olisiko kenelläkään minkin verkko minkinloukun teko ohjeita kun en itse löydä kuin puisen loukun ohjeet?
minkinlokku
17
4904
Vastaukset
- nellukka03
enpäs nyt tiedä näin äkkiä verkkoloukun teko-ohjeita...
mutta oks noista apua
ootkos miettinyt mites olis keinulauta ja siihen toiseen päähän laitat verkon niin on lopetus helpompi
http://www.nellukka.com/bannerit.html
t Nelli - x-x-x-x-x-x
Oon pyytänyt minkkejä vuosien ajan pelkästään keinulautaloukuilla. Alkuun kokeilin verkkoloukkuja, mutta heikolla tuloksella. Samaan paikkaan viety keinulauta pyysi tosi hyvin, joten luovuin verkkohässäköistä suosiolla.
Keinulauta ei tarvii edes mitään syöttiä, minkki on sen verran utelias.
Loukun keinulaudan saa uusata muutaman vuoden välein, kun minkit tuppaavat syömään vanhaan lautaan reiän ja livahtavat sitä kautta ulos.- JAgdpanther
Samaa kettuverkkoa siihen lautaan ku päätyyn niin ei tuu läpi. Saattaa pyytävyyttä hieman heikentaa muttei tartte joka toisen minkin jälkeen uusia lautaa.
- keinulautatrap
Kyllä keinulauta on hyvä ja parempi kuin häkki. mutta kyllä häkki pyytää myös.
15kpl häkki loukuilla on paappa saanu - ei se vaikeeta oo
No onhan verkkoloukku vähän kevyempi kantaa...
Eikös tuolta metsästäjäliiton sivulta joku linkki löytyisi millä pääsisit etsimään ohjetta...
Mutta luulisin että helpoin/ varmin olisi kun kysyisit paapalta kuinka toi loukku tehdään. - lopettelija
Etua olis jos loukkuun pääsis molemmista päistä. Vanhemmiten olen laiskistunut ja tehnyt laudasta vajaan metrin torvia ja ne hetitappavat raudat sisään. Ohjurit vaan opastamaan torveen ja joka päivä saa vainajan korjata pois jos minkkiä alueella esiintyy.
- Jagdpanther
Mä en saanu raudoilla koskaan mitään mutta kippilautaloukuilla 90 kappaletta. Ei samana syksynä mutta kuitenki...
- paras ei kelpaa?
Se puinen kiikkulautaloukku on minusta ehdottomasti paras.
- mesenaatti
Millä te sen minkin olette lopettaneet? Ampumalla tulee reikä.
Jos se loukun lattialautaan tulee niin se ei haittaa mutta siihen kippilautaan ei parane mennä ampumaan, nopeuttaa järsimistä ulos.
- kaisa-koira
Ei se pieni reikä päässä mitään haittaa jos et aio käyttää minkin nahkaa kondoomina.
- jalatsyötiksi
Keinolauta on parhaaksi todettu. 5 minkkiä syksyltä ja kaikki samaan loukkuun mihin ensimmäinen uskaltautui.
- jalatsyötiksi
keinulauta
- putkijulli
Aikahyvin olen saanut minkkejä sileällä 4"- muoviputkella. Metrin pätkä seipääseen kiinni ja tarpeeksi jyrkkään ojanpenkkaan. Putken alapää verkolla tukkoon. Siellä ovat pakkipäällä ruovitelleet.
lyhyt 22 ei pitäis läpäistä minkin pään
Jos enkku taipuu yhtä hyvin kuin verkkokii, ni tässä ois videota:
https://www.youtube.com/watch?v=PkSxNgMJyvk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067