cadillac fleetwood 5,7 vm92

oisko kellää tietoo

moikka!kiinnostais vähän kyseinen auto.auto on japanist tuotu ja ajettu 87000.eturenkaat oli kummatkin reunoist kulunu et oisko aurauskulmat vai jokku nivelet menny?onko cadillacin oma moottori vai jonkun muun? mahtaako olla vakeuksia saada kilpiin? ja mahtaako osia saada voipi olla kallis merkki? mitkä mahtaa olla suoritus arvot? kannattaako jättää vaan haaveeksi ja unohtaa?

9

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoboxi GM USA

      Onko se se wanha laatikkomalli vai se uudempi korimalli? Ilmeisesti laatikkomalli koska uudempi malli tuli vasta 1993. Valmistaudu isoon bensankulutukseen(uudempi varsinkin Corveten LT1:sellä vie monta litraa vähemmän satasella,siinä kun on voimaa pitää kierrokset alhaalla koko ajan,tossa wanhemmassa on yli 100 hv vähemmän..Toisaalta LT1 Fleetwoodit maksaa omaisuuden). Ei Cadit ole kalliita merkkejä jos et Metroautoon vie huoltoon,jokainen jenkkiautohuolto osaa huoltaa niitä(samat osat tekniikassa kun V8 premiumChevyissä jne). Itse suhtautuisin skeptisesti autoon joka tuodaan japanista ja myydään puolet halvemmalla kuin todellinen myyntihinta kunnossa olevalle huolletulle pelille olisi.. Mutta miten vain.

      • kiitoksia vastaksesta.en oikee tiiä noist jenkeist mitää. ei oo vielä ollu mut tollannen rupes kiinnostaa.joo taitaa olla parempi unohtaa tuonti auto ja kattoo jotai suomi versioo.


    • Juhis 65

      Eiköhän siinä ole Chevyn 5,7 L kone.
      Tollanen ruiskukone vie siinä keskimäärin 13L/100 km. Jos pellit on kunnossa niin ehkä kannattaa ostaa. Noilla kilometreillä ei teknikka ole vasta kuin sisäänajettu.

    • Harrastaja.

      Ostitko Cadillacin? Jos ostit, niin miltä tuntuu?

      • en tehny kauppoja! oli kummatkin eturenkaat kulunu reunoist ja osa sähkötoiminnoist oli rikki et se haave toteutuu sit joskus ku osuu sopiva etee:). ja täytyy kattoo eka mihin suuntaa verotus kehittyy.


    • Coupedeville

      ... Cadillac löytyy nykyään minun tallista ja mittarissa on nyt 108600km... Kaikki toimii kuten uutena...

    • Coupedeville

      Ja mitä kulutukseen ja muuhun tulee niin edullinen auto pitää ja huoltaa...

      Kulutus on 9.1 - 21.7 litraa/100km

    • nhgf

      Lotina

    • tuuningamis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe