Kauriin harrastukset?

Miss Marraskuu

Niin että mitäs te kauriit tykkäätte tehdä vapaa-aikananne? Eli mitä harrastatte?

8

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mister Tammikuu

Aina on liikunta ollut lähellä sydäntä. Juniorina tuli harrastettua uintia ja jalkapalloa jopa SM-tasolla, mutta nykyään uiskentelen ja potkin palloa ihan omaksi ilokseni ja kaveriporukassa. Tykkään myös tehdä vapaa-aikanani puu- ja metallitöitä. Leffat ja musiikki ovat tietysti myös mukavaa ajanvietettä.

• Miss Tammikuu

Itse kanssa harrastanut nuorempana paljon kaiken laista, Tanssia, jalkapalloa, uintia jne, nykyään on sali ja uinti jäänyt lähelle mun sydäntä. Ja jonikin sortin nyrkkeilykin on käynyt mielessä :)

• Tumma Kauris

Kymmenen vuotta pelasin jalkapalloa, mutta sitten loukkaantuminen lopetti meikäläisen pelit. Sen jälkeen tykästyin saliharjoitteluun ja nykyään tulee rampattua puntilla nelisen kertaa viikossa. Pari kesää sitten löysin myös rullaluistelun, joka on oikein mainio liikuntamuoto.

Itse olen huomannut että sellaiset soololajit sopivat mulle paljon paremmin kuin esim. joukkuepelit. Ovatko muut kauriit samoilla linjoilla? Kauristahan usein luonnehditaan hieman erakoksi, joten ehkä se pätee myös liikuntaharrastusten puolella..

• capricorne lady

tanssi

• kaurisshh

harrastaa seuraavia lajeja: yöjuoksu, penkkiurheilu, jääkaapilla juoksu, peukalon pyörittely ja silmien räpyttely:).

• Moolekki

Minä tykkään vaeltaa luonnossa ja soudella järvellä pitkään syksyyn. Kaikenlainen liikunta meille kauriille on aivan luonnollista,olemme maaläheisiä ja siksi luonto on meille tärkeä

• AnskuKauris

Kuten joku toinenkin kauris tuossa totesi niin yksilölajit ovat sopineet myös tälle kauriille aina joukkuelajeja paremmin. Itse olen harrastanut vuosikaudet ratsastusta, itsepuolustuslajeja (kuntonyrkkeilyä & taekwondoa), kuntosalia ja jumppia. Ja lenkkeily on ollut hyvä tapa tyhjentää päätä ja rauhoittua. Toki oman rakkaan kanssa lenkkeily on myös mukavaa. Ja jos ei jaksa urheilla niin hyvän kirjan kanssa aikaa saa kulutettua mukavasti.

Sitä en tiedä onko horoskooppimerkillä mitään tekemistä asian kanssa mutta itselleni eläimet ja luonto ovat olleet myös aina lähellä sydäntä.

• jennssku

minä harrastan piiitkiä kävelylenkkejä ja aerobikkia. minulle on kanssa luonto ja eläimet tärkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      328
      7121
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4338
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3165
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2967
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1800
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1577
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe