Avaa uusi pelitili Everest Pokerille, talleta 5$ ja me lisäämme 10$ pelitilillesi. Jos et halua tehdä talletusta voit osallistua arvontaan. Arvomme 15$,15$,10$,10$ ja 10$ kaikkien uusien pelaajien kesken.
http://www.cockpoker.net/
Erikoistarjous Everest Pokerille
4
350
Vastaukset
- Lasse123
On kyllä niin paska saitti, että vaikka tarjoaisitte
600$ ilmaiseksi, en rekisteröityisi...- samaa
mieltä aivan perseestä
- Cockpoker.net
Ei tämä tarjous varmaan ollutkaan teille jotka tietävät, että se on "paska saitti". Vaan niille joilla ei vielä ole pelitiliä. Ja jotka ei vielä sitä tiedä ;) Makuasioista ei voi kiistellä toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Suosittelisin tuota Everest Pokeria aloittelijoille
sillä sielä ei ole kovaa vastusta ja ainut pokerihuone missä minimi talletus vain 5$ paljon muitakin aloittelijoita suosivia puolia. - parasta on
Cockpoker.net kirjoitti:
Ei tämä tarjous varmaan ollutkaan teille jotka tietävät, että se on "paska saitti". Vaan niille joilla ei vielä ole pelitiliä. Ja jotka ei vielä sitä tiedä ;) Makuasioista ei voi kiistellä toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Suosittelisin tuota Everest Pokeria aloittelijoille
sillä sielä ei ole kovaa vastusta ja ainut pokerihuone missä minimi talletus vain 5$ paljon muitakin aloittelijoita suosivia puolia.5$ talletus on yhtä tyhjän kanssa. Kannattaa tallettaa vähintään 50-100$. Everestistä ei valittamista. Ihan hyvä verkko. Joskus tuli pelattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385