Heippa,
Olen nyt Rv 26 5 ja viimeaikoina on rinnat ruvenneet kutisemaan ja erittämään "esimaitoa".
Kylmällä ilmalla joskus rupeaa nännien alueelle sattumaan niin paljon, että kerran oli lähdettävä Lidlistä pois kesken ostosten "lämmittelemään" rintoja. Eipä niitä kehdannut alkaa lämmittelemään kaupassakaan :)
Onko muilla ollut samanlaisia oireita. Lähinnä vaivat ovat kiusallisia. Olen muutenkin lievästi atoopikko.
Neuvola-aika vasta ens viikon torstaina.
Rinnoista
5
600
Vastaukset
- 2.raskaus
Mulla rv23 menossa ja pari viikkoa sitten rupes nännejä kutisemaan ja ensimmäiset "maitohelmet" tirahtivat kun olin lämpöisessä suihkussa. Nyt jos rintoja puristaa niin vetistä maitoa tulee heti. Kylmässä nännejä myös nipistelee/kiristää, mutta kun niitä painaa/"lämmittää" menee hetkessä ohitse.
Näin kävi myös ekassa raskaudessa, rv:t olivat suunnilleen samat silloin. Viime kerralla jouduin käyttämään liivinsuojuksia jo raskausaikana, noin 10 viimeistä raskausviikkoa, näin säästi tissiliivi pyykkiä, kun kesken päivän maitoa tihkui.
Pidä tissit lämpöisenä, ettei tule rintatulehdusta. Mukavaa odotusta! - tutulta
Mulla on ollut samanlaisia oireita lähes alusta asti. Rintoja kutittaa välillä tosi kovasti ja kylmässä alkaa särky. Olen rasvannut rintoja, tämä auttaa kutinaan ainakin vähän. Ja ulos pitää laittaa jotain ekstraa tuohon rintojen kohdalle ettei tulisi kauhean kova kipu. Neuvolassa eivät ottaneet asiaan mitään kantaa.
- rinnat
kipeet on juu täälläkin, varsinkin nännit. kysyin apua neuvolasta, niin suositteli apteekista ceridal nimistä öljyä. on ainakin noihin nänneihin auttanut. Kutinaan käy mikä tahansa perusvoide, jossa ei oo hajusteita.
- maami
Mulla on lämmittiminä sellaset isohkot ruskovillan lätyt jotka laitetaan esim villatakin alle tohon rintojen päälle. Kangas kangasta vasten pysyvät paikallaan eikä tarvi mitään liinavirittelyjä lämmikkeeksi. Toi on aivan normaalia että tulee nestettä ja kutisee ja sattuu kylmä.
- ollut.....
maami kirjoitti:
Mulla on lämmittiminä sellaset isohkot ruskovillan lätyt jotka laitetaan esim villatakin alle tohon rintojen päälle. Kangas kangasta vasten pysyvät paikallaan eikä tarvi mitään liinavirittelyjä lämmikkeeksi. Toi on aivan normaalia että tulee nestettä ja kutisee ja sattuu kylmä.
Tuliko teillä rinnat millon kipeeks,miten alussa? Onko joitain , joilla ei olis rinnat ollenka kipeet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434