Otsikko sen jo kertoo, mitä haluan tietää.
Eli olen sairastanut mononukeloosia elokuun alusta lähtien. akuutein vaihe oli todella raju, mutta oireet sitte laantui. Verenkuvakin laski jo normaaliksi (maksa-arvot ollu hieman koholla). Kontrollilabra olisi tässä tulossa.
Nyt parin kolmen hvyän viikon jälkeen on alkanut kurkun oikealla puolella tuntua hieman kipua ja yksi imusolmukepaise on noussut tohon "kaulataipeeseen".
Onko mahdollista että oireet uusiutuvat näin ja kyseessä on vielä sama tauti (käsittääkseni virus voi olla vielä aktiivinen) vai onkohan kyseessä joku muu tauti? aika väsynyt olen ollut sieltä elokuun alusta saakka.
Voiko mononukleoosin oireet tulla takas?
wiliina
2
5344
Vastaukset
- monottunut
Kyllä mono voi uusiutua ja oireita voi tulla uudestaan. Yleensä sen sairastaan vain kerran, mutta jos on oikein huonoa onnea, niin se saattaa tulla uudelleen.
- shadezz
Minulla tuli syksyllä mononukleoosi ja vasta seuraavana kesänä olin oikeastaan kokonaan parantunut, kuume nousi pitkin kevättä.. välillä oli parempia kuukausia. Todella inhottava tauti! Itsellä oli varmaan huono vastustuskyky kun elimistö ei millään saanut tautia kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154