mustesuihku- vs. lasertulostin + vähäinen käyttö

heka_a

monitoimilaitteeni joka toimi mustesuihkutekniikalla
on nyt entinen, n. 20 kk oston jälkeen. Netistä löytyi virhekoodin syy eli koko kirjoituspää on tukossa ja pitäisi vaihtaa. Korjaaminen suunnilleen yhtä kallista kuin uuden osto..
Kestääkö laser-monitoimi/kirjoittimet paremmin satunnaista käyttöä? Voi mennä viikkojakin tulostusten/kopiointien välillä. Suosituksia jostain mallista otetaan myös vastaan.
t. Heka

10

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka kerran

viikossa? Pysyy rööri auki. Tai osta vanha matriisikirjoitin jossa värinauha. Laseria ei varmaan kannata ostaa noin harvakseen tapahtuvaan tulostukseen, se tulee halvaksi mustesuihkuun verrattuna vain kun tulostetaan suuria määriä

• olen saanut

"Kestääkö laser-monitoimi/kirjoittimet paremmin satunnaista käyttöä? Voi mennä viikkojakin tulostusten/kopiointien välillä. "

pelkkää kiitosta kun olen suositellut ostamaan laserin samanlaisissa tapauksissa. Laser käyttää kuivaa jauhetta eikä näin ollen mene mitenkään tukkoon tms vaikka tulostusten väliä olisi vuosiakin.

• fsdfsdaf

ite oon tykänny aivan hirveesti Brother monitoimitulostimesta (mustesuihku). ja olen useilta käyttäjiltä kuullut pelkkää plussaa.

• heka_a

mikä minulla juuri on nyt kaputt. Malli on
        MFC-4820C , ja siihen on vaihdettu 2 kertaa
        kaikki 4 värikasettia a n.22 eur.=n.170eur kasetteja. Harmittaa..

• Lexmark 4550
        heka_a kirjoitti:

mikä minulla juuri on nyt kaputt. Malli on
        MFC-4820C , ja siihen on vaihdettu 2 kertaa
        kaikki 4 värikasettia a n.22 eur.=n.170eur kasetteja. Harmittaa..

pelittää...ja langattomasti(pois piuha sotkuista).

• Lexmark 4550 kirjoitti:

pelittää...ja langattomasti(pois piuha sotkuista).

Lexmark on edullinen ja muuten toimii kun junan vessa, mutta helv... kallis käytössä.
        Mulla oli juuri ennen tätä Brother -tulostinta Lexmark ja nyt sama patruuna kestää yli puolet kauemmin kun ennen.

• tulostus tarkkuudessa ....
        late.riser kirjoitti:

Lexmark on edullinen ja muuten toimii kun junan vessa, mutta helv... kallis käytössä.
        Mulla oli juuri ennen tätä Brother -tulostinta Lexmark ja nyt sama patruuna kestää yli puolet kauemmin kun ennen.

poikkeavat asetukset, vai mihin se lexmark sitä musteetta oikein kaatoi?

• tulostus tarkkuudessa .... kirjoitti:

poikkeavat asetukset, vai mihin se lexmark sitä musteetta oikein kaatoi?

Kempä tietäis sen, ken arvaisi totuuden.

Huomasin myydessäni sitä eteenpäin, että Lexmarkia oltiin kymmenittäin myymässä samoilla areenoilla.
        Ehkäpä muutkin olivat huomanneet saman ja päättäneet vaihtaa merkkiä.

Totuushan on, että tulostimen valmistajat myyvät edullsesti laitteita, ja kate tulee sitten niistä patruunoista.

tämä nykyinen on huokea käytössä ja olen ollu tosi tyytyväinen:
        Brother DCP -115C

• puhdistus

Ennen kuin heität tukkoisella suihkarilla vesilintua kokeile seuraavaa korjausliikkeen puhdistuskeinoa: ota kirjoituspää irti ja laita se likoon lämpimään veteen jossa on pesúainetta. Sitten kun tukokset on auenneet (katso vaikka suurennuslasilla) kuivaa pää ja laita takaisin printteriin. Parhaimmillaan laite tulostaa tämän jälkeen kuin uusi.

Ennalta ehkäisy on tärkeintä eli tulosta värikäs kuva vähintään kerran viikossa myös kesällä ja lomalla-aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      112
      5255
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      275
      2169
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      91
      1746
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1210
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1187
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1120
    7. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      152
      1111
    8. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1109
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1059
    10. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      82
      1012
    Aihe