VUOLIJOEN VÄYRYSSUOLLA

MEHTUU-UKKO

OLIPA KOMIA NÄKY TÄNÄÄN VÄYRYSELLÄ:3 SUTTA TALSII MEHTÄTIETÄ KAIKESSA RAUHASSA HAISTELLEN KOSTEAA AAMU ILMAA.ON SE VAAN KOMIA!EIPÄ OLE AIEMMIN 30 VUOTISELLA URALLA SATTUNU KOHILLE.NÄHTÄVÄSTI UUSI LAUMA ON ASETTUNUT KUNTAMME SISÄLLE SILLÄ LUMIEN AIKAAN AMMUTTUHAN OLI JUURI NAARAS.NÄISTÄ KOLMESTA AINAKIN YKSI ON SAKSANPAIMENKOIRAA KOOKKAAMPI ELI SIIS LUULTAVIMMIN UROS.PITÄKEEHÄN KANSSA METÄSTÄJÄT SILIMÄNNE AAKI KUN HIRVEN KAATOON LÄHETTÄ.

9

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savotex

      Miltä ettäisyyveltä näit sujet?

      Mie en oo vielä suanu näköyhteyttä sussiin, vaikka niitä pitäs meilläkii olla, ainakin mehtämiesten tietotoimiston mukaan.

      Siehä taijat olla aito erämies, kun nuin kiihkottomasti kerrot havaintojas etkä revi pelihousujas mokomien takia.

      • Pääsee ammattimiehet

        Touhuun.


      • kun tässä olen
        Pääsee ammattimiehet kirjoitti:

        Touhuun.

        metsästellyt pitkin maailmaa niin en enää pidä ihteäni siviilinä.ja onhan se kivaa nähdä oman kunnan alueella susia ainaisten karhujen sijaan.näyttää tuo karhukin muuten kyhäilevän pesäkoloa tuonne pentinpuron laitamille


    • PAljastaa

      OLEt amatööri metsästäjänä,voihan sitä maisemia ihailla vaikka 60vuotta.Mut mitäs sitten jos se sulle rittää niin ok.

      • kateutesi minua

        ja saavutuksiani metästyksen saralla nostaa päätään.onhan se kiva sanoa että itellä enempi mehtuu vuosia kun sinulla ikkää.voi teitä vuolijoen poikia!reppanoita!onneksi kuntaliitos mahdollistaa meidän kajaanilaisten metästyksen alueellanne.tulee luvat vähenemään kun osa tulee meitille.viime talvisen suenkaatoluvankin saitte ruikuttamalla että hui kauhia kun pelottaa.koko tuppukylä paniikissa 4 suen takia.säälittäviä oletta.mutta nyt pitemmittä puheitta hautakankaalle jahtipaikkojen hakuun.


      • Tuppukylä
        kateutesi minua kirjoitti:

        ja saavutuksiani metästyksen saralla nostaa päätään.onhan se kiva sanoa että itellä enempi mehtuu vuosia kun sinulla ikkää.voi teitä vuolijoen poikia!reppanoita!onneksi kuntaliitos mahdollistaa meidän kajaanilaisten metästyksen alueellanne.tulee luvat vähenemään kun osa tulee meitille.viime talvisen suenkaatoluvankin saitte ruikuttamalla että hui kauhia kun pelottaa.koko tuppukylä paniikissa 4 suen takia.säälittäviä oletta.mutta nyt pitemmittä puheitta hautakankaalle jahtipaikkojen hakuun.

        pysy sinä siellä kauppakadulla ei tänne tuppukylälle tartte haitolletulla jäät vielä raukka jalakoihin kun tulen väärään paikkaan väärään aikaan!!


      • ME KAJJAANILAASET
        Tuppukylä kirjoitti:

        pysy sinä siellä kauppakadulla ei tänne tuppukylälle tartte haitolletulla jäät vielä raukka jalakoihin kun tulen väärään paikkaan väärään aikaan!!

        suurella porukalla ja viemme vuolijoen luvat.moiset hylkiöt oletta niin hittaita jotta ette eres kerkiä riistaa ampumaan.kiitos vuan kuntaliitokselle joka teki metsästämisemme alueellanne maholliseksi!pitääkin lähtä tästä paikkoja kahtelemaan.kirveskallion ympärystä näytästi meleko hyvältä......susiakin oli paikalla kolmin kappalein.


    • vanha mehtämies

      kehuskele tuollaisella netissä. Susi on laumoittuessaan sellainen kaveri jolle ei kunnon metsästäjä lämpene.

    • Voiko

      susi olla todellakin SAKSANPAIMENKOIRAA kookkaampi?! Minä oon metsästäny 10 vuotta ja nyt vasta kuulin, aiemmin olen nähnyt niitä vain kaukaa. Olenkin aina pitänyt naapurin schäferin jälkiä pihassamme suden jälkinä ja hysteerisesti aina iltaisin ammuskellut pimeään kun siellä joku haukkui! Hitto vie

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe