Kuusankosken terveyskeskus

KuusaalainenNainen

Minkälaista palvelua olette saaneet Kuusankosken terkkulasta kun olette asioineet siellä? Oletteko olleet tyytyväisiä palveluun?

11

2807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EX-LäntinenAlue

      ..jaa. Jopas kysymyksen virittelit.

      No...

      Aina saa jonottaa. Ajat myöhässä.
      Puhelimella ajanvaraukseen pääseminen on jo pieni ihme.
      Labran puolen tädit kovakouraisia ja aika tumpeloita-- verikokeenottokin vaatii useita yrityksiä.
      Olen myös kuullut tapauksia, joissa henkilökunta kertoilee kenenkä vaimo/mies kävi herpeskokeessa tai on sairastunut vakavasti..
      Myöskään kesken papakokeenoton sisään pöllähtävä opiskelijalauma ei ole tavatonta.
      Intimiteettisuoja olematon.
      Vuodeosastolla pitkäaikaispotilaat ovat kokolailla(ainakin olleet) oman onnensa nojassa. Virikkeitä ja kuntoutusta turha odotella- kuulemma kova pula työntekijöistä eikä aika riitä millään.. Varmaan osa tottakin.
      Aina kun pitkän etsinnän jälkeen löytää mieleisen lääkärin, ei kulu kuin pari hassua kuukautta/vuotta kun ko.tohtori siirtyy pois.. Ja etsintä alkaa alusta.

      Miksi kysyt?

      Jos etsit ja löydät vaihtoehdon kyseiselle "palvelulle", niin kehottaisin harkitsemaan vakavasti.

      • KuusaalainenNainen

        Kysyn asiaa lähinnä siksi, että haluan tietää, onko kukaan tässä kaupungissa saanut siitä laitoksesta kunnollista, asiallista ja toimivaa palvelua kerralla ja ongelmitta.

        Itse kävin tässä taannoin kyselemässä aikaa toimenpiteeseen, jota työterveysasema ei saanut hoitaa. Kävi sitten niin, ettei sillä ainoalla kerralla kun terkkulassa kävin (kerran neljään vuoteen), mikään toiminut kunnolla. Kyse oli sitäpaitsi ihan ajanvarauksesta, joka sekään ei sitten onnistunut..

        Tarkoituksena on siirtyä yksityisen sairaanhoidon puoleen, koska toimintahan ei tuolla voi yhtään huonommaksi mennä.


    • hottimiesX

      toimeen tultu asioitaessa terkarilla! Olen tyytyväinen.

    • päivystys

      on ainakin ulkomaalaisten lääkärien harjoittelupaikka.
      Esimerkkinä kerrottakoon, kun poikamme sai pienen sähköiskun ja menimme illalla sairaalanmäelle TK:n päivystykseen niin eikös siellä ollut jopku tumma ihoinen hoono soomi puhuva lääkäriä leikkivä ihme. Aluksi kyseiselle "lääkäri ihmeelle" piti kertoa mitä sähkö voi mahdollisesti ihmisessä aiheuttaa vaikkakin odotin lääkärin kertovan sen meille. Sydänfilminkin luku oli aika hatusta vedettyä, aluksi jopa tämä "ihme" piti filmiä väärinpäin kädessään.
      No eipä tätä "lääkäriä" ole enää siellä näkynyt, mutta lastemme kanssa kun olemme siellä käyneet ei ole kertaakaan enää ollut SUOMALAISTA lääkäriä.

    • BibiNella

      ..hämäriä juttuja siitä, miten labran henkilökunta itse kirjoittelee "lähetteitä" lääkäreiden nimillä sp-tautikokeisiin.

      Aika härskiä jos totta!!

      • vähäväkinen

        olin mennyt kylmien käsien ja jalkojen takia. Lääkäri mittasi verenpaineen ja sanoi, että "sehän on ylärajoilla". Kun kummeksuin sitä, hän sanoi mitanneensa sen kahdesti ja meni kaapille. Hän otti sieltä lääkepakkauksen (muistaakseni Adalat Oros) ja antoi sen minulle. Hän kirjoitti myös reseptin, jolla sitä saa lisää.

        Olikohan lääke syynä siihen että jalkapohjissa oli vesityynyt, jotka tuntuivat kuin ne keinuttaisivat kävellessä ja vaatteet kävivät pieniksi. Luulen, että minulta katosi myös järki, sillä kävin uusimassa reseptiä yhteensä puoli vuotta, vaikka oireet olivat sellaiset kuin kuvasin. Onneksi lääke oli niin kallista, että luovuin sen käytöstä.

        Vasta kun olin ollut pitkään ilman sitä lääkettä, minua alkoi ruveta kiinnostamaan mitä lääkäri oli kirjoittanut asiasta sairaskertomukseeni. Epäilykseni heräsivät, koska siihen asti kun esimmäisen kerran olin mennyt terveyskeskukseen kylmien käsien ja jalkojen takia, verenpaineeni oli ollut jo pitkään pikemminkin alatasolla. Olin hoikka ja liikuin säännöllisesti, enkä helposti ottanut uskoakseni sitä mitä lääkäri oli sanonut verenpaineestani.

        Pyysin saada valokopion sairaskertomuksestani ja monen yrityksen jälkeen saatuani sen, siellä oli yllätys. Siellä luki, että "verenpaine on pikemminkin alhainen".


      • potilaan
        vähäväkinen kirjoitti:

        olin mennyt kylmien käsien ja jalkojen takia. Lääkäri mittasi verenpaineen ja sanoi, että "sehän on ylärajoilla". Kun kummeksuin sitä, hän sanoi mitanneensa sen kahdesti ja meni kaapille. Hän otti sieltä lääkepakkauksen (muistaakseni Adalat Oros) ja antoi sen minulle. Hän kirjoitti myös reseptin, jolla sitä saa lisää.

        Olikohan lääke syynä siihen että jalkapohjissa oli vesityynyt, jotka tuntuivat kuin ne keinuttaisivat kävellessä ja vaatteet kävivät pieniksi. Luulen, että minulta katosi myös järki, sillä kävin uusimassa reseptiä yhteensä puoli vuotta, vaikka oireet olivat sellaiset kuin kuvasin. Onneksi lääke oli niin kallista, että luovuin sen käytöstä.

        Vasta kun olin ollut pitkään ilman sitä lääkettä, minua alkoi ruveta kiinnostamaan mitä lääkäri oli kirjoittanut asiasta sairaskertomukseeni. Epäilykseni heräsivät, koska siihen asti kun esimmäisen kerran olin mennyt terveyskeskukseen kylmien käsien ja jalkojen takia, verenpaineeni oli ollut jo pitkään pikemminkin alatasolla. Olin hoikka ja liikuin säännöllisesti, enkä helposti ottanut uskoakseni sitä mitä lääkäri oli sanonut verenpaineestani.

        Pyysin saada valokopion sairaskertomuksestani ja monen yrityksen jälkeen saatuani sen, siellä oli yllätys. Siellä luki, että "verenpaine on pikemminkin alhainen".

        oikeudesta päättää hoidostaan, käytetään väärin:
        Lääkäri ei kerro potilaalle totuutta tämän tilasta, saati vaihtoehtoja mitä hoitovaihtoehtoja on ja mitä riskejä mihinkin vaihtoehtoon liittyy. Usein lääkäri käyttää mielivaltaansa hoitaen omia poliittisia (?)tavoitteitaan.

        Kerroin omista kokemuksistani Kuusankosken terveyskeskuksessa ja aluesairaalassa.


    • DryNancy

      .......mikä paikka!!! : (

      • -vieras-

        Kantsii uskoo kaiken minkä netistä lukee!!


    • Börje1

      Huonoa ja ihan ala arvoista. Lopettakaa koko s**tanan kolhoosi. Miksi maksaa liksaa sille akkalaumalle joka siellä majailee jos ei ole osaavia lääkäreitä tai vain lääkäreitä. Olen täysin turhautunut koko firmaan. Ei sanat riitä kertomaan mitä tunnen ja ajattelen ko. paikasta. Vaimon työ syynä että täällä ollaan. (12 vuotta helvetissä) ja pois pitäisi lähteä mutta ihan helppoahan sekään ei ole monesta syystä. Hauskaa Joulua

      • Kouvostoliittolainen1

        Ja sä näytät olevan ihan tööt. Nyt on kesä. Jospa lopettais niiden aineiden käytön?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe