APUA!!
Kertokaa kokemuksia seronilin aloittamisesta, lääkäri määräs mulle 10mg joka aamu eka kuukauden ja sit 20mg jatkossa, masikseen ja pms-masikseen.
En vaan uskalla aloittaa lääkitystä, kun olo on jo nyt helvetillinen..
haluan kuolla, olen ihan lopussa, tärisen vaan ja itken peiton alla,jos seronilin aloittamisesta tulee pahoja alkuoireita, en kestäisi tätä tilaa, nykyinen helvetillinen paha olo helvetilliset menkkakivut tärinäkipu pms-oireet flunssa vielä päälle on mulle liikaa, haluisin ottaa lääkettä jos se jeesais mut pelottaa hirveesti se et en kestäis niitä oireita mitä siitä alkuun voi tulla
Kokemuksia nyt joku?
Please?
SERONIL ALOITUS
25
12773
Vastaukset
- aloita lääkitystä
seronilista minulla lähti ruokahalu, seksihalut, ja mikään ei tuntunut enää miltään.
- haluat pysyvästi
pois niin kokeile ihmeessä.
- syönyt
Seronilia, eikä mitään sivuvaikutuksia ole ollut. Kelpo lääke se on, ja annostuksesi on nyt aluksi ainakin kovin pieni, joten täysin rauhallisin mielin voit olla.
Jos lääke ei sovi jollekin potilaalle, niin sen voi vaihtaa toiseen lääkkeeseen, kun vaan kertoo lääkärilleen mistä ei pidä. - käytän
jo neljättä vuotta, alkuoireet vaihtelee henkilökohtaisesti. Mulla ei ainakaan mitään potenssiongelmia tullut, ehkä alussa.
- käytän_
Ai niin, lisäys vielä edelliseen, että seronil annostukseni on tällä hetkellä 40 mg.
- olen siis nainen
kuten pms-oireista varmaan päättelittekin, hyvä jos sulla ei ollu potenssiongelmia mulla vaan on niin, että oon vasta n. vuoden sisällä oppinut saamaan orgasmin yhdynnässä, jos en saa orgasmia lääkkeen oton jälkeen enää ollenkaan, teen itsarin, mua pelottaa sit kans ne alotusoireet, eli mitä ne on, please joku ihana vastatkaa mitä ne on, millanen olo, mulla siis olotila on helvetillinen 24/7 itken nytkin kun yritän näpytellä tätä viestiä en pysty kuin just ja just käymään vessassa siinä kaikki en pysty edes suihkussa käymään oon niin masis ja pian alkaa taas menkat ja pms-oireet, ajattelen kauhulla sitä, mulla ongelmia totisesti piisaa mua pelottaa kauheesti seronil lääkkeen alotus itse vaadin 10mg alotusta lääkäriltä tai siis erikoispsykiatrilta jolla kävin se paska yritti määrätä 20mg alkuun mulkle mutta mä luulen etten pysty ottaan mitään lääkettä kun pelkään että en saa orgasmia enää seksi on ainoita iloja mun elämässäni nimittäin.
- mahdollista
olen siis nainen kirjoitti:
kuten pms-oireista varmaan päättelittekin, hyvä jos sulla ei ollu potenssiongelmia mulla vaan on niin, että oon vasta n. vuoden sisällä oppinut saamaan orgasmin yhdynnässä, jos en saa orgasmia lääkkeen oton jälkeen enää ollenkaan, teen itsarin, mua pelottaa sit kans ne alotusoireet, eli mitä ne on, please joku ihana vastatkaa mitä ne on, millanen olo, mulla siis olotila on helvetillinen 24/7 itken nytkin kun yritän näpytellä tätä viestiä en pysty kuin just ja just käymään vessassa siinä kaikki en pysty edes suihkussa käymään oon niin masis ja pian alkaa taas menkat ja pms-oireet, ajattelen kauhulla sitä, mulla ongelmia totisesti piisaa mua pelottaa kauheesti seronil lääkkeen alotus itse vaadin 10mg alotusta lääkäriltä tai siis erikoispsykiatrilta jolla kävin se paska yritti määrätä 20mg alkuun mulkle mutta mä luulen etten pysty ottaan mitään lääkettä kun pelkään että en saa orgasmia enää seksi on ainoita iloja mun elämässäni nimittäin.
ottaa seronilia vaan 5 mg jos puolittaisi tuon 10 mg.n tabletin, ja ottais 5 mg vaiks ekat pari vkoa, sitten nostais annoksen 10 mg:n?
- SERONIL LÄÄKE?
NAISET: MENEEKÖ ORGASMINSAANTIKYKY?
ENTÄ VÄHENEEKÖ HALUT? - viellä
SERONIL LÄÄKE? kirjoitti:
NAISET: MENEEKÖ ORGASMINSAANTIKYKY?
ENTÄ VÄHENEEKÖ HALUT?Minua ei ole lihottanut.
Orgasminsaantikyky meni.
Haluja ei ole ollenkaan, tosin ei ole puolisoakaan, joten en osaa sanoa, pystyisikö sopiva ihminen ne herättämään?...ja että oppisiko orkun uudelleen.
- Rajatapaus
Aloitin itse viikko sitten ja alkuun oli pari päivää aivan maaninen olo ja kädet tärisivät. Hain sitten Xanoria lekurista ja se helpotti. Nyt menee jo paremmin, eikä Xanoriakaan tarvita. Kädet kyllä vieläkin tärisee. Kaipa se siitä. Elän toivossa.
- aloitit?
Mitä on Xanon?
Oletko mies vai nainen?
Pystytkö yhä saamaan orgasmin esim. runkkaamalla?
- tunnottomaksi zombieksi
niin lycka till, itse masennuksesta omin konstein selvinnyt, lääkkeitä en enää ikinä ota.
- selvisit ?
Olishan se upea vaihtoehto - selvitä, ilman...
- tälle lääkitykselle
Minulla mennyt fluoksetiini vuosia 20mg/aamu. Seronilkin muistaakseni on fluoksetiinia =vaikuttava aine.
- Aloittaessani tuli muutamana päivänä ainoastaan vähän kuvottavaa oloa, ei kuit. lähimainkaan mitään oksennusta. Ei tuo ollut paha. Muutoin voiman- ja eheydentuntoinen olo lisääntyi eli masis kai väheni aika hetimiten. Kuvailemaasi oireistoon minä luulisin lääkkeen kyllä auttavan, mutta...
- Ei lääke lihottanut ole, vaan ehkä taipumus voisi olla päinvastainen. Saattaa lieventää vain ruokahaluja. Johtunee siitäkin, että fluoksetiinia pidetään myös bulimikkojen hoitolääkkeenä, kysehän siinäkin on masiksesta, pakko-oireesta jne. En ole kuullut tai lukenut, että fluoksetiini lihottaisi, ne ovat ihan eri sarjan ja tyypin lääkkeet, joissa se ominaisuus voi olla.
- Seksi ei kiinnosta, hyvänäpitoa en kaipaa! Siinä suhteessa ilmeisesti lääkkeestä johtuen olen 'mitään en tunne' -tyyppi (hetero). Tämä asia toisaalta juuri palveleekin vanhojapiikoja ja vanhojapoikia (kaikella rakkaudella meitä kohtaan!), sillä helpottaa elämää tilanteessa, kun ei saa vuodetta jakaa, ei saa hyvänäpitoja, orkuista puhumattakaan. Muuten, lääkkeen aloitettuani myös itsetyydytys purkukeinona loppui. Ei mittään painetta ennää. So what! (?!)- takasin kubn
lääkityksen lopettaa?
- aloittajanainen tässä
takasin kubn kirjoitti:
lääkityksen lopettaa?
vastailee vielä..
Aloitin tänään ottaan Seronilia, otin 10 mg aamulla, ja pakko oli testata, voinko saada orgasmin..
Mun ei tehnyt edes yhtään mieli, mutta laitoin kuitenkin liukkista sormiin, ja hiplasin, ja alapää oli niinkun ihan tunnoton, hieroin kuitenkin kovaa ja samalla ajattelin kaikkea kiihttavaa, ja sainkin todella orgasmin, mutta mutta.. se oli laimea, hyvin laimea, eikä hierominenkaan tuntunut oikeastaan miltään, vähän vaan sattu..
:(
Aion lopettaa lääkityksen, mikäli seksielämä uhkaa häiriintyä.. - ei voi
aloittajanainen tässä kirjoitti:
vastailee vielä..
Aloitin tänään ottaan Seronilia, otin 10 mg aamulla, ja pakko oli testata, voinko saada orgasmin..
Mun ei tehnyt edes yhtään mieli, mutta laitoin kuitenkin liukkista sormiin, ja hiplasin, ja alapää oli niinkun ihan tunnoton, hieroin kuitenkin kovaa ja samalla ajattelin kaikkea kiihttavaa, ja sainkin todella orgasmin, mutta mutta.. se oli laimea, hyvin laimea, eikä hierominenkaan tuntunut oikeastaan miltään, vähän vaan sattu..
Aion lopettaa lääkityksen, mikäli seksielämä uhkaa häiriintyä..tietää miten lääke vaikuttaa sinun kohdallasi.
Joka tapauksessa olipa seronil tai vastaava määärätty, niin veren lääkepitoisuus ja haluttu vaikutus alkaa vasta noin kahden-kolmen viikon kuluttua. Aluksi viikon sisällä voi tulla euforinen olo, puuhakkuutta jopa riehakkuutta, mutta myös täysin vastavaikutustakin on havaittu niin, että voi masentua entisestään.
Oikea lääke löytyy usein kokeilujen kautta, mutta ei kannata hätääntyä tai panikoida vaan rauhassa katsoa muutama viikko, miltä tuntuu.
Seksiin ja juuri orgasmiherkkyyteen lääke näkyy vaikuttavan aika usein, mutta ei suinkaan kaikki koe mitään negatiivista seksi-elämässään.
Herkät miehet voivat jopa hyötyä kun kestävät pitempään lääkityksen aikana ja lääkärit määräävät k.o lääkkeitä miesten ennenaikaisen siemensyöksyn estoon.
En usko, että muutaman päivän sisään lääke haittaa orgasminsaannissa, mutta n viikon kuluttua vaikutus alkaa tuntua...
Itselläni on kokemus k.o lääkkeestä erään yliopistotutkimuksen kautta ja en tiennyt mitä lääkettä söin, mutta arvasin heti, että plasebo se ei ollut, koska halut meni ja myös orkunsaantikyky. Joskus, harvoin sain, mutta ääärimmäisellä ponnistuksella, mutta pysyin kiltisti "tukimuksessa" sen 9kk, minkä tieteellinen tutkimus kesti. Kun koodi avattiin, se vahvisti, että olin syönyt seronilia. - vastaa tässä nyt vielä..
ei voi kirjoitti:
tietää miten lääke vaikuttaa sinun kohdallasi.
Joka tapauksessa olipa seronil tai vastaava määärätty, niin veren lääkepitoisuus ja haluttu vaikutus alkaa vasta noin kahden-kolmen viikon kuluttua. Aluksi viikon sisällä voi tulla euforinen olo, puuhakkuutta jopa riehakkuutta, mutta myös täysin vastavaikutustakin on havaittu niin, että voi masentua entisestään.
Oikea lääke löytyy usein kokeilujen kautta, mutta ei kannata hätääntyä tai panikoida vaan rauhassa katsoa muutama viikko, miltä tuntuu.
Seksiin ja juuri orgasmiherkkyyteen lääke näkyy vaikuttavan aika usein, mutta ei suinkaan kaikki koe mitään negatiivista seksi-elämässään.
Herkät miehet voivat jopa hyötyä kun kestävät pitempään lääkityksen aikana ja lääkärit määräävät k.o lääkkeitä miesten ennenaikaisen siemensyöksyn estoon.
En usko, että muutaman päivän sisään lääke haittaa orgasminsaannissa, mutta n viikon kuluttua vaikutus alkaa tuntua...
Itselläni on kokemus k.o lääkkeestä erään yliopistotutkimuksen kautta ja en tiennyt mitä lääkettä söin, mutta arvasin heti, että plasebo se ei ollut, koska halut meni ja myös orkunsaantikyky. Joskus, harvoin sain, mutta ääärimmäisellä ponnistuksella, mutta pysyin kiltisti "tukimuksessa" sen 9kk, minkä tieteellinen tutkimus kesti. Kun koodi avattiin, se vahvisti, että olin syönyt seronilia.kokeilin miesystäväni kanssa, orgasmin pystyin saamaan, ja orgasmi tuntui yhtä hyvältä kuin ennenkin, mutta hiplailu tuntui ehkä puoliksi niin hyvältä kuin ennen..
Uusi ongelma ilmeni.. mua sattuu, jos yrittää työntää sisään sormia/sauvaa/muuta.. aiemmin ei oo ikinä sattunut, nyt sattuu, en ymmärrä, voiko johtua lääkkeestä?
Uskallanko jatkaa kuuria vaiko enkö? - ja unohda
vastaa tässä nyt vielä.. kirjoitti:
kokeilin miesystäväni kanssa, orgasmin pystyin saamaan, ja orgasmi tuntui yhtä hyvältä kuin ennenkin, mutta hiplailu tuntui ehkä puoliksi niin hyvältä kuin ennen..
Uusi ongelma ilmeni.. mua sattuu, jos yrittää työntää sisään sormia/sauvaa/muuta.. aiemmin ei oo ikinä sattunut, nyt sattuu, en ymmärrä, voiko johtua lääkkeestä?
Uskallanko jatkaa kuuria vaiko enkö?lääkkeen olemassaoli tai odottamasi/pelkäämäsi vaikutus. Voit olla ihan rauhassa pari viikkoa ja enemmän ja vasta sen jälkeen ynnäät lääkkeen vaiktuksia. Päätät sitten, mille puolelle kallistut. Jos lääke auttaa siihen, mihin se ensisijaisesti on määrätty joudut pohtimaan mikä on tärkeintä hyvinvointisi kannalta. Eli jos orkun saanti vaikeutuu tai et saa sitä ollenkaan, mutta voit muutoin hyvin, on päätöksen aika. Voit pyytää lääkäriltä jotain toista valmistetta ja kokeilla mitä sivuvaikutuksia tulee vai tuleeko mitään.Ja viimeinen kysymys ja ongelma. Ei johdu lääkkeestä. Panikoit ja jännität joten rentoudu ja unohda päiväksi pariksi koko seksi...
- vastauksistanne..
ja unohda kirjoitti:
lääkkeen olemassaoli tai odottamasi/pelkäämäsi vaikutus. Voit olla ihan rauhassa pari viikkoa ja enemmän ja vasta sen jälkeen ynnäät lääkkeen vaiktuksia. Päätät sitten, mille puolelle kallistut. Jos lääke auttaa siihen, mihin se ensisijaisesti on määrätty joudut pohtimaan mikä on tärkeintä hyvinvointisi kannalta. Eli jos orkun saanti vaikeutuu tai et saa sitä ollenkaan, mutta voit muutoin hyvin, on päätöksen aika. Voit pyytää lääkäriltä jotain toista valmistetta ja kokeilla mitä sivuvaikutuksia tulee vai tuleeko mitään.Ja viimeinen kysymys ja ongelma. Ei johdu lääkkeestä. Panikoit ja jännität joten rentoudu ja unohda päiväksi pariksi koko seksi...
jatkan kuuria toistaiseksi..
nyt en ole ollut niin masentunut, en ole itkeskellyt, aion kohta mennä ulos kävelemään :)
tähän asti oon vaan siis itkeny peiton alla, ei puhettakaan, että olisin päässyt ulos.. Olen nyt siis sairauslomalla opiskeluistani..
Juu.. pimppiin sattuminen lienee vaan hermostumisen tulosta, kokeilin runkata tänään, orgasmin sain, hyvän, muutoin tuntui laimealta, kertaakaan ei ole kunnolla, entiseen malliin tehnyt mieli seksiä sen jälk. kun seronil kuurin aloitin..
Minulla olisi vielä sellainen kysymys, että tänään otin lääkkeen 7.00 maissa, kun heräsin silloin, mutta sitten lääke väsyttikin minua, ja nukahdin vielä muutamaksi tunniksi..
Mitenkäs tämä jatkossa.. Otanko lääkkeen aina silloin, kun herään ensimmäisen kerran, että onko ok, jos lääkkeen oton jälkeen vielä nukkuu muutaman tunnin.. ?
Kiitos paljon teille ihanat ihmiset vastauksista/kannustuksesta..
Mulla ei oo toistaseksi ollut muita sivuoireita kuin tuo tunnon aleneminen/yhdyntäkipu.. - vastaa taasen hei..
vastauksistanne.. kirjoitti:
jatkan kuuria toistaiseksi..
nyt en ole ollut niin masentunut, en ole itkeskellyt, aion kohta mennä ulos kävelemään :)
tähän asti oon vaan siis itkeny peiton alla, ei puhettakaan, että olisin päässyt ulos.. Olen nyt siis sairauslomalla opiskeluistani..
Juu.. pimppiin sattuminen lienee vaan hermostumisen tulosta, kokeilin runkata tänään, orgasmin sain, hyvän, muutoin tuntui laimealta, kertaakaan ei ole kunnolla, entiseen malliin tehnyt mieli seksiä sen jälk. kun seronil kuurin aloitin..
Minulla olisi vielä sellainen kysymys, että tänään otin lääkkeen 7.00 maissa, kun heräsin silloin, mutta sitten lääke väsyttikin minua, ja nukahdin vielä muutamaksi tunniksi..
Mitenkäs tämä jatkossa.. Otanko lääkkeen aina silloin, kun herään ensimmäisen kerran, että onko ok, jos lääkkeen oton jälkeen vielä nukkuu muutaman tunnin.. ?
Kiitos paljon teille ihanat ihmiset vastauksista/kannustuksesta..
Mulla ei oo toistaseksi ollut muita sivuoireita kuin tuo tunnon aleneminen/yhdyntäkipu..oon jatkanut seronil-kuuria, muita sivuoireita ei oikeastaan oo tullut, kuin alapään tunto heikennyt, hiplistelyt ei tunnu samalta, ja on tullu yhdyntäkipu, ja salmiakin himo..
Mutta en oo enää itkeskelly, ja oon jo päässy käymään ulkona kävelemässä. - musseli
vastaa taasen hei.. kirjoitti:
oon jatkanut seronil-kuuria, muita sivuoireita ei oikeastaan oo tullut, kuin alapään tunto heikennyt, hiplistelyt ei tunnu samalta, ja on tullu yhdyntäkipu, ja salmiakin himo..
Mutta en oo enää itkeskelly, ja oon jo päässy käymään ulkona kävelemässä.älkää pelotelko aloittelijoita. mulla ei mikään psyykelääke ole vaikuttanut orkkujen saantiin ! se on niin yksilöllistä. masennus ja paniikki kyllä vie halut ja voi huonosti mutta kun oireet häviää, luulisi että on suurempi mahdollisuus nauttia elämästä yleensä ja myös seksistä. Kokemusta on. kamala jos ihmiset eivät uskalla ottaa vastaan lääkeapua mahdottomii elämäntilanteisiin kun joillakin tulee niin paha olo, ja voihan ne alussa olla rankkojakin mutta tuloshan on se mihin tähdätään, joten pari viikkoa esim. EI OLE PALJON, VAIKKA VOI SILTÄ TUNTUAKIN. kokeilkaa ihmeessä. jokaiselle löytyy varmasti se oikea lääke.
- urpothaloo
aloittajanainen tässä kirjoitti:
vastailee vielä..
Aion lopettaa lääkityksen, mikäli seksielämä uhkaa häiriintyä..vitun urpo ei se seronil heti vaikuta! siin menee pari viikkoo tai kuukauski enneku se vaikuttaaa kehoon kokonaa ..voi tsiiisus tääl on tyhmii ihmisii..inä itse syöny sitä jo kaks vuotta ja kyllä mä saan orgasmin iha niiku ennenki!
- ................
Olen syönyt Seronilia 20mg jo kaksi vuotta. Olen kokenut elämäni suurimman rakkauden tänä aikana ja seksi sujuu ja tuntuu paremmalta kuin koskaan. Joten ainakaan minulla ei halut ole kadonneet. Aloitusoireet olivat kyllä hirvittävät. Ahdisti heti aamulla kun heräsi, paniikkioireet pahenivat, ruokahalu katosi. Sitä kesti noin neljä viikkoa, aloin jo luopua toivosta, mutta jatkoin sitkeästi lääkkeiden ottoa. Sen jälkeen alkoi elämä taas kirkastua.
- Näionäreet
Mulla vaikutti Seronil silleen, et en pystynyt saamaan orgasmia. Alapäästä tuli jotenkin tunnoton. Silloin lopetin lääkityksen, koska pidin seksielämäni tärkeämpänä mutta nyt vuosien jälkeen sellainen tilanne, että pakko aloittaa lääkitys uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859