt tallennusongelmia. Kun yritin tallentaa, tallennus sujui niin kuin piti, mutta yhtäkkiä tuli aina varoitus että kortille ei voi tallentaa.
Liskäsi kun yritän katsoa muistikortilta tallennuksiani, alkaa kuvakkeet ilmestyä, loading... teksti vilkkuu ruudulla, kaikki on kuin pitää mutta yhtäkkiä tilanne palautuu edelliseen valikkoon jossa pitää valita joko muistikortti tai pelilevyke. Kun yritän mennä uudestaan kortille, sama toistuu.

Tiivistys:
Jak 1: Toimii.

Jak 2: Tallennustiedot kadonneet (en ole poistanut), uutta tallennusta ei voi luoda kortille.

Jak 3: Peli käynnistyy, kaikki on kuin pitää mutta Sony Computer Entertainment Europe presents ilmoituksen jälkeen ruudulla näkyy vain mustaa.

Jak X: Peli toimii mutta ei löyda Memory Card slotista korttia

THAW (Tony Hawk's American Wasteland): Peli toimii , muistikortti löytyy, kortilta voi ladata mutta kortille EI VOI TALLENTAA (ilmestyy varoitus että kortille ei voi tallentaa).

Muistikortin tallennusten tarkistelu: Kortti löytyy, kaikki menee oikein, konsoli lukee korttia , tallennukset löytyy, mutta konsoli saa käskyn poistua tarkisteluvalikosta.

Jos joku vain tietää mikä auttaa ongelmiini (ja jaksaa lukea tuon kaiken) vastatkoon pikimmiten.

4

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollista

      että muistikortissasi on vika? muuta en osaa sanoa:)

    • Manson-fani

      Mistä ostit pelit? Onko levyn pohja peilaava vai lila, sillä lila pohjaiset pelit rääkkäävät konetta. Onko sinulla piraatti modi, sillä se hidastaa konetta. Kuinka vanha Pleikkarisi on, sillä minun ensimmäinen PS2 meni lopulta rikki koska tuuletin kuumeni ja meni rikki liikaisesta käytöstö ja pölystä. Oletko lainannut kavereilta naarmuisia pelejä, sillä naarmuinen levy voi vioittaa koneen lukukykyä. Onko muistikortti varmasti toimiva?

      • dfebf

        mitä tos tony hawk american wastend tai joku tollanen nii mitä pitää tehdä sille sanchezille ku ssiin siin lukee skitch sanchez ylös nuoli mut niil merkeil


    • sajki

      mailman paskin peli toi jakki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe