Mikä on mielestänne paras vauva-kirja? Ja mistä ostettu? Siis sellainen mihin saa merkitä omia muistoja, valokuvia yms. Itselläni on Anne Geddesin kirja. Kauniita kuvia, mutta muuten en oikein tykkää, haluaisin ostaa uuden.
Paras vauvakirja?
11
1815
Vastaukset
- Pienokaisen oma kirja
Äitini on aikoinaan täyttellyt sitä minulle, nyt minä täytän oman tyttäreni kirjaa.
- *.*
Nalle Puhin Vauvan kulta-aika. Suosittelen. Ihana kirja ja kauniit värit. Ostin Suomalaisesta kirjakaupasta.
- Äiti minäkin
Onhan se nyt aivan makuasia, mikä on paras. Itse en löytänyt koskaan sellaista "täysosumakirjaa", joka olisi miellyttänyt joka suhteessa. Joko oli vikaa kuvituksessa tai aiheissa. Olen tyytynyt Elina Karjalaisen ja Kristina Segercrantzin Elämänpuu Rakkauden puu -kirjaan ja ostanut niitä ystävienkin lapsille ja kummilapsille. Siinä on tilaa valokuville ja kaunis kuvitus. Aihepiirit ovat aika niukkoja, mutta tyhjiin kohtiin voi itse sepitellä. Runoja siinä on hieman liikaa, mutta kauniita ne yhtä kaikki ovat.
- Vauvan oma kirja
Aivan ihana
- wsoy:n
Kulta pieni
- aikaisempi...
taskuihin ultrakuvat odotusajan puolelle,ristiäiskutsut, laitokselta saatu nimilappu...onnittelukortitkin ovat hyviä sinne jos niitä on vähän, meillä niitä tuli laatikollinen :)
- ei vielä näkynyt
aikaisempi... kirjoitti:
taskuihin ultrakuvat odotusajan puolelle,ristiäiskutsut, laitokselta saatu nimilappu...onnittelukortitkin ovat hyviä sinne jos niitä on vähän, meillä niitä tuli laatikollinen :)
kun omani kirjoitin. Vaan tulipa kehuttua hyvä kirja kahteen kertaan;)
Ei meilläkään kortit mahdu,mutta ristiäiskutsun laitoin tosiaan myös. Noi ultrakuvat meinas unohtua. Pitä laittaa kirjaan. Otin niistä sentään kopioita,että säilyvät paremmin.
- Aapeliina
yhtään tuosta elina karjalaisen elämänpuu kirjasta. Meillä tytöllä se, ja todella huono valinta. Pojalla on joku nalle kirja, jossa pehmeät kannet, ja aivan mahtava. Paljon tilaa kirjoituksille ja kuville. Itselläni ollut kulta aika lapsuuden ja se on hyvä. Äitini kirjoittanut paljon, ja kuvia myös hyvin.
- Tuik
Muumilaakson vauvakirja on meillä ja minusta tämä on aivan ihana! Wsoy:n kirja
- Tuik
-kun sinua osotettiin
-Syntymäsi
-Tälläinen oli maailma, johon synnyit
-Ensimmäinen päiväsi kotona
-Sinulle annettiin nimi
-Sukusi
-Ensimmäinen kuukautesi
-Syöminen,nukkuminen ja kylvetys
-Ensi kerran sinä
-Tärkeimmät lelut ja leikit
-Ensimmäinen hampaasi
-Terveyttäsi vaalittiin, sait rokotuksia
-Ensimmäinen joulusi
-Kun täytit vuoden
-Ensi sanasi
-Ulkoilu
-Ensimmäinen luontohavaintosi
-Kesänviettoa
-Talven riemua
-Sinulla on jo oma luonteesi
-Päiväkotimuistoja
-Merkkipäiväsi
-Mitä kaikkea osaat jo
-Ensimmäinen koulupäivä
-Näin sinä kasvoit(pituus/paino)
-Tärkeitä terveystietojasi
Jokaisella sivulla on tilaa muutomalle valokuvalle ja otteita muumien tarinoista!
http://www.vauvalahjat.fi/product_info.php?products_id=75&osCsid=5624f39aee926518dfded06ab7638536
- "Minä ihan pienenä"
Meillä on tämä, ja olen tykännyt. En nyt tiiä onko se paras, on niin paljon kauniita ja hyviä! Ostin tämän "minä ihan pienenä" jo odotusaikana, etsin sellaista minkä voi alottaa jo odotusaikana ja tässä oli siihen ihan kattava osio, ja sopi sekä tytölle että pojalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264