Vilkaisinpa tuossa aikani kuluksi tietoa palstasta linkkiä.
Kyllä on huima ero kirjoitusten määrässä viime vuoteen verrattuna..vilkaiskaapa.
Mikähän lie syynä? Olettaisin, että on monia, jotka ovat laittaneet koneen tai sitten hoksanneet miten aktiiviseksi palsta on muuttunut. Se on minusta hyvä homma, että suomussalmelaiset kirjoittelevat ahkerasti, vaikka aina ei niin sitä asiaakaan oo.
Pääasia, että palsta pysyy aktiivisena....jatketaan samaan tyyliin.
Huima kehitys....
11
603
Vastaukset
- liian aktiivinen
tälle palstalle.Kirjoittaa jokaiseen kirjoitukseen vastauksen ja pahimmillaan kommentoi omia juttujaankin.
minä laitoin sen vuoksi oman koneenkin.
Neuvoksella ei ole aikomusta ruveta sammaloitumaan vanhetessaan, minä haluan vanheta yhdessä teidän kanssanne, hyvät kirjoittajat, "Rantaneuvos"- laskevan
huhtikuussa jolloin oli 465 aloitusta ja neuvoksella 4 tai 5 kirjoittelu oli kiihkeää.
Näkyy innostus laskevan kuin lehmän häntä, kun yksi mökkihöperö sekoilee joka välissä. laskevan kirjoitti:
huhtikuussa jolloin oli 465 aloitusta ja neuvoksella 4 tai 5 kirjoittelu oli kiihkeää.
Näkyy innostus laskevan kuin lehmän häntä, kun yksi mökkihöperö sekoilee joka välissä.näyttää sekoilevan ja piti vielä näin myöhällä olla jalkeillaan että voisi vastata, "Neuvos"
Tämä on erittäen hyvä foorumi ja kun itse aloitin en tiennyt mistään mitään, mutta kukapa panikaan merkille, millä tavalla neuvos aloitti oman kirjoittamisensa tänne, vuoden alusta, tervehtien "Neuvos"
- farth11
tietävän vieläkään. Ehdottaisin uudeksi nimimerkiksesi Rantaplan-neuvos1 kuvaisi paremmin sinua.
- farth11
jaksat avata hienoja avauksia. Mutta näkyypä se ajatuskin olevan sen mukainen.
Se on minusta hyvä homma, että suomussalmelaiset kirjoittelevat ahkerasti, vaikka aina ei niin sitä asiaakaan oo.
Ootko käynyt tk.ssa?- ei löyvy avauksia
ku v..lua joka viestiin ja monella palstalla.
Taitaa poika parkaa eläminen kyllästyttää. - NIPSU-NEITI
Jo minä ihmettelinkin, että meinaako ne pitää sinua siellä suljetulla pitempäänkin. Mutta ei, hieno homma, että saivat kuntoon lääkityksesi ja oot taas meidän parissa näissä henkevissä keskusteluissa.
Tervetuloa takaisin farth11!
- osalliseksi
Aikoinaan kävin palstalla noin joka toinen viikko,koska useammin ei kannattanut, koska jutut olivat ns. "mitäpä kuuluu" tasoa.Sain sitten tietää näistä aiheettomista yhteydenotoista epäillystä juopuneesta äidistä sosiaaliviranomaisiin ja ajattelin saisiko pieni provo edes minkäänlaista eloa foorumiin. Täytyy myöntää, että yllätyin itsekin sitä kiihkeyttä miten asiaan suhtauduttiin.
En siis millään tavalla väitä, että minä yksin olisin palstan vilkastumisen takana, mutta sen jälkeen alkoi tulla asiasta kuin asiasta aika kärkeviä avauksia ja vähintäänkin yhtä kärkeviä vastauksia.Siis älkäämme palatko näihin kalajuttuteemoihin takaisin tai palsta kuolee jälleen.- provosoimalla asioita
saadaan ihmiset hereille, mutta viekas pitää olla ettei sitä huomaa kirjoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930