kala n & kaksoset m

sanduu

Kuis sopis yhteen kala- nainen ja kaksoset- mies?? Haluisin tietää.. vaikkakin nää ei ain pidä paikkaansa mut silti ..

11

3164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melissa

      No, itse kalaN ja miesystävä kaksonenM. Vuosi tapailtu...mitään yhtä intohimoista ei voisi kyllä kuvitellakaan. Alusta lähtien kemiat pelannu tosi hyvin ja kipinöitä lennelly, ja aina vaan kiihkeämpään suuntaan ollaan menossa xD Tunteiden ilmaisu oli alussa aika varovaista..toisella kun vähän traumoja entisistä ihmissuhteista ja itsellä sitoutumiskammoa. Toisaalta kuitenkin alusta lähtien ollut todella avoin ilmapiiri ja mistä tahansa asiasta voinut jutella ja olla ihan oma itsensä :)

      Ainahan joka suhteessa omat tappelunsaki on, tosin täytyy sanoa että meillä ei ainakaan vielä pahemmin. Pari kertaa, lähinnä miehen epäluuloisuus-puuskien takia. Anyway, tätä suhdetta en tule koskaan katumaan. Ollut todella ihanaa tähän asti ja toivottavasti tulee olemaan vielä paljon enemmän :)

      Onnea sinnekin suuntaan!

      • sanduu

        Kiitos.. Onne teillekkin.. ^^


      • nerves

        Täällä kalaN ja kaksonenM 8 v. kokemusta. Alussa juuri näin...ajattelin löytäneeni elämäni rakkauden, oikein huomaavainen ja kaikinpuolin ihana mies. Parissa vuodessa kaikki muuttui, arki tuli kaksosen kuvioihin (kalahan ei tunne sitä käsitettä, mutta en usko että siinäkään on vika)ja huomasi että melkein kaikesta ollaan eri mieltä. Sinnitelty ollaan kuitenkin, koska perhettäkin on yhdessä siunaantunut, mutta nyt alkaa olla liitto natisemispisteessä. Tuntuu kuin kaksonen olisi alussa ollut aivan eri ihminen! Oliko se halua olla sellainen kuin minä halusin, ts. hän ei ollut oma itsensä. Sitähän sanotaan että kalat ja kaksonen liitossa on 4 eri persoonaa. Kaksi niistä tulee oikein hyvin juttuun, mutta auta armias kun väärät kaksi kohtaa.... siitä syttyy uskomaton riita! Kaksosen hajamielisyys ärsyttää ainakin minua - hyvämuistista - kalaa. Kaikesta voi puhua fiksun kaksosen kanssa, mutta väärinymmärrysten vaara on suuri. Kaksonen hoitaa raha-asiat mallikkaasti, mikä on oikein hyvä ominaisuus kalan parina. Horoskoopithan aina puhuu vähän tätä paria vastaan, alussa en sitä uskonut, mutta nyt uskon! Töitä riittää tässä suhteessa.


      • sanduu
        nerves kirjoitti:

        Täällä kalaN ja kaksonenM 8 v. kokemusta. Alussa juuri näin...ajattelin löytäneeni elämäni rakkauden, oikein huomaavainen ja kaikinpuolin ihana mies. Parissa vuodessa kaikki muuttui, arki tuli kaksosen kuvioihin (kalahan ei tunne sitä käsitettä, mutta en usko että siinäkään on vika)ja huomasi että melkein kaikesta ollaan eri mieltä. Sinnitelty ollaan kuitenkin, koska perhettäkin on yhdessä siunaantunut, mutta nyt alkaa olla liitto natisemispisteessä. Tuntuu kuin kaksonen olisi alussa ollut aivan eri ihminen! Oliko se halua olla sellainen kuin minä halusin, ts. hän ei ollut oma itsensä. Sitähän sanotaan että kalat ja kaksonen liitossa on 4 eri persoonaa. Kaksi niistä tulee oikein hyvin juttuun, mutta auta armias kun väärät kaksi kohtaa.... siitä syttyy uskomaton riita! Kaksosen hajamielisyys ärsyttää ainakin minua - hyvämuistista - kalaa. Kaikesta voi puhua fiksun kaksosen kanssa, mutta väärinymmärrysten vaara on suuri. Kaksonen hoitaa raha-asiat mallikkaasti, mikä on oikein hyvä ominaisuus kalan parina. Horoskoopithan aina puhuu vähän tätä paria vastaan, alussa en sitä uskonut, mutta nyt uskon! Töitä riittää tässä suhteessa.

        Harmi että teillä sitten on mennyt huonosti.. Niinku ensin se kaksonen (M) jost mä tykkäsin ni tykkäs must mut sit se ei enää ja kysy että alanko olee.. sit seuraavana päivänä se jätti mut ja sano et koko juttu oli vaan läppä että jättäisin sen rauhaan.. miehet ei aina älyy... mä sanoin sille et se voi ihan hyvin kertoo mulle että jos se ei haluu mun tekevä jotain.. mut niinku nyt ollaan kavereita, tai sit ei.. mut en tiiä miks, mut mä vaan tykkään siitä edelleen..


    • Kokemusta on

      Kyllä kaksosmies on tosi näyttelijä, ensimmäisen vuoden aivan eri ihminen.Nyt on ero kyseessä. Mies on sairaaloisen mustasukkainen ,juoppo,laiska (naisen pitäisi tehdä kaikki työt),ja tämä yksilö on kaiken lisäksi tyhmä ja sivistymätön.MUTTA EIHÄN VOI YLEISTÄÄ

      • Anne jossain

        Samaa mieltä olen kanssasi, vaikken yleistäkkään. Kaksosmies kulkee omia polkujaan piittaamatta onko naimisissa vai ei ja tunteista ei puhuta. Työt kaikki täytyis toisen hoitaa, kuin myös hänen asiansa. Koskaan lähtiessään ei kerro minne menee, saa vain päähänsä lähteä liikkeelle. Kysyttäessä vastaa "höh..... en huomannut ottaa huomioon." Ei kanna koskaan esim.. kukkia, kysymättä ensin et "tarttisko tuoda". Olen sanonut ettei se kysele joka antaa tahtoo. Yhdessä olimme kaikkiaan 28v.. nyt omat polut.Seuraihmisenä ja vitsinkertojana huippu. Mut elämä ei ole vain vitsi, vastuuta joutuu aina joku kantamaan. Kaksonen se ei ole.
        Moi!


      • Melissa
        Anne jossain kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kanssasi, vaikken yleistäkkään. Kaksosmies kulkee omia polkujaan piittaamatta onko naimisissa vai ei ja tunteista ei puhuta. Työt kaikki täytyis toisen hoitaa, kuin myös hänen asiansa. Koskaan lähtiessään ei kerro minne menee, saa vain päähänsä lähteä liikkeelle. Kysyttäessä vastaa "höh..... en huomannut ottaa huomioon." Ei kanna koskaan esim.. kukkia, kysymättä ensin et "tarttisko tuoda". Olen sanonut ettei se kysele joka antaa tahtoo. Yhdessä olimme kaikkiaan 28v.. nyt omat polut.Seuraihmisenä ja vitsinkertojana huippu. Mut elämä ei ole vain vitsi, vastuuta joutuu aina joku kantamaan. Kaksonen se ei ole.
        Moi!

        Täytyy sanoa että itsellä täysin päinvastaisia kokemuksia!

        Koskaan ennen ei ole itselläni ollut miesystävää, joka osaisi näin avoimesti ja syvällisesti kasvotusten ja lähekkäin keskustella tunteista, unelmista ja ihan mistä tahansa asiasta. Kertoo hyvin paljon omista asioistaan ilman kysymistä, jaksaa keksiä ihania ja romanttisia yllätyksiä, huomioi pienissäkin asioissa, mikä saa minut aivan ymmälleen koska en ole moiseen ennen tottunut.

        Sängyssä aivan ilmiömäinen! Naisen halut ja nautinto menevät aina etusijalle ja olisi valmis tekemään mitä tahansa mitä ikinä toivoisin.

        Töitä tekee ja paljon, ja hoitaa ne hyvin ja tunnollisesti. Ja asia mikä täytyy mainita on myös se, että lupaukset ovat pitäneet paikkansa lähes aina ja jos muutoksia on tullut, niin niistä olen aina saanut kuulla jo hyvissä ajoin eikä ole koitunut mitään ongelmia tms.

        Voin rehellisesti todeta, että ikinä en tulisi tätä suhdetta katumaan, niin hienoa on tähän asti ollut. Mies joka ei saa minua kyllästymään tai pelästytä tieheni..se on jo jotain! ;)


    • Melissa

      Töitä joutuu takuulla tekemään tässäkin suhteessa, en epäile yhtään. Mielestäni kyllä jokaisessa suhteessa. Tai ainakin omalla kohdallani :D Kun en oikein ole tullut toimeen härkien, kalojen, vaakojen, oinaiden ym kanssa...Yhden oinaan kanssa on aina kamalat väittelyt ja tappelut, ja häntä kuulemma ärsyttää kun olen aina niin itsevarma. Kyllä niitä kinoja ja väittelyitä on kaksosmiehen kanssaki käyty..yleensä olen kyllä itse se joka ottaa anteeksipyynnöt vastaan.

      Itseä lähinnä pelottaa se että ollaan alusta asti vaikutettu olevan tosi samankaltaisia ko. kaksosen kanssa, enkä tiedä onko kuinka hyvä jos joku on samanlainen kuin itse olen xD Jo tutustumisvaiheessa myönnettiin että ollaan molemmat taitavia manipuloimaan ihmisiä..sitten kauhea saarna että "turha sitte alkaa vehkeillä mua vastaan tai sitte minäki"..joo, kaksonen ja kala vauhdissa ;) Näkisitte vaan kaikki tempaukset.

      Eihän sitä koskaan tiedä mitä elämässä tapahtuu, mutta miksei nauttia suhteesta niin kauan kuin sitä kestää :) Jos ei niin ei, mutta tulipa ainakin kokeiltua :)

    • Helisaari

      Hei, minulla on uskomaton 14 v suhde valloittavaan kaksosmieheen....lue "kalalle sopiva pari" vastauksia. Kommentit siellä hyviä.Terveisin onnellinen kaksosmiehen nainen Heli Saari

      • Nimetön

        hmm.. tuohon en enää tarttis mitää.. oon oinaan kanssa yhdessä, tiedän kyllä hyvin että horoskoopit kaikki sanoo ettei tuu sopii yhteen.. :S


      • kuljemme yhdessä ain
        Nimetön kirjoitti:

        hmm.. tuohon en enää tarttis mitää.. oon oinaan kanssa yhdessä, tiedän kyllä hyvin että horoskoopit kaikki sanoo ettei tuu sopii yhteen.. :S

        ei sitä tierä ennen kuin kokeilee:) Eiköhän kaikille joku jossain ole..Ja ei ennen ole ollut eres tietokonetta mistä kattoa kenen kanssa sopisin yhteen? silloin on vaan ihastuttu ja rakastuttu..
        äiti ja isäkin ollut 30v ensi kesänä naimisissa eikä ne mitään horoskooppeja oo siihen tarvinnu. ( äiti: kala ja isä: kauris)
        joten ei horoskoopeilla oo tekemistä jos kemiat pelaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe