Niin että mitäs te kauriit tykkäätte tehdä vapaa-aikananne? Eli mitä harrastatte?
Kauriin harrastukset?
8
1748
Vastaukset
- Mister Tammikuu
Aina on liikunta ollut lähellä sydäntä. Juniorina tuli harrastettua uintia ja jalkapalloa jopa SM-tasolla, mutta nykyään uiskentelen ja potkin palloa ihan omaksi ilokseni ja kaveriporukassa. Tykkään myös tehdä vapaa-aikanani puu- ja metallitöitä. Leffat ja musiikki ovat tietysti myös mukavaa ajanvietettä.
- Miss Tammikuu
Itse kanssa harrastanut nuorempana paljon kaiken laista, Tanssia, jalkapalloa, uintia jne, nykyään on sali ja uinti jäänyt lähelle mun sydäntä. Ja jonikin sortin nyrkkeilykin on käynyt mielessä :)
- Tumma Kauris
Kymmenen vuotta pelasin jalkapalloa, mutta sitten loukkaantuminen lopetti meikäläisen pelit. Sen jälkeen tykästyin saliharjoitteluun ja nykyään tulee rampattua puntilla nelisen kertaa viikossa. Pari kesää sitten löysin myös rullaluistelun, joka on oikein mainio liikuntamuoto.
Itse olen huomannut että sellaiset soololajit sopivat mulle paljon paremmin kuin esim. joukkuepelit. Ovatko muut kauriit samoilla linjoilla? Kauristahan usein luonnehditaan hieman erakoksi, joten ehkä se pätee myös liikuntaharrastusten puolella.. - capricorne lady
tanssi
- kaurisshh
harrastaa seuraavia lajeja: yöjuoksu, penkkiurheilu, jääkaapilla juoksu, peukalon pyörittely ja silmien räpyttely:).
- Moolekki
Minä tykkään vaeltaa luonnossa ja soudella järvellä pitkään syksyyn. Kaikenlainen liikunta meille kauriille on aivan luonnollista,olemme maaläheisiä ja siksi luonto on meille tärkeä
- AnskuKauris
Kuten joku toinenkin kauris tuossa totesi niin yksilölajit ovat sopineet myös tälle kauriille aina joukkuelajeja paremmin. Itse olen harrastanut vuosikaudet ratsastusta, itsepuolustuslajeja (kuntonyrkkeilyä & taekwondoa), kuntosalia ja jumppia. Ja lenkkeily on ollut hyvä tapa tyhjentää päätä ja rauhoittua. Toki oman rakkaan kanssa lenkkeily on myös mukavaa. Ja jos ei jaksa urheilla niin hyvän kirjan kanssa aikaa saa kulutettua mukavasti.
Sitä en tiedä onko horoskooppimerkillä mitään tekemistä asian kanssa mutta itselleni eläimet ja luonto ovat olleet myös aina lähellä sydäntä.- jennssku
minä harrastan piiitkiä kävelylenkkejä ja aerobikkia. minulle on kanssa luonto ja eläimet tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438