Heippa!
Mites ku hakee Australiaan wh-viisumia netin kautta, niin kuinka se maksu hoidetaan? Voiko maksaa euroilla vai miten sen summan saa dollareiksi? Ja mihin se maksetaan, tuleeko joku suora tilinro tms hakukaavakkees ilmi?
Working holiday -viisumin maksu??
Do-o-rk
2
811
Vastaukset
- luottokortti
käy näissä online viisumi hakemuksissa.
- lähtö 1107
Jos haet W&H- visaa verkon kautta ainut maksuväline on tosiaan luottokortti. Vaikka summa olisikin maksaessa dollareissa maksat laskun kuitenkin euroina kun se tulee. Siis sama juttu jos ulkomailla (ei euro- maassa) ostat luottokortilla jotain paikallisella valuutalla, on lasku kuitenkin pankissa muutettu euroiksi kulloisenkin rahan kurssin mukaan. Anna siis mennä vain jos luottokortti löytyy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008960
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265538- 534661
- 914507
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.683304Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621