minkinlokku

jaago

olisiko kenelläkään minkin verkko minkinloukun teko ohjeita kun en itse löydä kuin puisen loukun ohjeet?

17

4440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nellukka03

      enpäs nyt tiedä näin äkkiä verkkoloukun teko-ohjeita...
      mutta oks noista apua
      ootkos miettinyt mites olis keinulauta ja siihen toiseen päähän laitat verkon niin on lopetus helpompi
      http://www.nellukka.com/bannerit.html
      t Nelli

    • x-x-x-x-x-x

      Oon pyytänyt minkkejä vuosien ajan pelkästään keinulautaloukuilla. Alkuun kokeilin verkkoloukkuja, mutta heikolla tuloksella. Samaan paikkaan viety keinulauta pyysi tosi hyvin, joten luovuin verkkohässäköistä suosiolla.
      Keinulauta ei tarvii edes mitään syöttiä, minkki on sen verran utelias.
      Loukun keinulaudan saa uusata muutaman vuoden välein, kun minkit tuppaavat syömään vanhaan lautaan reiän ja livahtavat sitä kautta ulos.

      • JAgdpanther

        Samaa kettuverkkoa siihen lautaan ku päätyyn niin ei tuu läpi. Saattaa pyytävyyttä hieman heikentaa muttei tartte joka toisen minkin jälkeen uusia lautaa.


    • keinulautatrap

      Kyllä keinulauta on hyvä ja parempi kuin häkki. mutta kyllä häkki pyytää myös.
      15kpl häkki loukuilla on paappa saanu

    • ei se vaikeeta oo

      No onhan verkkoloukku vähän kevyempi kantaa...
      Eikös tuolta metsästäjäliiton sivulta joku linkki löytyisi millä pääsisit etsimään ohjetta...
      Mutta luulisin että helpoin/ varmin olisi kun kysyisit paapalta kuinka toi loukku tehdään.

    • lopettelija

      Etua olis jos loukkuun pääsis molemmista päistä. Vanhemmiten olen laiskistunut ja tehnyt laudasta vajaan metrin torvia ja ne hetitappavat raudat sisään. Ohjurit vaan opastamaan torveen ja joka päivä saa vainajan korjata pois jos minkkiä alueella esiintyy.

      • Jagdpanther

        Mä en saanu raudoilla koskaan mitään mutta kippilautaloukuilla 90 kappaletta. Ei samana syksynä mutta kuitenki...


    • paras ei kelpaa?

      Se puinen kiikkulautaloukku on minusta ehdottomasti paras.

    • mesenaatti

      Millä te sen minkin olette lopettaneet? Ampumalla tulee reikä.

      • Jos se loukun lattialautaan tulee niin se ei haittaa mutta siihen kippilautaan ei parane mennä ampumaan, nopeuttaa järsimistä ulos.


    • kaisa-koira

      Ei se pieni reikä päässä mitään haittaa jos et aio käyttää minkin nahkaa kondoomina.

    • jalatsyötiksi

      Keinolauta on parhaaksi todettu. 5 minkkiä syksyltä ja kaikki samaan loukkuun mihin ensimmäinen uskaltautui.

      • jalatsyötiksi

        keinulauta


    • putkijulli

      Aikahyvin olen saanut minkkejä sileällä 4"- muoviputkella. Metrin pätkä seipääseen kiinni ja tarpeeksi jyrkkään ojanpenkkaan. Putken alapää verkolla tukkoon. Siellä ovat pakkipäällä ruovitelleet.

    • lyhyt 22 ei pitäis läpäistä minkin pään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe