EI VASTATA NEUVOKSELLE

Bo Rana

Tehdäänpä niin, ettei vastata neuvoksen huperihtimiseen. Katotaan kuinka kauna jaksaa miehenröpi pitää älämölöä yksikseen!

21

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoksen

      turrata. Näkkyy olovan pyrjähtämätön Einari...Lustihan tuolle Luojan mieliharmille on kuittailla...

    • vätys

      vastata.

    • ehdotella

      ihan jonninjoutavie. Antaa vaa neuvoksen kirjoitella ja kaikkien jotka haluavat, nii ei ku vastaamaan...

      • neuvos ite

        pani käsijarrun pääle ja vastustaa ketjunavaajan viisasta esitystä.

        Jospa neuvos kävisi punahuulen mökiltä käsin muikkuverkoilla ja pysyisi täältä immeisten verkosta vaikka kutuajan poissa.


      • neuvos ite kirjoitti:

        pani käsijarrun pääle ja vastustaa ketjunavaajan viisasta esitystä.

        Jospa neuvos kävisi punahuulen mökiltä käsin muikkuverkoilla ja pysyisi täältä immeisten verkosta vaikka kutuajan poissa.

        vielä eessäpäin, "Neuvos"


      • ja niin pitääkin se on hyvä harrastus, huonoihin harrastuksiin verratuna, "Neuvos"


    • afe

      on tämän palstan väriläiskä, kannustetaan jatkamaan. Liekö löytynyt hänen kadoksissa ollut luokkakaveri?

      • koulukaveri ja ei vieläkään ole löytynyt, joutuiko ahventen valtakuntaan, sitä minäkin mietin, minä "Rantaneuvos"


      • koulukaveri ja ei vieläkään ole löytynyt, joutuiko ahventen valtakuntaan, sitä minäkin mietin, minä "Rantaneuvos"


      • soittaa, onko tullut kotiin, Neuvoksen vanha koulukaveri, "Neuvos"


    • AlTarf

      Eikä oteta samaan pulkkamäkeen, jos yrittää niin työnnetään lunta kauluksesta ja irvistellään. Ei olla kukaan sen kaa.


      Tosissaan, antaa Neuvoksen kirjoitella, samoin Kössin, Nipsun ja jopa farthinkin sekä joka ikisen muunkin, erilaisista ihmisistä muodostuu tään palstan suola ja kerma.
      Kovin ois ikävää jos aktiivisimmat lähtis pois palstalta.

      • jos me poistumme, teillä tuleekin meitä ikävä, tosi on "Neuvos"


    • kyläpoliisi

      sehän on kielletty!

      • kyläpoliisi, mikä olisi tässä tapauksessa puuttumiskynnys kyläpoliisi? mitä lakikirjamme siitä sanokaan? "Rantaneuvos"


    • menikö toiveesi perille, "Neuvos"

      EI VASTATA NEUVOKSELLE
      Bo Rana 10.9.2007 klo 20.30

      • eeva-täti

        paljon asiallisia viestejä,suurin osa yrittää saada sinut vähentämään kirjoituksiasi.


      • eeva-täti kirjoitti:

        paljon asiallisia viestejä,suurin osa yrittää saada sinut vähentämään kirjoituksiasi.

        Eeva-Tätikin tekee avauksen ja katsomme sitten montako avausta tulee,"Neuvos"


      • eeva-täti
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Eeva-Tätikin tekee avauksen ja katsomme sitten montako avausta tulee,"Neuvos"

        itse kirjoittanut.saahan niitä lukijoita,kun käy omaa kirjoitusta katsomassa.mutta niinkun olen joskus kirjoittanut on ukko ihteään täynnä.terve ihminen ei voi olla noin omahyväinen.


      • eeva-täti kirjoitti:

        itse kirjoittanut.saahan niitä lukijoita,kun käy omaa kirjoitusta katsomassa.mutta niinkun olen joskus kirjoittanut on ukko ihteään täynnä.terve ihminen ei voi olla noin omahyväinen.

        ja saat myös niille lukijatkin, aikaa tasa yksi tunti, Neuvos"


    • "Neuvos"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe